Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-18, 17:46   #1
Ambivalensia
Fullverdig medlem
 
Ambivalensia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 97
Ambivalensia er litt kul
Standard

Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Jeg har ikke spilt piano på maaaange år, men har lyst å ta opp igjen interessen, og tror det må bli et digitalt piano. Er det noen med peiling som kan gi meg noen tips om merker og modeller som er kjent for å være bra? Jeg ser for meg å bruke max 10.000, og kjøper gjerne brukt.

Ambivalensia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 18:05   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Hadde du bodd i Oslo, så kunne du fått kjøpt vårt langt billigere enn det. Min mor kjøpte digitalt piano til oss i bryllupspresang og det brukes omtrentlig en gang i året.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 18:46   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Jeg solgte det akustiske pianoet mitt for mange herrens år siden, og ville også ta opp igjen hobbyen. Endte opp med et Yamaha Clavinova. Og er fornøyd, det er godt å spille på, og god lyd.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 18:54   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Jeg kjøpte et fra Casio for noen år siden, til mindre enn 10 laken, tror det var 5-6 000. Hvis du har såpass budsjett tenker jeg du blir veldig fornøyd. Du bør uansett prøve først, ikke alle digitale har den samme feelingen som et ordentlig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 18:55   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hadde du bodd i Oslo, så kunne du fått kjøpt vårt langt billigere enn det. Min mor kjøpte digitalt piano til oss i bryllupspresang og det brukes omtrentlig en gang i året.

Hvor mye tenker du for det da. Bor ikke i Oslo, men ikke så langt utenfor. Hva slags piano er det? Str?

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 18:58   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

https://www.finn.no/77863818

https://www.finn.no/136411891

https://www.finn.no/78932653

Tre eksempler som godt kan hende er gode kjøp.

Jeg ville gått i en fysisk butikk og testet litt og snakket med en som har peiling, og så lete på finn etterpå, om det kan være noe i nærheten som kan være aktuelt. Da vet du litt mer om hva du bør se etter når du tester. Kan være vanskelig å synes noe som helst hvis man går rett på finn-kjøp.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 19:16   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Yamaha P-125 er veldig bra. Vi kjøpte hos Bergen Pianoforretning i Komediebakken. De ha rmange modeller man kan prøve i butikken.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 19:20   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hvor mye tenker du for det da. Bor ikke i Oslo, men ikke så langt utenfor. Hva slags piano er det? Str?

Jeg er ikke hjemme og skal ikke hjem før over nyttår. Og siden vi nesten ikke bruker det, så husker jeg ingen detaljer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 10:50   #9
Ambivalensia
Fullverdig medlem
 
Ambivalensia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 97
Ambivalensia er litt kul
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Hm! Dette blir kanskje ikke så dyrt som jeg forestilte meg - jeg føler allerede har jeg har spart et par tusen som jeg kan bruke på noe annet. Jeg skjønner at jeg må prøve før jeg kjøper, men jeg gidder ikke å dra hjem til private selgere uten å ha litt greie på hva jeg skal se etter og hva jeg skal ligge unna. Takk for tipsene!

Ambivalensia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 11:23   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Digitalt piano - hvilket vil jeg ha?

Eg veit ikkje heilt kvar du held til på Vestlandet, men viss du er i nærleiken av Åsane/Salhus så ligger det ein liten musikkbutikk der. Den er gull. Eg kjøpte mitt piano der. Dei er så hjelpsomme og prakker ikkje på deg meir enn det du vil ha. God kunnskap og. Me handler berre der. Om det er til piano, gitar eller munnspill

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no