Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-21, 23:26   #1181
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.748
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har hatt en så fin julefeiring! Vi kom til dekket bord, vertene stilte med tre forventningsfulle barn og et gaveberg som var rent imponerende.

Det er lenge siden jeg har hatt det så fint, uten å ha barna i nærheten. De sendte begeistrede snaps, da.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 05:09   #1182
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Min jul aften ble noe annerledes enn forventet.

Jeg har vert veldig psykisk syk siden 2012, i perioder til dels ukontaktbar hvor jeg måtte nesten fotfølges når jeg var utenfor avd, psyk har feilbehandlet meg og det har vert mye alvorlige feil.

I høst kom jeg meg av medisiner og «ble» meg selv igjen.

Så jeg er noe overgitt over at jeg nå i går kveld valgte å dra inn via legevakt til nettopp psyk og ønsker å dra til dps nå i dag lørdag. Men IKKE den dps jeg har hørt til og vert på siden 2017, fordi de behandler meg ikke bra der. Jeg trenger en annen.

Det ble for mye endringer og det skjedde for mye for den siste uken hjemme så da ble det best slik. Totalt sett.

Som sagt litt overrrasket fordi det var uventet at jeg sitter her.

Men samtidig kjenner jeg jo flere som jobber her og noen sier jo til meg - du kan jo snakke, du ser på meg, hva har skjedd? Og jeg svarer - ja, jeg kan snakke jeg også bare dere ikke gir meg alle de der medisinenene deres (sluttet jo på noe i høst..)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 09:21   #1183
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.797
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Det var på en måte en brå vending, kamp. Samtidig virker det på posten din som om du på et vis er veldig… AVKLART på det, og at du nå gjør noe du ønsker og har behov for akkurat nå. At du definerer det og ber om og får hjelp, er veldig fint. Tross alt. Alt godt til deg.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 17:52   #1184
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

kamp.

Her har jeg hatt første jul hjemme med gjester siden 2013. Det gikk veldig bra, alt tatt i betraktning. Urinveisinfeksjon natt til julaften avbefales på det sterkeste. Jeg kan på det sterkeste anbefale å bytte ut vann og pinner med juleøl og mandelpoteter nederst i pinnekjøttgryta. Sykt godt!

I dag har jeg ungene her, og vi har kost oss med Svartnissen, pakkeleken, julesokk og julebrus-smaking. Eldstemann har med seg ei venninne fra skolen, som er muslim og alene hjemme fordi familien er på ferie i hjemlandet. Hun synes det var veldig kos å ikke måtte være alene i jula. Og greit det ikke var ribbe som var restematen i dag.

Akkurat nå er livet fint.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 18:54   #1185
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.797
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Har hatt vanlig førstedag, som hos oss er tasse i py…. loungewear, spise godteriet vi fikk i strømper, julegaver osv., se på tv og, ihvertfall den utskremte, gå lang tur med hund (nett innkommen).

Har spist rester av pinnekjøtt slik vi pleier 1.dag; sett ovnen på 200 g, skjær restepotetene og legg i ildfast form, ha på noen derter med sjy, om man har (den har stivnet i kjøleskapet med smelter igjen når den kommer i ovnen) eller noe annet du liker (hadde på et par spiseskjeer olje fra Apetina-glasset som jeg ringlet over), plukk pinnekjøttpinnene rene for kjøtt, skjær opp og bland i potetene, ha kålrotstappe på toppen, varmes i ovn 20-30 min til gjennomvarmt. Norsk comfort food.

Dessert; rester av riskrem, tok 3 klementiner, skrellet dem, skar i biter på tvers av båtene, vendte inn i riskremen - voilá - appelsinris, som endel av oss lagde på skolekjøkkenet. Om man gjerne vil kan man grovrive mørk sjokolade på.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 19:00   #1186
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

Fulgte Kokkejævelns anbefaling og kan rapportere om at det fungerer supert å koke pinnekjøttet (syde på svak varme under kokepunktet) istedenfor å dampe det . Null pinner, og man trenger ikke å følge med om det koker tørt. Skjerpet det litt i ovnen etter koking. Nå liker til og med jeg pinnekjøtt!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 19:03   #1187
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.763
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

på kamp

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 21:52   #1188
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Fritt sykehus eksistere ikke på akutt innleggelser på psykiatrisk og det er i grunnen ganske synd fordi jeg kan ikke dra til den dps jeg hører til og de har ikke lov å gå rundt reglene.

Men når jeg kom med eksmpeler hvorfor jeg ikke kan være på den dps jeg hører til så forsto psykiater at jeg ikke kunne dra dit.

Nattevakten i dag sa jo også at jeg kunne ikke dra dit, han jobbet der før og sluttet pga en grunn.. men når jeg videre fortalte han hvordan de nå har endret behandling metode ovenfor meg så var han også ganske klar på at det ikke var bra for meg.

Jeg har jo skrevet om det før, men de vil ikke gi meg mat jeg tåler (jeg får bare velge mellom fast pålegg og evt det glutenfrie brødet men det har hvetestivelse og da kaster jeg opp..), det er veldig vanskelig å koke egg. Jeg har sagt kan dere ikke bare koke opp ti stk, jeg er fornøyd med to kalde per måltid, men det er veldig vanskelig.. middag er like vanskelig. Med epilepsi er det viktig med jevnlig mat.
Jeg får kun snakke med den personen som står på meg og maks 10-15 minutter per vakt. Dette skal avtales på forhånd. Sorry, jeg kan ikke avtale når jeg får det vanskelig kjære dps..
Det er jo EN sykepleier jeg ikke tolerere, det er helt klinsj mellom oss to. Ikke bare setter de henne som min kontakt person (da sitter jeg i skapet hele dagen..) men også min primær! Altså HUN skal lage min behandlingsplan..
sier jeg at jeg vil dø, skal de bare ignorere det.
Gråter jeg skal jeg ikke få oppmerksomhet, og går noen inn til meg så har en assistent opplevd å bli irettesatt av de andre.
Det er masse eksempler..
Så jeg kan ikke være der..

Så jeg er hjemme igjen og det går bra.

Det var en helt akutt situasjon i går hvor jeg ikke kunne være hjemme

Natt til mandag er også noe vanskelig men kjenner han vertfall.

Så får vi se til uka. Snakke mer med de her og forklare bedre, lage en ny plan.

Men det skjer mye på huset. Det er en grunn til at det er et forsterket bof, vi er fem med våre utfordringer og nå er en veldig dårlig. To stk kan ikke være samtidig, det er prøvd ut og det går rett og slett ikke. Nå ser det ut som en av de skal flytte fordi det er kaos utenfor men jeg vet ikke, snakker ikke med vedkommende. Hu andre er ikke her pga han. Så vi får se. Krevende situasjon blant ansatte uansett

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 22:00   #1189
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 25-12-21, 22:01   #1190
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Kamp.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 00:01   #1191
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Dette har vært den fineste julen noensinne. Vi "flyktet" til hytta tidlig 1. juledag. Vi pakket ribberester, unger, bikkje, katt og hva-har-du i bilen, og kjørte til fjells. Ingen familieselskap, ingen slektninger. I stedet har vi gått på skiturer og stått på slalom i strålende vintervær. Vi har hatt gode frokoster, gode middager, og hatt familie-filmkveld hver dag. Det har vært fantastisk..! Ikke har jeg begynt å grine en eneste gang, ikke har jeg virret rundt hele nettene, ikke har jeg hatt full spisevegring, ikke har jeg hatt migrene og magetrøbbel, ikke har jeg stresset og grudd meg til noe. Det er virkelig ikke jula det er noe galt med, det er folk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 00:04   #1192
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.763
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Dette var godt å lese Niobe.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 12:37   #1193
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Niobe, så deilig å høre.

Og tenkt at du går og står på ski, da!

Vi har vært hjemme og droppet hytta i år, mest fordi 19-åringen ikke har vært så interessert i å dra oppover. Men vi har gått på skøyter nesten hver dag, og det har vært stille og rolig og lite stress.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 17:52   #1194
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.797
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så bra, Niobe! God fortsettelse!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 18:04   #1195
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Dette ble jeg veldig glad av å lese, Niobe!

Jeg er ikke så glad i jula lenger som jeg var. Når man er blitt primus motor og samlingssted, og har ansvar for all organisering så er det nok til at julestemningen forsvinner litt for min del. Det er hyggelig med besøk altså, så jeg vet ikke helt hva alternativet er heller. Det er jo mye jobb å ha mye besøk og mange i kosten.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 18:12   #1196
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.440
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Tenk at du har stått slalåm, Niobe! En slik jul kunne jeg ønsket meg, men jeg får ikke mine to med på det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 20:15   #1197
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.763
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Iår har jeg egentlig vært klar for å bare droppe hele jula, men det går jo ikke.
Jeg har vært klar for å rydde vekk jul og nisser i en uke, men må nok holde ut noen få dager til.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 20:43   #1198
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så fint å lese, Niobe. Høres deilig ut!
Her hos oss har jula vært rolig og fin. To dager med besøk av familie, også har min mor vært hos oss noen dager. Det er ikke noe stress, bare koselig.
Denne gangen slår jeg alle støvelrekorder for meg selv, for jeg har utrolig nok kjøpt 8 julegaver til 2022 allerede :O Det bare ble sånn, fordi jeg hadde bestemt meg for å ha "juletema" på noen gaver neste år og fant innmari fine julekuler og fugler på halv pris. Jeg har også tilfeldig diskutert manglende servisedeler med et av mine søsken, så jeg har vært lur og kjøpt både fødselsdagsgave og julegave på salg Jeg er helt sjokkert over meg selv!
Julepynten er til og med pakket inn! *aldriskjeddfør*

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 22:45   #1199
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Så fint å lese, Niobe. Høres deilig ut!
Her hos oss har jula vært rolig og fin. To dager med besøk av familie, også har min mor vært hos oss noen dager. Det er ikke noe stress, bare koselig.
Denne gangen slår jeg alle støvelrekorder for meg selv, for jeg har utrolig nok kjøpt 8 julegaver til 2022 allerede :O Det bare ble sånn, fordi jeg hadde bestemt meg for å ha "juletema" på noen gaver neste år og fant innmari fine julekuler og fugler på halv pris. Jeg har også tilfeldig diskutert manglende servisedeler med et av mine søsken, så jeg har vært lur og kjøpt både fødselsdagsgave og julegave på salg Jeg er helt sjokkert over meg selv!
Julepynten er til og med pakket inn! *aldriskjeddfør*

Smart du er

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 23:36   #1200
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

Takk, Kamp- føler meg veldig lur og vet at mottakerne kommer til å sette pris på disse tingene. Det er spesiell julepynt som jeg vet at det samles på

Lyppa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no