Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Rydder du bort jula litt senere i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-21, 23:54   #181
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Jeg har seriøst aldri sett en ekstra edderkopp. BM: edelgran, the real thing hvert år.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 01:00   #182
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Jeg har funnet dyr i treet. Men ikke noe mer der enn i alt annnet vi drar inn i hus.

Jeg er flink og har pakket ned jula i kasser. Mest mulig i jassa merket advent. Da må jeg pynte med alt som er i den kassa når jeg finner den frem i slutten av november.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 14:02   #183
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Tror utelysene forsvinner i morgen eller søndag. Det er siste rest.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 17:07   #184
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Eg skal ta treet i mårra. Det er jo like font enno med masse lys og greier...plast da, men det lyser så opp!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 20:15   #185
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Jeg har glemt å rydde vekk all julepynten. Det får gå i morgen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-21, 14:54   #186
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Sånn. No er det borte. Og nesten all den andre pynten også. Det var litt deilig å få det bort.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-21, 23:00   #187
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Jeg begynte å rydde bort i dag, men så måtte jeg ut og handle skisko til yngste. Da kom jeg aldri i gang igjen når jeg kom hjem

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-21, 23:03   #188
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Alt utenom utelys og gardiner er tatt ned.
Jeg fikk meg noen fine vinduslamper så da ble det ikke så mørkt heller!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-21, 23:12   #189
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

I morgen, kanskje? Ble ikke noe i dag iallfall.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 00:17   #190
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Treet står der i all sin prakt, men man har da skam i livet, så vi har skrudd av lysene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 11:12   #191
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Mulig jeg ikke har skam i livet, for jeg må innse at... jam vi rydder visst vekk jula senere enn vanlig likevel. Eldstemann har fortsatt tre, med lys på når han er hjemme, på rommet sitt. Han vil ikke ta et ned. Jentene sine er også på rommene, men avpyntet, de bare går ikke ned i kassene sine igjen og jeg har ikke hatt tid til å få tak i noe annet.

Og, jeg observerte sannelig at vi har glemt å ta inn nissekona på trappa. Det var litt i seneste laget, ja...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 11:15   #192
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Full jul hos oss, har lovet barna at treet får stå til det begynner å drysse, og det ser ut til å ta litt tid. Har veldig stor stue, så det er egentlig bare hyggelig.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 11:23   #193
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydder du bort jula litt senere i år?

Jeg har nettshoppet juletrepynt på salg, pakken med pene kuler fra Porsgrund og stjerner fra Hadeland kom i går, fikk nesten, men bare nesten lyst til å pynte litt igjen

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no