Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store bruktkjøptråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-17, 10:12   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den lenestolen er nydelig, Mave! Si fra dersom den blir fotrengt av et annet bruktfunn en gang!

Jeg skal notere deg i køen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 10:12   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg kjøpte to sånne her på auksjon for til sammen 600,- norskdesignet Luna Chair av Odd Knutsen. Feilfri stand, og en drøm å sitte i! (ikke mitt bilde)


Ellers er nesten alle møblene våre kjøpt brukt, med unntak av senger, en hylle og sofaen. Vi har spisestue, skjenk, stuebord og seksjon i teak som er arvet fra Høvdingens bestemor. Vi fikk kjøpt kontorstoler brukt (sånne rådyre ergonomiske saker til nesten ingen penger) og kjøkkenstolene mine er gamle fabrikkstoler fra Bulgaria.

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 10:23   #43
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg har et helt sommerhus som er møblert med brukt- og loppefunn. Det jeg liker aller best, er bunken med brukte quilts fra USA som jeg har kjøpt der borte, og på eBay.


__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 11:34   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Så flotte tepper. Kjøpt på ebay altså. Blir det ikke veldig dyrt med frakt iom at de er så tunge?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 11:48   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så flotte tepper. Kjøpt på ebay altså. Blir det ikke veldig dyrt med frakt iom at de er så tunge?

Jo, det kostet jo litt. Men prisen var likevel ikke så ille. Og de er så fine!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 13:26   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.277
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Her er den ene av søttitallsikeastolene mine. Den andre er kliss lik. I bakgrunnen ser dere også ekssvigers solide spisestue i furu fra åttitallet (fullt med julepynt). Jeg bor også i en leilighet med originalt gulvbelegg fra åttitallet. Sååå sjarmerende!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 13:33   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Utrolig kul stol, jolie!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 13:34   #48
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Vi har mye brukte møbler. Spisebordet fikk vi gratis fra noen vi kjenner og har pusset og malt det selv siden det var i ubehandlet furu. Sofaene kjøpte vi fra noen på FB og spisestolene er kjøpt på en bruktbutikk. For tiden ser jeg etter en eller to lenestoler til et hjørne i stua, men har ikke funnet noe som funker i utseende og pris ennå. Syns det er enkelte som legger seg nokså høyt i pris på FB og det er litt begrenset hva man finner i ok kjøreavstand når man bor utenfor sentrale strøk. Men regner med jeg finner noe etter hvert.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 13:59   #49
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.277
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg har alltid ønsket meg minst seks spisestuestoler som er helt ulike i farger og mønster. Ja, mønster. Sjakkrutet sitteplate fx. Eller en knall gul stol med glittersteiner. Jo gærnere, jo bedre. De kan godt være like i formen, men altså ulike i farger. Det blir ikke med de stolene jeg har nå, for dessverre er arvespisestuen av lakkert furu, så den må jo pusses i evigheter først.

Første prosjekt blir uansett å male denne senga. Den kjøpte jeg brukt på loppis for femti kroner, og minsten sov i den noen år. Da han fikk stor seng flytta denne opp på stua. Jeg har prøvd å kvitte meg med den i flere omganger, men minien nekter plent. Så nå har jeg heller skaffet to (brukte) madrasser for å gjøre den god og myk å ligge i. Det hender seg at de sover her en natt eller to bare fordi. :P



Jeg tenker knall gul eller lys petrol, ca denne:

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 14:14   #50
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg kjøpte tørketrommel på finn på søndag. Fine selgeren kom faktisk og leverte den til meg, helt uten ekstra kostnad. Praktisk!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 14:19   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Hytta her er også stort sett innredet fra Finn. Det var ganske gøy, faktisk!

Ordentlig fine ting var det også! Digre, deilige lenestoler på Gis bort! Sittebenksofa også gis bort. Og en enorm, utrolig deilig hjørnesofa som er nesten ny og knallfin, mye dyrere som ny enn noen møbler vi har hjemme.


Her hjemme går det mest i at jeg bruker og bruker de møblene jeg har, og så har vi en del arvede saker og ting. Sjelden jeg kjøper hus&hjem-ting, egentlig. Bortsett fra oppbevaringsgreier, der er jeg visst umettelig...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 23:18   #52
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg har en sånn sofabenk i syrelutet furu stående på vinterhagen, kjøpt på Fretex for årevis siden.

Ifjor kjøpte jeg noen splitter nye IKEA-hyller på Finn. Ei som hadde montert dem og så ombestemt seg og la de ut på finn. Akkurat sånne som jeg skulle bestille selv fra IKEA. Vinn-vinn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 06:37   #53
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Jeg kjøper sjelden nye ting til heimen, og de nyeste møblene våre er 17 år gamle. Mange er over 50 år, noen enda eldre. Arvet for det meste, det gjelder også på hytta. Inkludert pynteting, serviser og diverse kjøkkensaker.

Jeg sjekker alltid finn.no når det gjelder friluftsklær og -utstyr, har gjerne god tid og lagrer søk i månedsvis. Begge mine gtx jakker er kjøpt meget pent brukt på finn, en Norrøna trollveggen til 1500 kr og en Bergans glittertind til 1000 kr. Begge koster atskillige tusen nye.

Har kjøpt brukt helt siden Fretex dukket opp på arenaen, tidlig 80-tall, tror jeg. Kjøpte også klær til meg og ungene der, men sønnen ble noe betuttet da læreren i en samfunnsfagtime nevnte hvor bra det var at butikker som Fretex eksisterte, slik at fattige mennesker også kunne handle ok klær.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 07:02   #54
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Inspirerende tråd. Jeg ser at vi har samme salongbord, Maverick.

Vi har svært få nye møbler, for vi besluttet å kun kjøpe brukt for mange år siden. Med noen få unntak. Vi har begrenset med tid til kjøring hit og dit, så vi kjøpte ny seng til yngstemann da vi ikke fant noe på Finn etter våre spec. innen rimelig tid.

Fretex er jeg innom av og til her i fjorden, og alltid når jeg er i Oslo. Og så har jeg handlet noe klær her inne, da.

Mine største shoppinggleder er når jeg har funnet noe fint - brukt. :ja til gjenbruk:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 07:29   #55
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Så mye flott! Jeg er innom Finn daglig, nå om dagen er det stol til biblioteket som står på ønskelista. Vi har både skjenker, salongbord, en av sofaene, pianoet og et radiokabinett som er kjøpt brukt. Mesteparten av ytterklærne til ungene også, enten kjøpt brukt eller arvet.

Vi har forøvrig også nylig kjøpt mobil fra gronnmobil.no, det var en veldig positiv opplevelse.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 07:59   #56
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Vi har brukt greenphones.no til mobilkjøp, både på jobb og privat. Kan anbefales - ring de gjerne. Der kan du også legge inn forespørsel på ønsket type, så kontakter de deg når de får inn.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 08:00   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Så mange bruktkjøpere vi er!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 08:14   #58
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Vi flytter snart fra stort rekkehus til mindre leilighet, så jeg har gitt bort/solgt mer på Finn enn jeg har kjøpt det siste året. Men jeg handlet veldig mye av babyutstyret til Lillebror på Finn (vogn, sportsvogn, Ergo, minimeis, babygym etc), og også klær og sko til barna - forbausende mange selger så og si ubrukte sko på Finn. Et eksempel fra i vår: Det ble brått sommervarme en lørdag ettermiddag, og vi bestemte oss for å ta en tur til Hovedøya neste dag. Lillebror eide kun et par litt tykke skinnsko, og butikkene var i ferd med å stenge. På Finn fant jeg flotte sandaler, bare brukt et par ganger, få km fra der vi bor. Så vi dro innom på vei til utflukten søndag formiddag. Gull!

I går kveld trosset jeg islagte oslogater for å plukke opp dette hverdagsbestikket på Fredensborg.


Har også kjøpt mye fint, både til barna og meg selv her inne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg gult_bestikk.jpg (237,9 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg gult_bestikk2.jpg (247,6 KB, 16 visninger)
__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-17, 08:30   #59
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Da største ble født kjøpte jeg mye brukt. Jeg skrev tidlig liste over ting vi trengte og fulgte med på finn for å se hva som dukket opp. Jeg kjøpte brukt seng, hengevugge, vognbag, vippestol, bæresele, jakke, vinterdress og flere ting. I tillegg fikk vi låne babygym og arvet stellebord, klær og leker fra venner.

Ellers kunne jeg vært flinkere til bruktkjøp hjemme, men stuebord, spisebord og reol er fra finn.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-17, 01:49   #60
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.997
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Ble 4 gardinlengder og en retrokjole på bruktbutikken forrige uke. Det blir det omsøm av.
Spisebordet, nattbordet og et lite bord i stua er kjøpt brukt. Men ellers er det IKEA kjøp. Måtte innrede fort.
Men det er altså dårlig med brukte ting til salgs rundt her. Av det jeg kunne tenkt meg hvert fall. Har fått solgt unna en del ting da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no