Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper du klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 15:21   #41
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.


(Hvorfor finnes det nesten ikke egne Mexx- og Esprit-butikker i Norge, og hvem er det ellers som selger MYE av det i Oslo? Jeg kjøper det alltid i Nederland ettersom det er nederlandske merker)

Finnes flere egne Mexx og Esprit butikker i Osloområdet. Er ikke Esprit Tysk?

Etter å ha vært feit de siste 8 årene, med en snittvekt på rundt 100 kg - har virkelig kredittkortet mitt fått kjørt seg de siste mnd
Jeg som tidligere kun kunne finne klær på H&M, Kappahl, Lindex og andre som har "stormote" - kan etter å ha tatt av 30 kg siden januar plutselig finne klær i alle butikker !!! Det er nesten for godt til å være sant!! Jeg var innom en Bianco butikk her forleden og prøvde støvletter og kunne kanpt tro det det jeg fikk på meg alle jeg prøvde.

Jeg mener selv jeg har en god grunn til å handle, for jeg trenger jo helt ny garderobe. Jeg har jo nesten ikke rukket å handle noe i Norge, men favoritt butikkene mine så langt:
- Esprit
- Mexx
- Zara
- Benetton
- In wear

Ellers så er elsker jeg Gap og Banana Republic, men de har vi jo ikke i Norge

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 16:17   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Neste Stopp er favoritten. Ellers er det HM, Vila, Popin, og noe Fransa
Når det er salg handler jeg på NoaNoa.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:21   #43
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler mest hos:
Mexx
In Wear
Benetton

Utlandet:

Zara
Promod

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:33   #44
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg har stort sett vært smellfeit de siste 8 årene, så noen særlige kles-shoppe-vaner har jeg ikke.

Nå er jeg imidlertid litt mindre feit og kommer inn i vanlige klær også.
Målet er å kunne gå på Vero Moda, PopIn etc. uten å måtte luske meg ut igjen fordi ingenting passer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:47   #45
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler mest klær på Vero Moda. Jeg er lat og går derfor alltid dit først, og finner som regel noe der. Gidder jeg å gå litt rundt så besøker jeg gjerne B-young, JC og Only.

Det hender jeg er innom H&M også men den lokale H&M sjappa er så ufattelig rotete!! Blir rett og slett irritert av å gå rundt der, og får nesten lyst til å rydde opp litt. Klærene fortjener en bedre presentasjon enn de får i den butikken, det er helt sikkert!

Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 17:13   #46
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler vel litt her og der egentlig.
Handler mye på Vero Moda, B young, H%M, Vila, Popin og Match.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:44   #47
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg ender ofte opp på Lindex, B-Young eller Fransa

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:41   #48
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Handler mest på Lene V men litt på kappahl og cubus og HM og.. men det er veldig skjelden jeg kjøper klær..

fant en bukse jeg likte vledig godt på cubus for en uke siden

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:48   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler utrolig mye mindre enn før, og nesten ikke i Norge.

I tilfelle er det gjerne Mexx på Steen & Strøm, eller i Markveien på Løkka. Med og uten har fantastiske klær, og Filippa K bra jobbtøy. Floyd er også en gammel favoritt.

Bonaparte er kjempemorsomt, og jeg har kjøpt flere kjoler der (f.eks. den jeg gikk med på Øya, for dem jeg traff der). Mest sært, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:06   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Det blir som regel Vero Moda, H&M, Only, B-Young, av og til på Cubus, Vila.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:09   #51
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Gap har de kuleste bodyene til barn. Men det har jeg til dags dato ikke funnet i Norge.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:22   #52
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler primært fra Design Forum og fra Gudrun Sjöden, men supplerer med enkelte basisplagg fra kjedebutikker e.l.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 00:07   #53
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Et par ikke-kjede butikker i byen, også HM.
Har akkurat flyttet hit, og her er sikkert flere aktuelle butikker, men jeg har ikke funnet dem...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:48   #54
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Jeg handler stort sett på Mexx, Ricco Vero og Sand. Ellers så har de et par kjedeuavhenige butikker som jeg handler på, på Ski Storsenter. Deguy, Skonnord og Carma.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:10   #55
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Ja, godt spørsmål. Jeg kjøper som regel klær i Frankrike, Italia eller Spania (Barcelona). Vi er i vært fall i 2 av de lendene vært år så da blir det storshopping. Jeg frekventerer butikker som: Emporio Armani (Giorgio blir litt for stivt for meg), Zara, Massimo Dutti, Mango, Prada (vesker og skor), Max Mara, Calzedonia (strømper) m.fl. + lokale butikker. Det blir en skjønn miks av dyrt og rimelig. Det dyre tøyet er som regel halvparten så dyrt som i Norge. I tillegg kjøper jeg det meste på salg. Vi har til og med reist til Milano andre uken i januar bare for å få med oss vintersalget

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:32   #56
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

For det meste NoaNoa.

Sko kjøper jeg nesten bestandig gjennom www.lillevinkelsko.no

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:09   #57
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Her

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:03   #58
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

HM og Popin, stort sett

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:08   #59
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

H&M, Lindex, Cubus, Kappahl, Ellos og de fleste butikker som selger store kjedelige klær ...
Men snart blir det andre boller...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:39   #60
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Benetton, Esprit, HM, Popin, LaRedoute, bittelitt på Lindex, og ellers der jeg finner klær som passer til min litt uformelige kropp. (Litt for mange kilo rundt magen, og stor byste er med på å skape utfordringer)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no