Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Flerbruk: høye eller lave tursko til tenåring?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-19, 10:30   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flerbruk: høye eller lave tursko til tenåring?

Hiawata er så godt som ferdigutvokst i beina (tror jeg!), og trenger noen sko som kan brukes både som vanntette høstsko (på dager som denne), vanntette tursko i marka, og på (minst) en kommende fjelltur. Siden de nå varer en stund (håper jeg!) kan jeg legge litt mer i dem, tenkte jeg. Jeg har tittet på litt forskjellig, men er usikker på om det er best med halvhøye (det har jeg, og de er gull på våte høst- og vårturer, men for varme om sommeren. Men da bruker jeg jo gjerne joggesko), eller lave (som da også kan brukes om sommeren). Argumenter for og i mot det ene eller det andre?

Han er glad i å buldre, og på turer i marka må han alltid klatre bittelitt. Jeg har sett noen lave tursko fra Arktreyx med "climbing zone i front", uten at jeg helt vet hva det betyr? Er det smart?

Av høye har jeg funnet noen scarpa brukt, men er litt usikker på om de er så lite brukt som selger påstår. Men de er veldig billige da, så er jo ikke så mye å tape. Blir de fort slitt? Nedtråkket?

Lundhags har også et par som kan være aktuelle (men dyre), noen erfaringer?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no