Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 11:56   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hva legger man i ordet velkledd, når det gjelder barn?

Jeg vil ikke at jenta mi på tre trenger å tenke på matchende farger eller kule plagg eller mote ennå. Jeg vil at hun kan gå i grønn kordfløyelsbukse med rosa blomstergenser og røde cherrox og spidermanlue og føle at hun er fin, fordi hun liker klærne! Og jeg blir pottesur av foreldre som nekter ungene sine å ha på de klærne de selv vil fordi det kanskje ikke matcher, eller fordi buksa er gammel/slitt eller noe i den duren. Ikke fortell meg at barn på fire år ikke er blitt påvirket av foreldrene sine når de sier ting som "du kan ikke bruke den genseren til det skjørtet her, det er jo en helt annen farge jo!"

(Med unntak av hullete eller skitne klær- selvfølgelig)

Rene og hele klær. Ikke joggebukser annet enn til tur og gym. At det man har på seg passer sammen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:58   #42
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Rene og hele klær. Ikke joggebukser annet enn til tur og gym. At det man har på seg passer sammen.

Hvorfor det? Hva er farlig med hele, rene klær i helt forskjellige farger så lenge ungen synes det er fint? De lærer fort nok hvordan det "skal" være, hvorfor må vi lære bort slike uviktige ting? Er det ikke viktigere at de føler seg fine selv? Det er jo det man indirekte forteller dem, at deres smak ikke er like god som vår smak, siden de kombinerer en oransj olabukse med en rosa strikkegenser. Og det ønsker jeg ikke å formidle mine barn.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:59   #43
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Vil si jeg kjøper ca like mye til oss begge. Bruker generelt mest penger på sko og yttertøy til han..ellers går det mye i type kjede-klær. Ingen og arve av og ingen og arve fra her.
Da han var mindre så brukte jeg mest på han. Følte ikke for å pynte meg sånn..likte ikke kroppen min.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:02   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hvorfor det? Hva er farlig med hele, rene klær i helt forskjellige farger så lenge ungen synes det er fint? De lærer fort nok hvordan det "skal" være, hvorfor må vi lære bort slike uviktige ting? Er det ikke viktigere at de føler seg fine selv? Det er jo det man indirekte forteller dem, at deres smak ikke er like god som vår smak, siden de kombinerer en oransj olabukse med en rosa strikkegenser. Og det ønsker jeg ikke å formidle mine barn.

Man formidler ulike ting til sine barn, og for meg, som har vært opptatt av fargesammensetninger og estetikk siden jeg var liten er det viktig.

Og oransje og rosa kan fint gå sammen, om det er rette valørene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:06   #45
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Man formidler ulike ting til sine barn, og for meg, som har vært opptatt av fargesammensetninger og estetikk siden jeg var liten er det viktig.

Og oransje og rosa kan fint gå sammen, om det er rette valørene.

Jeg og...får bare ikke til å ta på han HELT mismatchende klær. Kler han sånn som jeg ville kledd meg selv ..om jeg var 3 år

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:06   #46
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Man formidler ulike ting til sine barn, og for meg, som har vært opptatt av fargesammensetninger og estetikk siden jeg var liten er det viktig.

Og oransje og rosa kan fint gå sammen, om det er rette valørene.

Misforstå meg rett, jeg er veldig opptatt av estetik, fragesammensetning og hvilken farge til hvilken person selv. Men det er MIN interesse, det er min greie. Det er en fin liten overflatisk hobby jeg har, og ikke noe ungene mine trenger å bekymre seg om. For det betyr egentlig ingenting i den store sammenhengen, og jeg mener at de burde få utvikle slike interesser selv.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:28   #47
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Jeg har definitivt en kulere garderobe enn Vesla i mine øyne. Hun har mye pent, men aller mest barnehagetøy som består av praktiske gensere og bukser. Hun er ganske opptatt av å være fin, og jeg syns hun godt kan være mer opptatt av andre ting enn av det. Så jeg motarbeider og fokuserer på andre ting så mye jeg kan.

Jeg må innrømme at finner jeg ikke noe til meg selv, så ender jeg ofte opp med noe til henne. Hun er enkel å handle til.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:55   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Misforstå meg rett, jeg er veldig opptatt av estetik, fragesammensetning og hvilken farge til hvilken person selv. Men det er MIN interesse, det er min greie. Det er en fin liten overflatisk hobby jeg har, og ikke noe ungene mine trenger å bekymre seg om. For det betyr egentlig ingenting i den store sammenhengen, og jeg mener at de burde få utvikle slike interesser selv.


For meg blir det veiledning. Jeg lar for eksepmel tiåringen få klær som jeg ikke liker, men jeg veilder henne til å sette klær sammen slik at det ser ok ut. Eller, det vil si, tiåringen klarer det fint selv nå, og slik esteisk sans er godt å kunne. Jeg ser f.eks i faget Kunst og håndverk at mange tiendeklassinger ikke aner hvordan man kombinerer farger. For ikke å snakke om voksne mennesker som ikke kan kle seg selv.

g dette er ikke noe som det er mye fokus på hjemme hos oss, det er bare en del av slik vi lever.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:57   #49
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

(Skal du på kor i dag, Berglijot?)
:stikker:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:58   #50
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Til åpplysning ser Berglijotfamilien ut som en helt vanlig famile.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:00   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

(Skal du på kor i dag, Berglijot?)
:stikker:

Nope! reiser til Køben om et par timer.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Til åpplysning ser Berglijotfamilien ut som en helt vanlig famile.

Nå må ikke du ødelegge alt. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:01   #52
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Dæven. God tur, kjære!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:08   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Takker!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:26   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Jeg synes at jeg gjør barna mine (og ikke minst min evt. fremtidige svigerdatter ) en tjeneste ved å lære dem opp i hva slags farger, stoffer og mønstre som er pene sammen og ikke. Så jeg er ikke på linje med deg der Olympia.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:58   #55
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg synes at jeg gjør barna mine (og ikke minst min evt. fremtidige svigerdatter ) en tjeneste ved å lære dem opp i hva slags farger, stoffer og mønstre som er pene sammen og ikke. Så jeg er ikke på linje med deg der Olympia.

Samme tenkte jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:08   #56
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Nei, her er det jeg som har fancy tøy. Guttungen har tøy som er helt og rent, men jeg styler ikke han før jeg sender ham i barnehagen. Det har med logisk sans å gjøre. Guttungen skal løpe rundt, rulle seg i gjørme og spise med hele kroppen (og må nesten alltid bytte i løpet av barnehagedagen, mens jeg skal stå foran en gruppe mennesker og prate. Vi kler oss deretter.
Det er klart han har noe pentøy, men det blir veldig sjelden brukt. Det er ikke bursdager og høytider SÅ ofte.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:10   #57
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Må legge til at pappaen og jeg begge er opptatt av fargesammensetninger på barnetøyet, da. Men det faller oss helt naturlig, siden vi har en slik fantastisk estetisk sans, så det er ikke noe vi bruker noe energi på. Dessuten kommer han gjerne hjem fra barnehagen i annet tøy enn det han gikk dit i.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:06   #58
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Ikke joggebukser annet enn til tur og gym.

Jeg håper at dette gjelder eldre barn enn Pandaen min. (2 år)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:13   #59
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg håper at dette gjelder eldre barn enn Pandaen min. (2 år)

Tja. Mine barn går ikkje i joggebukser utenom under dressen i barnehagen. Med så mykje fint, mjukt barnetøy en kan få no ser ikkje eg grunn til at dei skal gå i joggebukser.

Og for dei under to år er for eksempel buksene frå Laban og Labanline kjempefine!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:39   #60
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Nei, her er det jeg som har fancy tøy. Guttungen har tøy som er helt og rent, men jeg styler ikke han før jeg sender ham i barnehagen. Det har med logisk sans å gjøre. Guttungen skal løpe rundt, rulle seg i gjørme og spise med hele kroppen (og må nesten alltid bytte i løpet av barnehagedagen, mens jeg skal stå foran en gruppe mennesker og prate. Vi kler oss deretter.
Det er klart han har noe pentøy, men det blir veldig sjelden brukt. Det er ikke bursdager og høytider SÅ ofte.

Signerer Gremli jeg !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no