Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan jeg få se bilde av katten din?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 12:52   #41
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Mange flotte katter her, men det er perseren som er mitt hjerte nærmest. Persian, den røde korthårede din :dån:

Jeg har to colourpint persere. Den ene har jeg kjøpt, den andre er en omplasseringskatt. De er gamle, hhv 14 og 15 år. Zorro er fortiden litt pjusk. Mulig at siste tur til dyrlegen ikke er så langt unna. Og hva jeg skal gjøre med den som blir igjen vet jeg ikke. Det har vært disse to sammen de siste 12 årene.

Zorro:


Carissa:

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 12:56   #42
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Vi har to flotte omplasseringskatter ! De har vokst opp sammen og tror de er søsken. Kjøpt på finn for en symbolsk sum fordi eierne mente vi var de rette for jentene som trengte et hjem med liv og røre. Et lykkelig valg for alle parter.



Dette er storesøster og sjef : (N)Zinziras substitute for love. Til daglig Aby.
Viltfarget abbysiner. Straks 4 år. Bitte, bitte liten. Turbo og kosegris. Helt rå klatrer, utrolig snill katt som elsker å leke med unger. Pappas pus om kvelden.

Lillesøter og mammadalt (N)Zinziras real siamese. Sjokolademasket siameser 3 år. Sia eller Fleskefia til daglig.
Hun var livredd da vi fikk henne. Kastet opp maten, skalv og gjemte seg under vasken på badet. Nå er hun blitt verdens mest masete og kosete katt og mammas egen skygge. Kjempeleken, tykk og lykkelig. Fryktelig høylytt og sær







De var bare innekatter før de kom til oss. Aby var hyper i ekstremklassen og har virkelig hatt godt av å få være ute. Sia går kun ut sammen med oss og holder seg i hagen. Nå på vinteren er det kun Aby som sniker seg fort ut på do, eller litt ut med ungene.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 13:14   #43
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Her er frøken Smilla:





__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:12   #44
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Rart hvor forskjellig forumkulturer kan være. Jeg stilte et likelydende spørsmål på et engelskspråklig forum jeg henger på, og fikk en helt annen respons.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:31   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Men spørsmålet er da; hvilket ord brukte du for katt?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:35   #46
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Fins det noe annet ord enn pussy?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:38   #47
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Ikke i ditt ordforråd.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:40   #48
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Rart hvor forskjellig forumkulturer kan være. Jeg stilte et likelydende spørsmål på et engelskspråklig forum jeg henger på, og fikk en helt annen respons.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:42   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Jålebeinet - er den øverste katta så stor som den ser ut?

torsk da - alle vet da at engelskmenn har et mer romantisk kattehold. :tsktsk:

  Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:42   #50
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Torsk:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:44   #51
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jålebeinet - er den øverste katta så stor som den ser ut?

Den ligger i en barnestol.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:49   #52
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Rart hvor forskjellig forumkulturer kan være. Jeg stilte et likelydende spørsmål på et engelskspråklig forum jeg henger på, og fikk en helt annen respons.



Dagens latter.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:50   #53
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den ligger i en barnestol.

:lyspære:

Da skjønner jeg. Den så ut som den veide tredve kilo med det samme her.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:50   #54
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jålebeinet - er den øverste katta så stor som den ser ut?

... og der kom nummer to. Det hadde vært katten sin, det.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:54   #55
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Rart hvor forskjellig forumkulturer kan være. Jeg stilte et likelydende spørsmål på et engelskspråklig forum jeg henger på, og fikk en helt annen respons.



Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jålebeinet - er den øverste katta så stor som den ser ut?

Jeg var nødt å gå tilbake og se på bildet for jeg hadde ikke sett noe rart (men nå ser jeg at vi har hatt en slik stol), men det hadde vært en DIGER katt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 15:07   #56
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Her er mine pusekatter:

Dette er Pernille.


Må bare vise dette bildet fra da Pernille var liten også.






Dette er Frodo. Forøvrig broren til Pernille:


Et til av Frodo også.







Og her er Odd. Spion-Odd i dette tilfellet:






Oliver:







Og Maja (mamma'n til Pernille og Frodo):

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 15:13   #57
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Jane: Oliver er veldig lik pusen min, nydelige puser alle sammen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 15:21   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Når det kommer fullgod allergimedisin som gjør at astmaen og neserenning forsvinner, da skal jeg definitivt ha katt igjen!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 15:43   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Det der var noen av de desidert lekreste kattebildene jeg noensinne har sett, jane!

  Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:54   #60
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det der var noen av de desidert lekreste kattebildene jeg noensinne har sett, jane!

Tusen takk. Det var hyggelig å høre.

Man må ha en god porsjon med tålmodighet når man skal fotografere katter. De er ikke akkurat verdens mest samarbeidsvillige fotomodeller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no