Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Napoli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 00:08   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Napoli

Noen som har tips til billig og hyggelig hotell/pensjonat/B&B i Napoli?

Mottas med takk

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:23   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napoli

When the moon hits your eyes like a big piece of pie, that's amore, that's amore.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:56   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napoli

Jeg vet om en norsk dame som driver et hyggelig sted i Napoli hvor alle mine kolleger pleier å husere når de er der, jeg skal se om jeg klarer å hoste frem navnet, som jeg absolutt ikke husker.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 05:46   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napoli

Åh din heldiggris. Jeg har alltid hatt lyst til å se Napoli.
Noen tips har jeg ikke, da.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:29   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napoli

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg vet om en norsk dame som driver et hyggelig sted i Napoli hvor alle mine kolleger pleier å husere når de er der, jeg skal se om jeg klarer å hoste frem navnet, som jeg absolutt ikke husker.

Hadde vært supert!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 09:44   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napoli

Hadde jeg vært deg hadde jeg reist en halvtime lenger ut, til Sorrento! Det er et nydelig sted! Fra Sorrento ser du over bukta til Napoli. (Derfra tar du båten til Capri).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 10:54   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napoli

Vi skal dit.

Har leid oss leilighet på Amalfikysten (forbi Sorrento). Men skal være et par dager i Napoli før vi drar videre.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:16   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napoli

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi skal dit.

Har leid oss leilighet på Amalfikysten (forbi Sorrento). Men skal være et par dager i Napoli før vi drar videre.

Heldiggriser.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 16:15   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napoli

Napoli har italias beste mat!! Helt sant!
(kanskje litt subjektivt da men....)

Forøvrig er Napoli pizzaens fødested. Det var her den første ble laget... i de italienske farger naturligvis rødt, hvitt og grønt, dvs. tomat, mozzarella og basilikum (Margerita eller Napolitana som noen velger å kalle den). Den spiser dere best og mest kjent på den eldste pizzeriaen i verden," Port'Alba":

Antica Pizzeria Port'Alba


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 16:18   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napoli

Tusen takk! Kjør gjerne på med mer tips og info!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:00   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napoli

Har dere tid så anbefaler jeg en spasertur opp til Vesuvs kratertopp. Fantastisk utstikt. Capri er et must. Jeg ville vel spandert en dag i Pompeii også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:06   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napoli

Vi planlegger en tur til Capri ja (dagstur, det er for dyrt å overnatte der), også skal vi overnatte ei natt på Iscia før vi tar båt derfra og dit hvor leiligheta er. Vi har leiligheta fra lørdag til lørdag skjønner du, også lander vi i Roma mandagen før. Tar tog derfra til Napoli tirsdag, så da har vi tre dager der, også ei overnatting på Iscia som sagt, før vi får leiligheta. Gleder meg! Det ser helt fantastisk ut. Vi reiser tilbake på en tirsdag, så vi har også noen dager etter at vi forlater leiligheta på Amalfikysten. Har ikke helt bestemt oss hvor de dagene tilbringes, bortsett fra at siste natta blir i nærheten av flyplassen i Roma. Hvis det er et av stedene vi er underveis hvor vi liker oss ekstra godt vil vi sikkert tilbake dit, så de siste par dagene har vi åpent.

Spasertur opp til vesuvs kratertopp høres absolutt ut som noe jeg kommer til å gjøre.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-05-07 kl 17:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no