Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 17:32   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Etter å ha blitt 20 kg mindre, er den gigantiske bilringen rundt magen snart borte, og jeg innser at jeg faktisk ikke må kamuflere den bak store collegegensere lenger...

Men, problemet nå er vel å finne ut hva slags type klær jeg bør bruke.

Kroppen min i korte trekk; fortsatt ti kg for mye, store pupper, fortsatt et stykke igjen til midje, men det tyter da hvertfall ikke ut bredere over magen enn rompa lenger. Rompa er heller ikke den minste, men heller ikke den verste. Jeg har faktisk ganske greie bein og armer, mine ekstra kilo har alltid i hovedsak vært plassert mellom puppene og rompa.. Bredskuldret, og har grov kroppsbygning, noen sylfide blir jeg aldri...

Jeg er ingen dillete, pyntete jente, jeg trives best i jeans, men trenger nå å finne ut noe annet å gå i bortsett fra enkle topper under en cardigan.. Bluser utgår ofte pga mine store fordeler..

Jeg trenger også tips til kjole for de som er store oventil, for jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en kjole, selv om jeg ikke er ferdigslanket riktig enda..

Noen som har gode råd til noen som virkelig ikke liker å handle klær, etter altfor mange år hvor det har vært vondt å reise på shopping, da klærne ikke ville passe kroppen..?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 17:52   #2
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Har du sett på den serien på TVN som heter "how to look good naked" ?
Her kan du plotte inn kroppsformen din og få tips etter det: http://gok.channel4.com/

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"

Sist redigert av Nuta : 15-05-08 kl 17:59.
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 17:56   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Kanskje disse damene har noen tips:

http://www.littlewoodsdirect.com/rf/...=landingpage19

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 18:12   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Kan du ikke legge inn et bilde?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:11   #5
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Opprinnelig lagt inn av Nuta, her.

Har du sett på den serien på TVN som heter "how to look good naked" ?
Her kan du plotte inn kroppsformen din og få tips etter det: http://gok.channel4.com/

Iflg denne siden har jeg samme fasong som Drew Barrymore og Kate Winslet

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:14   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Iflg denne siden har jeg samme fasong som Drew Barrymore og Kate Winslet

...mens jeg er en ekte pære, i likhet med Beyonce og Jennifer Lopez.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:28   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Hvis man ser bort i fra kjendisene man blir linket opp mot (Gwyneth Paltrow og Nicole Kidman ) er faktisk ikke påkledningstipsene helt borte, synes jeg. Litt i overkant damete for min stil, men jaggu noen poeng.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:07   #8
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Her er "What not to wear"'s liste som kanskje kan være til hjelp.

http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_an...ar_index.shtml

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:17   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvis man ser bort i fra kjendisene man blir linket opp mot (Gwyneth Paltrow og Nicole Kidman ) er faktisk ikke påkledningstipsene helt borte, synes jeg. Litt i overkant damete for min stil, men jaggu noen poeng.

Sant nok, jeg ser jo at det stemmer med noe av det jeg vet fra før, f.eks. v-hals og bootleg-bukser. Men det er de håndtakene på siden som ødelegger så mye, jeg er mer flat og brei, for å forklare det slik.. De håndtakene er jo myyye mindre enn før, men de er der da enda.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:24   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Her er "What not to wear"'s liste som kanskje kan være til hjelp.

http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_an...ar_index.shtml


Det er vel omtrent den samme som jeg linket til. De er inne på noe disse damene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:28   #11
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Enig med AC. Jeg fikk samme stiltips som deg, og tenker at tipsene og de foreslåtte snittene sikkert vil kle min kropp.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:28   #12
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Sorry Maz. Åpnet ikke din lenke jeg, så den ikke var bertelurene mine sin og la til min. Synes de sier veldig mye fornuftig ja. Gok også, på en måte, men de treffer litt mer blink for min del.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:28   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Jeg har visst en "Bewitching Butterfly"-kropp.
Det har også Oprah og Tyra Banks.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:39   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Jeg fikk "hourglass"..
Føler meg ikke så timeglassaktig men.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:48   #15
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Ok, her kommer bilde tatt for en stund siden, tror jeg. Selv om hodet allerede er slettet, slettes resten også etterhvert

Ser hvertfall at problemet sitter mellom pupper og rompe..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 21:56   #16
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.403
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Så flott du er! Pene bein som du bør framheve, og fasongen er slettes ikke gal. Det er vanskelig å se at du har særlig stor mage, det er ikke så mye igjen av den lenger tror jeg.

På bildet ser du ut som om du trenger en bedre bh med mer løft. Og så synes jeg du skal vise fram de fine beina dine på en eller annen måte. du kan også gjerne gå med bare armer. Klarer ikke å være så veldig konkret, for jeg er ikke så flink til dette selv, men håper det hjelper med litt ros også.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:07   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Så flott du er! Jeg så for meg en helt annen kropp med den beskrivelsen du ga. Du har mer midje enn du krediterer deg selv med.

Det ser ihvertfall ut som du kler noe av det samme som meg. F.eks dressjakker med en eller to knapper under brystet.

*tillater meg å kopiere GOK sine tips til meg*


__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:17   #18
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Omslagstopper er vel en "slager" for de fleste kropper, er de ikke? Fremhever det de skal fremheve, og skjuler det de skal skjule. Og du har jo virkelig mye å fremheve.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003

Sist redigert av Ariel : 15-05-08 kl 22:27.
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:21   #19
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Jeg synes ikke dette ser ut som en så stor utfordring som du gir utrykk for. Flott er du.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:25   #20
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.854
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Iflg denne siden har jeg samme fasong som Drew Barrymore og Kate Winslet

Jeg også, men jeg føler meg ikke helt der.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no