Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Uteklær i store str

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 17:44   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Uteklær i store str

Jeg trenger uteklær, det viktigste er en varm og god utebukse. Jakke har jeg forsåvidt men vil helst kjøpe et sett. Problemet er størrelsen. Jeg må ha må 52 i bukse og 54 i jakke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:52   #2
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uteklær i store str

Vi har vært på euroshop og kjøpt varme kjeledresser, funker fint. Det er skjeldent det er 20minus så å bruke flere 1000 vakke aktuelt. Vi må ut og herje litt i helga ungene er drittlei av å være inne og se film i bhg og sfo. Og det er forsåvidt vi og I morra pølsetur!

Om det er til normalt/pent bruk, ville jeg gått i en hvilken som helst herre avdeling.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:02   #3
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uteklær i store str

Jeg brukte varmedress jeg, når jeg var på det største.. de har kjempe billige på sparkjop.no og de er ABSOLUTT bra nok!

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Prod...SparBase).aspx

koster 299,-

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:02   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uteklær i store str

Du kan få kjøpe en dress av meg hvis du vil. Hel dress i sort og grå, parkdress type. Kostet 2k ny, jeg skal ha 500 for den.

  Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:19   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uteklær i store str

Hvilken str er det Smilefjes? Det hadde vært veldig greit.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:19   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uteklær i store str

Sportmann har en del.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:23   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uteklær i store str

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hvilken str er det Smilefjes? Det hadde vært veldig greit.

Det er XXL eller XXXL tror jeg. Den er garantert stor nok. Det er vel mer om den er altfor stor.

  Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:23   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uteklær i store str

Jeg skal til Ski i morgen, hvis du vil prøve den så kan jeg legge den i bilen?

  Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:24   #9
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Uteklær i store str

Jeg kjøpte varmedress på Felleskjøpet. Helt grei.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:25   #10
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uteklær i store str

Ja takk.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 18:28   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uteklær i store str

Feks denne buksa til 199 kr




Jakke:




__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no