Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Problemer med FP på trådløst nett på skolen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 08:54   #1
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Problemer med FP på trådløst nett på skolen

I flere måneder nå har det vært nærmest umulig å besøke FP når jeg sitter på skolen. Det går veldig tregt og er til tider ikke mulig å få opp siden en gang. Dette gjelder kun FP (alle andre sider er raske og fungerer som de skal), på det trådløse nettverket (FP fungerer bra når jeg bruker dataene på skolen) og kun på skolen (det fungerer helt fint på trådløst nettverk hjemme).

Noen som vet hva det kan skyldes, eller eventuelt hvordan det kan ordnes?

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 08:59   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problemer med FP på trådløst nett på skolen

Kanskje noen har begrenset tilgangen til FP via det trådløse nettet? Det er en del skoler (og arbeidsplasser) som begrenser nettsider ansatte/elever bruker mye tid på.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 09:07   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Problemer med FP på trådløst nett på skolen

Du skal gjøre skolearbeid på skolen, ikke henge på FB. :snusfornuftig:












  Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 09:10   #4
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Problemer med FP på trådløst nett på skolen

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kanskje noen har begrenset tilgangen til FP via det trådløse nettet? Det er en del skoler (og arbeidsplasser) som begrenser nettsider ansatte/elever bruker mye tid på.

Det kunne vært det, men jeg synes det er merkelig at det kun gjelder FP, og ingen andre sider jeg har besøkt på skolen.

Tror egentlig ikke at universitetet velger å blokke så uskyldige sider for sine voksne studenter heller.

Ellers burde jeg jo vært snusfornuftig og heller lest ja

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 09:35   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problemer med FP på trådløst nett på skolen

Det kan være automatisert i skolens nett. Jeg vet ikke om noen annen grunn til at FP skal være tregt i hvertfall.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no