Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Gammeldags speilreflekskamera

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 23:39   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammeldags speilreflekskamera

Jeg har et flottandes og den gang ganske dyrt Nikon speilreflekskamera liggende. Det har også en flottandes og den gang vel så dyr telelinse som bare samler støv. Hallo, jeg tar ikke "analoge" bilder lenger, når jeg kan leke som jeg sjøl vil med vårt nye, fancy digitale speilreflekskamera, liksom.

Uansett. Det er jo trist at dette utstyret bare ligger og slenger. Er det noen av dere som veit om det finnes "fanatikere" som sverger til gammeldags fotografering, så det er et marked å få solgt dette på, eller hører slike fanatikere bare film og ficiton til?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:41   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Jeg er en sånn fanatiker. Dog fult dekka med kamera, men det er helt sikkert flere enn meg der ute. Tror ikke du kan forvente noe særlig pris, dessverre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:42   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Det er sikker noen som vil kjøpe det et eller annet sted. Min mor sverger fortsatt til filmfremkalling, så det finnes jo fortsatt. Og hun har eget mørkeroms-forstørrelses-utstyr. Det å forstørre opp/fremkalle bildene selv er jo en egen sjarm. Printer blir liksom aldri det samme!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:44   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Jeg ville spart det til eldstemann, så han fikk prøve seg på framkalling i mørkerom. Det er morsomt!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:44   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er en sånn fanatiker. Dog fult dekka med kamera, men det er helt sikkert flere enn meg der ute. Tror ikke du kan forvente noe særlig pris, dessverre.

Godt å høre det finnes fanatikere. Har du peiling på hva som er realistisk å forsøke å flogge slikt noe for?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:54   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Nei, dessverre. Jeg hadde gitt endel lapper for et mellomformatkamera eller et Leicahvasomhelst, men mitt helt okei Canon EOS kjøpte jeg for noen datakabler... Legg ut på foto.no, kanskje?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:55   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Takk for tips, aC. Får se om jeg legger det ut der, på Finn eller om jeg gjør som Fadese foreslår og sparer det til Storebror. Kan hende han syns det blir moro.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 07:53   #8
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gammeldags speilreflekskamera

Mitt samler støv, men linsene er i full bruk sammen med nytt digitalt hus
Kunne fått kanskje noen hundre for det ved salg, så da lar jeg det heller ligge.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no