Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan jeg få se bilde av katten din?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 14:48   #81
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Hmmmm...ingen av mine reagerte i det hele tatt......

Ingen av mine fem som reagerte heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 18:05   #82
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Katta vår ble litt forvirret når jeg spilte den her til han

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Hehe. En av flere den fyren har lagt ut som jeg synes var veldig veldig gode.

Men katter som "snakker på ordentlig" synes jeg blir mer skummelt ;-)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:05   #83
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Her er Frida. Hun er en Maine Coon, på bildet bare 1 år. Nå er hun blitt 4, og endelig utvokst. Hun er en rolig og snill jentepus, som vi "fikk billig" da hun var den siste i kullet.



Og ja, hun syns det er morsomt med sklier og klatrestativ, blir gjerne med barna på lekeplassen!




__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 17-01-10 kl 17:28.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:16   #84
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Jeg må slutte å gå inn i denne tråden tror jeg. Så mange fine puser!

... jeg har jo bare tre! Det er jo ingen, jeg kunne sikkert hatt i alle fall en liten en til.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:22   #85
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Katta vår ble litt forvirret når jeg spilte den her til han


(Kilde: youtube.com)

Ååh, den til venstre var akkurat som min, og min snakket slik han også. Han pratet med møll i taket, edderkopper i kroken og fugler utenfor vinduet.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:26   #86
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?



Her er Bellapusen, - Abbysinerfrøken.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 01:21   #87
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

OMG for en fin katt Amelie:
Bytte?:P

__________________
Terroristen 25.03.09


Sist redigert av Hilda : 17-01-10 kl 01:29.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 01:25   #88
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Ååh, den til venstre var akkurat som min, og min snakket slik han også. Han pratet med møll i taket, edderkopper i kroken og fugler utenfor vinduet.

åhh så søtt
Simba prater masse, eller han mase masse, gnåler å bærer seg hele tiden.
Men siden han kan si mamma sår det bra.
Men han lager masse go lyder også.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 13:24   #89
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Vi må dessverre bli kvitt våres katter pga jeg vet rett og slett ikke hva tid jeg blir frisk.

Vi selger dem til en symbolsk sum. Men kommer ikke gi dem til hvem som helst. Så om det er noen som vil ha 2 fine Perser gutter så bare skriv om deg selv og familiesituasjon og hvordan dere bor til meg pr PM...

Vi har nå tenkt på det i ca 6 måned nå. Så nå føler vi at vi er klar. Det blir veldig tungt men sånn er nå livet.

Kommer til å lage en salgstråd hvis det blir nødvendig litt senere.


Sist redigert av Azi : 18-01-10 kl 22:06.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:30   #90
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Vi må dessverre bli kvitt våres katter pga jeg vet rett og slett ikke hva tid jeg blir frisk.

Vi selger dem til en symbolsk sum. Men kommer ikke gi dem til hvem som helst. Så om det er noen som vil ha 2 fine gutter så bare skriv om deg selv og familiesituasjon og hvordan dere bor til meg pr PM...

Vi har nå tenkt på det i ca 6 måned nå. Så nå føler vi at vi er klar. Det blir veldig tungt men sånn er nå livet.

Kommer til å lage en salgstråd hvis det blir nødvendig litt senere.

Å så trist Persian. Jeg har en omplasseringskatt, og det gikk veldig veldig fint. Hun var litt over to år da hun kom til meg, så ut for å slå seg til ro fra første dag. Brukte litt tid på å bli helt trygg, men i dag så kan man ikke tro hun har bodd noe annet sted. Og vi har elsket henne høyt fra aller første dag. Bruk tid og bli kjent med de som ønsker å overta kattene dine, så føles det riktigere for deg også. Pluss at jeg føler jeg har fått en god venninne i tidligere eier, som faktisk bor helt på andre siden av landet for meg. Nettvenn godt nok, men ei jeg setter uendelig stor pris på. Rett og slett fordi jeg fikk overta noe av det kjæreste hun hadde, og som nå jeg har.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:35   #91
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Bella og søsteren hennes er også omplasseringskatter, og det har vi veldig gode erfaringer med. Kattene fikk nytt hjem hos oss via FP.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:21   #92
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Her er Jesper, en psyko katt av rasen Ocicat. Som regel tror han at han er en hund, men som dere kan se, har han også dager der han tror han er et menneske. Som far, så katt ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00155.JPG (92,3 KB, 107 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:34   #93
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Han var fin

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 19:55   #94
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Her er mine katter. Jeg har to hunder også, de sniker seg med på bildene.

Saga til vensstre. Hun er 1,5 år og vanlig skogskatt.
Akira til høyre. Jack Russel.



Saga og Pus. Pus er 5 år og samme type som Saga.
Hun er dog spesiell. Hun er gutt innvendig og jente utvendig. Hun har delvis løpetid, men blir ikke gravid. Dyrlegen som oppdaget dette hadde aldri sett det før, kun lest om det.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 23:02   #95
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Xanadu:



"I'LL BE DOMINATING YOUR PLANET ANY DAY NOW..."

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 06:42   #96
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Kul katt, Divine.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:19   #97
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Opprinnelig lagt inn av divine, her.

xanadu:



"i'll be dominating your planet any day now..."



"You'll have to fight me first, muahahaw!"

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kattepus012.jpg (184,0 KB, 17 visninger)
__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:32   #98
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?



Fiiiiine puser!

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no