Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Marni for HM - hva synes dere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-12, 15:11   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Likte mye herfra, jeg. Jeg skal helt klart forsøke å få tak i et silkeskjerf og kanskje også en skinnveske på nett. Muligens belte også, men det ser ut som om det bare er et syntetisk, det vet jeg ikke om jeg vil ha. Må se litt mer på de solbrillene også.
Er pinglete med å handle klær online, tilbehør er mye enklere. Den blå drakten var absolutt lekker, og silkekjolen også (selv om den ikke passer min kropp).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:15   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Mye pent, ikke helt min stil, men kan implementeres. Skjønner heller ikke at dette skal være en str. 36-kolleksjon, ser ikke hvorfor disse plaggene ikke skulle fungere i større størrelser?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:21   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Skjønte ikke heller det. Jeg vil ikke være flau for å ha disse klærne i 40, om det er den størrelsen som viser seg å passe best.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:32   #24
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Den drakten med blå sirkler! Aiaiaiai!

Ja, det tenkte jeg også!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:33   #25
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Absolutt det minst pene jeg har sett på lange tider. Blir ingen køståing på meg der nei.


__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:42   #26
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Jeg likte flere plagg - og skoa!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:44   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

jeg syns badedrakten ser fin ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:54   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Jeg kommer ikke på noen "kjendiskolleksjoner" fra HM jeg har likt, heller ikke denne, men et par av plaggene kunne jeg kanskje tatt på meg en regnværsdag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 17:50   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

http://www.foreldreportalen.no/forum...=128299&page=3

Jeg skal prøve å få kjøpt den lange silkekjolen neders i linken over.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 17:55   #30
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Mye kult her! Kommer dette i nettbutikken også? Noen som vet?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:06   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mye pent, ikke helt min stil, men kan implementeres. Skjønner heller ikke at dette skal være en str. 36-kolleksjon, ser ikke hvorfor disse plaggene ikke skulle fungere i større størrelser?

Ikke jeg heller. Jeg likte smykker etc godt. Og jeg har selvfølgelig ikke kombinert alt...

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:07   #32
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Drakt med blå sirkler var absolutt finest. Men jeg tror ikke den passer på min fasong.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:13   #33
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Mye kult her! Kommer dette i nettbutikken også? Noen som vet?

Jepp, skal visstnok komme på nett også 8.mars!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:27   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Mye kult her! Kommer dette i nettbutikken også? Noen som vet?

Klærne blir solgt i få butikker og nett, begge deler fra 8. Mars.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:28   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

http://www.kjendis.no/2012/02/21/kje...sign/20334238/

Jeg liker det overraskende godt! - Første gang de har en designer som jeg liker skikkelig godt.

Mens jeg ville ikke ha hatt noe av det der om jeg fikk det slengt etter meg. Jeg så ikke noe jeg likte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 19:10   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Var i grunnen ingenting der jeg kunne tenkt meg, ikke helt min stil.

Men hva er dette da, skal de liksom komme her og bestemme at sokker i sandaler er greit igjen nå da? (Og jeg syns jeg ser mannen eller eldste sønn i dette antrekket. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 19:12   #37
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Jeg så noen øredobber som jeg likte ganske godt, ellers var det lite av interresse.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 20:06   #38
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Nei, det er virkelig ikke meg.

Masse mønster funker ikke på en, la meg si, litt voluptuous kropp - da ser man bare tantete ut.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 09:25   #39
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg må bare spørre, er det mennsker eller dukker på bildene?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

photoshop er fin-fine greier. Jeg skulle gjerne ha hatt fotoshopfilter på meg til enhver tid.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det var mer "stivheten" i leddene og sånn jeg reagerte på, men de er vel godt trent til det. Alle skjønner nå at jeg ser veldig lite motebilder.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er jo lange og slanke lemmer det der, tross alt. men klærne, input, klærne!

Dere hadde helt rett ang. modellene. Det er blitt sak av det.

http://minmote.no/index.php/2012/03/...-syke-kropper/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 15:58   #40
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Marni for HM - hva synes dere?

Grusomt - og så skjønner jeg ikke ideen om å kjøpe H&M klær til fem dobbel pris fordi det står et eller annen designermerke på plagget.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no