Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 18:12   #1
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Jeg har ikke reist bort og hatt fri uten barn siden eldstemann ble født for 5 1/2 år siden bortsett fra et par korte jobbeturer på en eller to overnattinger. Sambo reiser mye med jobben og er støtt og stadig borte. Nå har jeg sagt at han ikke får reise noe sted før jeg har hatt meg en ferie for meg selv. Jeg trenger påfyll av energi, ro og fred og tid til for eksempel å lese en bok. Jeg er ikke noe glad i å fly, så selv om jeg har mengder av flypoeng jeg kan bruke til slikt, tenker jeg at jeg heller vil ha en spa/hotellferie ikke så langt unna - i 4-5 dager kanskje?

Hvor drar man da?

Eller er det noe annet hyggelig og avslappende man kan gjøre alene på et sted man når med tog/buss (til nød en kort flytur)? Jeg har jo litt lyst til å å dra til London, men det er jo kanskje ikke så avslappende akkurat...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 18:16   #2
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Son Spa anbefales. Jeg tok en husmorferie (ammeslutt) der i november helt alene. Rolige omgivelser, fine områder å gå tur i, nydelig mat, som vanlig idiotisk dyre men deeeeilige behandlinger. :vil tilbake:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 19:45   #3
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Jeg har vært inne på sidene deres og tittet, og det ser jo veldig deilig ut. Men dyrt, har nok ikke råd til mer enn to overnattinger i så fall. Takk for tips.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 13:45   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Et alternativ til London er Dublin. Jeg var på husmorferie der i oktober. Du finner alle de samme butikkene som i London, men byen er mer passe størrelse, og ikke så stressende. Vi fant også mange gode restauranter. Jeg skal nok tilbake dit.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 02:51   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Jeg dro alene til Paris og brukte mange, mange timer på å traske rundt i vakre gater. Og gå meg vill opptil flere ganger. Anbefales!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 06:52   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Jeg kunne tenkt meg å dra til Reykjavik/Island. En passelig stor by, vil jeg tro. Det er ikke så langt å fly heller. Jeg vil tro at valutakursen der fremdeles er ganske gunstig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 07:45   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Edinburgh er en knallfin by! Det finnes sikkert spahoteller der, og pundet er vel såpas lavt ennå at det kan bli overkommelig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 08:48   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Hvis ikke Son Spa allerede var anbefalt så hadde jeg anbefalt det. Mitt forslag blir derfor Brighton, ta fly til Gatwick og to til Brighton. Brighton ligger ved sjøen, det skjer masse der og har gode shoppingmuligheter. Supert sted!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 10:30   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal jeg dra på "husmorferie"?

Slenger meg på Paris-anbefalingen. Får aldri nok av den byen.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no