Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Utfordringer med nøttefri barnehage

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-15, 00:51   #61
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Så bra. Jeg har selv en nøtteallergiker, så bhg skal være nøttefri, ihvertfall avd. Men selv min gutt spiser mat merket med "kan inneholde spor av", så at ikke andre kan spise det høres veldig ekstremt ut. Det er mer en juridisk formulering for å dekke ryggen sin, men klart; plutselig kan en nøttebit havne oppi der den ikke skulle vært.

Har også en som er veldig allergisk og han skal ikke ha noe merket "kan inneholde spor av" men det gjør ingenting om andre i rommet spiser det sånn f.eks i ett bursdagsselskap eller her hjemme. Så bra det ordnet seg til det fornuftige, iallfall all den tid det barnet høres ut til å kunne spise mat merket "kan inneholde spor av". Kjenner jeg er letta over at all mat serveres i vår barnehage, ingen nister å bekymre seg over.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no