Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp til oversettelse, spansk

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 23:30   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp til oversettelse, spansk

Ved hjelp av min gode venn babelfish la jeg inn ett innlegg på spansk på veggen til en venn av meg på facebook. Nå har han svart meg på spansk, det var jo ikke helt beregnet, og jeg skjønner ikke så veldig mye annet enn at spansken min er bra(?). Noen som kan oversette?

hola! que tal! que tiempo eh! tu espanol es muy bien. has aprediendo espanol en xxxxxx?? Mas mejor que yo pero yo voy a empezar una escuela oficial de idiomas en septiembre. beno suerte a mi!!
como estan llos pequenas?

(Jeg prøvde babelfish, men det ga liksom ikke helt mening).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:36   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til oversettelse, spansk

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Ved hjelp av min gode venn babelfish la jeg inn ett innlegg på spansk på veggen til en venn av meg på facebook. Nå har han svart meg på spansk, det var jo ikke helt beregnet, og jeg skjønner ikke så veldig mye annet enn at spansken min er bra(?). Noen som kan oversette?

hola! que tal! que tiempo eh! tu espanol es muy bien. has aprediendo espanol en xxxxxx?? Mas mejor que yo pero yo voy a empezar una escuela oficial de idiomas en septiembre. beno suerte a mi!!
como estan llos pequenas?

(Jeg prøvde babelfish, men det ga liksom ikke helt mening).

Hjelper litt. Jeg har ikke snakket spansk på snart ti år *skammelig*, men here goes:
Hei, hvordan har du det! - lenge siden sist. Spansken din er bra. har du lært spansk i xxxxx. Bedre enn meg, men jeg skal gå på en språksole i September. Bra for meg (tror jeg) Hvordan går det med de små?

Babelfish er mest for underholdning, men er dette mennesket spansk?...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:40   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp til oversettelse, spansk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Babelfish er mest for underholdning, men er dette mennesket spansk?...

Tusen takk Bauche, så kjapp du var!
Neida han er ikke spansk, men han har nettopp flyttet til Spania.

Jeg regnet ikke med at babelfish-innlegget mitt gav noen mening, jeg har sett noen hysteriske oversettelser fra engelsk til norsk. Men han er tydeligvis så dårlig i spansk at han tror jeg er flink.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:08   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til oversettelse, spansk

Ser du allerede har fått hjelp.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 21:08   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til oversettelse, spansk

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no