Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stekeovnen kortsluttet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-18, 21:47   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Ulykkelig

Stekeovnen kortsluttet

Jupp, i dag kortsluttet stekeovnen. Den er drøyt 6 år gammel så jeg tror ikke vi skal reparere den.

Kikker etter ny, men det er en jungel der ute så jeg trenger litt hjelp.
Budsjettet er på absolutt max 10000, men helst billigere. Den må varmes opp raskt, ha varmluft, grill, pyrolyse og sikker mye mer som jeg ikke husker nå.

Er det noen som kan hjelpe meg å vurdere denne? https://www.komplett.no/product/1088...nnbyggingsovn#

Eller som har noe å anbefale?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 21:50   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stekeovnen kortsluttet

Jeg er utrolig fornøyd med vår miele stekeovn. Den har så mye jevnere stekeresultat og bedre temperaturkontroll enn de jeg har hatt før.

Hos miele Nesbru kan du få kjøpe i kjelleren, til priser som ligger endel under butikkpris.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-18, 22:04   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stekeovnen kortsluttet

Den du linker til ligner veldig på min. Den heter noe annet, men ser ut til å ha omtrent de samme funksjonene. Vi kjøpte fra kjøkkenforhandler, sikkert derfor. Jeg har bare hatt den siden i sommer, men er veldig fornøyd så langt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-18, 00:04   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekeovnen kortsluttet

Bare 6år? Er du sikker på at det ikke er bedre å reparere?

Jeg vil tro en ovn bør vare i 15-20 år, eller? (Alt vårt er nå 14-15 år, det er vel bare å,vente på at den ene etter den andre ryker, det begynte med oppvaskmaskinen i fjor. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no