Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Var disse fine?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 13:31   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Var disse fine?


Jeg bestilte et annet par fra Fly London, men jeg har for bred fot, så de ble for smale i str. 39, og de blir for lange hvis jeg skal kjøpe en størrelse større. Derfor sendes de i retur, så jeg trenger derfor "pensko" i sort. Ikke sånne høyhælte penpensko, men til skjørt og kjole litt casual.
Disse ser ut til å ha litt annen fasong.

Så hva tycks?

  Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 14:56   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var disse fine?

Må vel finnest noe bedre enn det der? Men om ikke så kan dem vel gåàn..

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:07   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.339
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var disse fine?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Så hva tycks?

Var ikke disse litt kjedelige, mon tro? Jeg synes i hvert fall ikke de var veldig "pene", om du er ute etter noe litt annet enn hverdagssko. Jeg har ingen knakende gode alternativer til deg her og nå, men gir beskjed om jeg kommer over noen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:10   #4
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Var disse fine?

Jeg likte ikke høyden, syns den ble for midt i mellom høy og lav... Pluss likte ikke traktor-såla. Har du alternativer? Kilehæl er jo så fint, så finn noen som er litt "roligere" kanskje?

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 15:58   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Var disse fine?

Nei.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 18:32   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var disse fine?

Nei.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 18:37   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Var disse fine?

Jeg synes de var ok, men ikke som pensko.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 18:38   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Var disse fine?

Eneste jeg som syntes de var fine?
Synes de kan brukse til pent og hverdags, kule spør du meg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 19:35   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.339
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var disse fine?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Eneste jeg som syntes de var fine?

Nei, jeg kunne godt bruke dem til hverdags dersom de var riktig gode å ha på.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 20:27   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var disse fine?

Ikke min greie. For meg blir de litt sånn fotformsko som sprites opp.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 20:55   #11
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var disse fine?

Fine til hverdags bukser og skjørt, men ikke som pensko.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 21:49   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var disse fine?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fine til hverdags bukser og skjørt, men ikke som pensko.

Det er jo det jeg skal bruke dem til. Casual - hverdagskjoler/skjørt.

  Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 22:00   #13
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var disse fine?

Ja da synes jeg de er fine. Leste pensko i hovedinlegget ditt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 22:12   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Var disse fine?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ja da synes jeg de er fine. Leste pensko i hovedinlegget ditt.

Jeg skriver at jeg ikke skal ha "pensko" Og at det er en litt casual look jeg er ute etter, til hverdagskjoler og sko.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no