Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Citroën C4?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 07:53   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Citroën C4?

Noen som har erfaring med denne?

Har ikke sett bilen selv enda, men fått et bra tilbud. Derfor lurer jeg litt, f.eks. hvor stor bilen er i forhold til andre "småbiler", om det er bagasjeplass til mer enn en melkekartong, og hvordan den ellers er.

Jeg må bytte til bil med automat pga en vond skulder, og har dermed fått mulighet til å kjøpe denne (hvis kona til selger ville gi slipp på den..). Den jeg skal evnt se på er diesel med mætti duppeditter.

Ja, jeg er skikkelig bilinteressert, om man merket det

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 08:08   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Citroën C4?

Vanlig C4 eller Picasso?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 08:15   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Citroën C4?

Vanlig, tror jeg..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 08:16   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Citroën C4?

Ok. Da har jeg ingenting å bidra med.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 08:12   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Citroën C4?

Vi har picasso, så den er vel større. Men vi har hatt veldig mye problemer med vår, og kommer ikke til å velge det merket igjen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 19:58   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Citroën C4?

Jeg vurderer samme bilen. Har hatt den til prøvekjøring nå i en halv uke, og synes den var veldig god å kjøre. Helt grei bagasjeplass også, er jo ingen storbil, men det er jeg heller ikke ute etter.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:49   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Citroën C4?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg vurderer samme bilen. Har hatt den til prøvekjøring nå i en halv uke, og synes den var veldig god å kjøre. Helt grei bagasjeplass også, er jo ingen storbil, men det er jeg heller ikke ute etter.

Hvordan endte det, LaBanga? Kjøpte du?

Har prøvekjørt bilen nå, med automatgir. Det er hovedsaken til at jeg bytter bil da (gamle damer har som kjent vonde armer som bør avlastes).

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:51   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Citroën C4?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hvordan endte det, LaBanga? Kjøpte du?

Har prøvekjørt bilen nå, med automatgir. Det er hovedsaken til at jeg bytter bil da (gamle damer har som kjent vonde armer som bør avlastes).

Nei, har ikke kjøpt bil ennå. C4 ligger litt over mitt budsjett også, så nå vurderer jeg en Saab 9.3.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:56   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Citroën C4?

Ok. Den jeg har prøvd er en 2006 modell.

Men revurderte nesten tankene mine litt etter at jeg så ei gammel dame med hatt kjøre likdan bil, bare i annen farge

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no