Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sokker i sandaler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-12, 21:52   #41
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg fatter ikke hvordan noen kan gå uten sokker eller strømper i sandaler. Selv de beste, dyreste og absolutt godt tilpassede Ecco-sandalene mine fører til gnagsår om jeg går barbeint med dem i mer enn en time.

Og forøvrig: Madicken: (De stakkars øynene mine!)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 22:27   #42
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Hva er greia med at man ikke kan ha korte sokker i sandaler?
Hvem fikk idéen om at det var forbudt, og hvorfor i hampen er det så mange som lar seg plage av det?
Et par svarte ankelsokker i svarte sandaler er farlig nære en virkelig luftig joggesko, men altså helt på trynet å gå i?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 22:38   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Det plager meg overhodet ikke, men nå diskuterte vi jo om det var fint. Og de syns jeg ikke det er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 00:00   #44
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg serr HIs utfordring, og synes absolutt at datter kan ha sokker i sandaler, men jeg skjønner ikke, generelt set,t hvorfor man skal ha sokker i sandaler i det hlele tatt? Hele poenget med sandaler er jo å ha luftige sko, men med en sokk oppi så blir det jo ikke det? Hvorfor har man (voksne) sokker i sandaler?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 00:07   #45
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hvorfor har man (voksne) sokker i sandaler?

* Fordi sandaler og sokker likevel er mer luftig enn tette sko.
* Fordi man får gnagsår om man går uten sokker.
* Fordi man blir klam på føttene om man går uten sokker.
* Fordi det blir for kaldt uten sokker.
* Fordi man har stygge eller skadede tær/negler man ønsker å skjule.

Sånn bare for å summere opp tråden for deg, Jenna.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:23   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Sitat:

* Fordi sandaler og sokker likevel er mer luftig enn tette sko.
* Fordi man får gnagsår om man går uten sokker.
* Fordi man blir klam på føttene om man går uten sokker.
* Fordi det blir for kaldt uten sokker.
* Fordi man har stygge eller skadede tær/negler man ønsker å skjule.

Jeg er helt med på denne.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:28   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg er ikke med på den. Får ikke gnagsår, og har vanskelig for å skjønne hvordan bare tær kan være mer klamt enn sokker. Hvis det er for kaldt uten sokker i sandaler, da går jeg med sko. Bare tær i sandaler er veldig luftig og deilig syns jeg, har knapt på meg sokker mellom mai og september.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:34   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg er enig med Filifjonka.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:53   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Og gnagsårplaster er tross alt penere i sandaler enn sokker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:02   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Gnagsårplaster er i hvertfall ekkelt. Ser ut som hud, jo! Hud er ikke ekkelt, da. Hvis den sitter fast der den skal.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:18   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gnagsårplaster er i hvertfall ekkelt.

Enig, men ikke verre enn mange sokkesandaler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:51   #52
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

jeg går i svarte Spotec med lave sokker i hele sommeren, og jeg skjønner godt hva lille meg mener med at det blir klamt uten sokker.
Ikke oppå føttene, men under! Ikke behagelig i det hele tatt, og setter jeg på meg joggesko på sommerstid dør jeg av varme, det er mye luftigere med tynne lave sokker i sandaler enn joggesko, altså.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:49   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg blir også av og til svett under beina, litt, ikke så mye at sokker ville blitt våte, bare sånn at foten sitter fast i sandalene. Da hadde nok sokker kunne vært greit, men lave sokker fungerer ikke på meg, de glir ned og ligger fra midt under foten og frem, DET er mer ubehagelig en en lett klam fot.

Jeg går derfor barfot i dem. Men jeg har sånne praktiske fra ecco, som vel er omtalt som "stygge sandaler", og det et vel ikke pent uansett hva jeg har oppi, så samma kan det vel være. Je har bare bein med tørr og hard hud på hælene, legger som ikke er smurt med selvbruning, og ikke daglig barbert heller... Men hey, ingen sokker, og det funker for meg. (og nei, jeg tror dog ikke jeg ville gått på jobb helt sånn da, lurer på om jeg trenger noen innesko til det bruk...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 15:59   #54
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Jeg blir ofte klam på føttene når jeg ikke har strømper på, eller har såle i skoen. Men såle utgår gjerne i en åpen sandal.

Det blir litt som å sitte med en kort shorts eller skjørt i en skinnsofa. (Ikke at jeg kan huske sist jeg gjorde det.) Det blir fort klamt med hud mot skinn, synes jeg. Skjønner godt de som mener at det blir mindre klamt med en strømpe, men for egen del foretrekker jeg visst heller å være litt klam.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 17:31   #55
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er ikke med på den. Får ikke gnagsår, og har vanskelig for å skjønne hvordan bare tær kan være mer klamt enn sokker. Hvis det er for kaldt uten sokker i sandaler, da går jeg med sko. Bare tær i sandaler er veldig luftig og deilig syns jeg, har knapt på meg sokker mellom mai og september.

Mer med på denne enn Lille megs forklaring.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no