Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utsikten vår

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 21:31   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Flott utsikt!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:33   #22
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utsikten vår

Takk for at du deler utsikten din med oss, som sitter her nord og bare ser snø.

Den utsikten kunne jeg gjerne fått låne noen uker.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:42   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ser ikke så aller verst ut...
Hva gjør du der, egentlig?

Jeg passer på hus og barn i mens mannen jobber Jeg har forlenget permisjon fra jobben min i Norge og vi er her pga. mannen min som har en kontrakt her på 3 år gjennom jobben sin.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:49   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsikten vår

Veldig flott utsikt ja, kunne tenkt meg det selv, og hadde gjerne tatt utvidet permisjon for å følge mannen til et slikt sted
Må være veldig deilig å ha så lite klær på seg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:49   #25
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utsikten vår

Nydelig utsikt

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:54   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nydelig ferieutsikt, men jeg er lykkelig for at jeg ikke bor en slik plass.

He,he,he Ja, jeg sliiiter meg gjennom dagene her.... Neida, fra spøk til alvor. Det er veldig ok å bo et slikt sted når man vet at det ikke er for alltid. Man får mange nye bekjentskaper og man drar med seg masse erfaringer som kommer godt med. Dessuten må jeg si at jeg er rimelig glad for at jeg ikke trenger å ta på Amanda mer enn en tynn sommerkjole for å kle henne, og her hjemme tasser hun rundt i trusen hele dagen.

Jeg er også helt klar på at jeg ikke kunne bodd her resten av livet. Ikke fordi utsikten er stygg eller været er bra, men fordi det blir ensformig med bare sommer, sommer, sommer og fordi man blir litt bedagelig anlagt av å bo lenge på et sted hvor alle tenker "i morgen, i morgen". Det er dessuten stor forskjell på fattig og rik her, selv om ingen sulter, og den forskjellen blir litt for nær synes jeg. Vanskelig å forholde seg til noen ganger.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:12   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

He,he,he Ja, jeg sliiiter meg gjennom dagene her.... Neida, fra spøk til alvor. Det er veldig ok å bo et slikt sted når man vet at det ikke er for alltid. Man får mange nye bekjentskaper og man drar med seg masse erfaringer som kommer godt med. Dessuten må jeg si at jeg er rimelig glad for at jeg ikke trenger å ta på Amanda mer enn en tynn sommerkjole for å kle henne, og her hjemme tasser hun rundt i trusen hele dagen.

Jeg er også helt klar på at jeg ikke kunne bodd her resten av livet. Ikke fordi utsikten er stygg eller været er bra, men fordi det blir ensformig med bare sommer, sommer, sommer og fordi man blir litt bedagelig anlagt av å bo lenge på et sted hvor alle tenker "i morgen, i morgen". Det er dessuten stor forskjell på fattig og rik her, selv om ingen sulter, og den forskjellen blir litt for nær synes jeg. Vanskelig å forholde seg til noen ganger.

Det med årstidsvariasjoner er jeg faktisk helt avhengig av. Jeg blir deppa av for mye sommer, men aldri deppa av for mye vestlandshøst. *rar*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:31   #28
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsikten vår

Hva med et FP-treff hjemme hos deg?

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 03:16   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Hva med et FP-treff hjemme hos deg?

Ja, hvorfor ikke?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 04:07   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Ser unektelig deilig ut!

Du bor i Phillipsburg, no? Synes jeg skimter hotellet vi bodde på de første dagene vi var der.

Gode sykehus har de også på øyen din :erfaren:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 05:25   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette skuer vi utover. Ikke akkurat den verste utsikten om jeg skal være ærlig.


Jeg blir kvalm av den utsikten, og det er ikke spøk!

Da jeg var nygravid for 2 1/2 år siden reiste vi på ferie til Thailand, og bodde i grunn helt fantastisk med lignende utsikt. Selvsagt ble jeg helsikes kvalm under Thailandturen, og orket bare å ligge i senga hele dagen til kl 16. Ferien var helt ødelagt, bortsett fra noen få koselige kvelder.

Etter det har jeg hatt Thailand-aversjon. Kvalme setter dype arr!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:36   #32
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utsikten vår

Nydelig utsikt!

Av og til så lurer jeg på hvorfor vi flyttet fra Mallorca.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:04   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.


Av og til så lurer jeg på hvorfor vi flyttet fra Mallorca.

Hvor på Mallorca bodde du?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:04   #34
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Det såg deilig ut ja,
men jeg kunne nok ikke bod slik lenge om gangen altså.
Ville nok lengtet hjem til både regn og slaps

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:08   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det såg deilig ut ja,
men jeg kunne nok ikke bod slik lenge om gangen altså.
Ville nok lengtet hjem til både regn og slaps

Gærninger.

Jeg kunne gjerne bodd sånn. Hele livet. Men helst på et større sted enn dette, og nærmere en ordentlig by. Og med en jobb jeg trivdes i. Og gode sosiale forhold og skoler. Og grei økonomi.

Hm, hvorfor bor jeg fremdeles her, mon tro? :kravstor:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:12   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg blir deppa av for mye sommer, men aldri deppa av for mye vestlandshøst. *rar*

Trodde det bare var meg i hele verden som vil ha mer høst og mindre sommer!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:13   #37
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvor på Mallorca bodde du?

Santa Ponsa, det er ikke så veldig langt fra Magaluf.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:15   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Santa Ponsa, det er ikke så veldig langt fra Magaluf.

Ja, jeg vet hvor det er. Jeg har bodd i Valldemosa og i Cala Mayor. Men det er leeeenge siden. Russeturen til Magaluf prøver jeg å ikke tenke på ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:19   #39
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg vet hvor det er. Jeg har bodd i Valldemosa og i Cala Mayor. Men det er leeeenge siden. Russeturen til Magaluf prøver jeg å ikke tenke på ...

Har bodd i Cala Mayor jeg også, men det var når jeg var liten baby. Det er vel den klassiske kjærlighetshistorien. Min mor reiste ned på midten av 70 tallet (hun var reiseguide), og forelsket seg i en spanjol, og plutselig så var hun gift med tre barn.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:37   #40
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsikten vår

Å gud for en nydelig utsikt!!

Planen min er å få en sånn når jeg blir gammel

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no