Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 09:27   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Er det noen som har et sted å anbefale i nærheten av Alicante? Som er barnevennlig, har fine strender og litt å gjøre i tilfelle regn?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 09:38   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

I tilfelle regn? Når skal dere reise?

Foreldrene mine har hus rett sør for Alicante, mellom Alicante og Santa Pola. Basseng og nydelig, barnevennlig strand. Men vi er avhengig av bil både for å handle og for å gjøre noe annet enn å ligge ved bassenget. Det tror jeg dere blir uansett hvor dere holder til.

Ved Benidorm er det fornøyelsespark (Terra Mitica, faktisk ikke så verst), badeland og akvarium. Men Benidorm i seg selv er nokså trist. Beskrevet av en venn av meg som "Romsås i 40 varmegrader". Litt lenger nord, i Albir eller Altea, er det vakkert, men strendene er med småsten.

Guardarmar del Segura, sør for Santa Pola, skal visst ha noen flotte sandstrender. Jeg har ikke vært der enda, men det står på listen for denne sommeren.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 09:45   #3
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

I tilfelle regn? Når skal dere reise?

Foreldrene mine har hus rett sør for Alicante, mellom Alicante og Santa Pola. Basseng og nydelig, barnevennlig strand. Men vi er avhengig av bil både for å handle og for å gjøre noe annet enn å ligge ved bassenget. Det tror jeg dere blir uansett hvor dere holder til.

Ved Benidorm er det fornøyelsespark (Terra Mitica, faktisk ikke så verst), badeland og akvarium. Men Benidorm i seg selv er nokså trist. Beskrevet av en venn av meg som "Romsås i 40 varmegrader". Litt lenger nord, i Albir eller Altea, er det vakkert, men strendene er med småsten.

Guardarmar del Segura, sør for Santa Pola, skal visst ha noen flotte sandstrender. Jeg har ikke vært der enda, men det står på listen for denne sommeren.


Høres ut som samme sted. Mamma har rekkehusleilighet der. St Pola er et flott sted. Anbefaler å ha bil under oppholdet.
Terra Mitica var flott og det går fort å kjøre dit på flotte veier. Bare vær forsiktig når dere kjører. Mitt søskenbarn med familie kom opp i en stygg ulykke i fjor.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:33   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Beklager, jeg har jo glemt å takke for innspillene deres. Jeg leste dem, og hadde ikke tid til å svare umiddelbart.

I hvert fall, tusen takk for svar! Romsås i 40 varmegrader hørtes ikke særlig forlokkende ut. Guardarmar har jeg sjekket ut videre, og høres veldig bra ut.

Hvis vi skal reise, så er det først i desember (juleflyktning). Ergo er det ikke værsikkert. Det kan tenkes vi vil få behov for å oppsøke diverse fornøyelsesparker etc. Takk for tipset om Benidorm, det høres bra ut.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:41   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Jeg var på russetur i "Romsås" på 80-tallet en gang. :mimrer:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:42   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

I desember tror jeg ikke dere trenger fine strender. Da er det for kaldt til å bade.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:51   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

I desember tror jeg ikke dere trenger fine strender. Da er det for kaldt til å bade.

Men kanskje gøy å leke med bøtte og spade? Eller blåser det og er utrivelig ved sjøen om vinteren?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:52   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Benidorm er ikke ille, all over. Det er en fin gamleby med ordentlig gode restauranter og nesten bare spanjoler der blant annet. Jeg greide fint å holde meg unna Romsås-delen. Eneste gangen vi var der var på et loppis.

Terra Mitica går for å være en super fornøyelsespark, har riktignok ikke vært der selv.

Canelobre Caves er en fantastisk dryppsteinshule som ligger litt oppi fjellene, helt grei kjøretur. Når du kjører opp der så kjører du faktisk gjennom området de aller fleste spaghetti-western filmene er innspilt i.
:

Guadalest er en veldig søt liten by, langt opp i fjellene. De har bl.a. et miniatyrmuseum og mange steder man kan kjøpe god honning på veien. Kanskje litt lang kjøretur, men veldig flott vei.

En lang kjøretur som absolutt er verdt det, er en tur inn til Valencia. Bare kjør motorveien, ikke the scenic route langs havet. Tar evigheter. Mye bra shopping og fin arkitektur.

Villajoyosa mener jeg å huske er en nydelig liten fiskelandsby hvor alle husene er malt i forskjellige farger. Mye historikk, og endel fine leiligheter til utleie tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:55   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Tusen takk, glitter! Du er jo gull verdt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:57   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Villajoyosa mener jeg å huske er en nydelig liten fiskelandsby hvor alle husene er malt i forskjellige farger. Mye historikk, og endel fine leiligheter til utleie tror jeg.

The gastronomic vila... Blir'u med eller?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:00   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

The gastronomic vila... Blir'u med eller?



Si i fra om du trenger shoppingtips til Valencia. Jeg vet bl.a. om en sjappe som bare selger antikke, spanske postere og kort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:05   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Si i fra om du trenger shoppingtips til Valencia. Jeg vet bl.a. om en sjappe som bare selger antikke, spanske postere og kort.

Kult!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 23:01   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ålreite steder i nærheten av Alicante?

GUARDAMAR!!!!!



Vi var der i sommer. Leste ikke hele tråden nå, men om dere jakter på leilighet så vet jeg om en på nett som leies ut! Den var veldig flott, og hadde basseng. Vi var der i sommer. Billeie i Spania er billigst fra www.doyouspain.com

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no