Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Flere enn meg som reagerer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 14:27   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Har de endret artikkelen allerede? Jeg finner ikke det sitatet jeg reagerte mest på i sted.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:28   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?



Ikke noe sjokk at det akkurat er Dagbladet som trykker dette heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:28   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vil gjerne sende en mail, men å sende mailen til journalistene er vel rimelig nytteløst?

Jeg har sendt mail flere ganger til journalister og fått svar jeg. Skriver saklig subject på mailen da. Som her f.eks. "Interessant vinkling på Nesøydrapene"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:29   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Jeg sender stadig mailer til journalister jeg. Som regel når de skriver stoppsignalordet mitt. (familietragedie).

Noen ganger ender jeg på førstesiden i avisen etterpå, som regel blir jeg oversett.

Jeg skal sende en på denne også.
Jeg kan heller ikke fatte at Dagbladet ikke kan begrense seg såpass. I tillegg til at denne naboen er helt merkelig spørru meg.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:29   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Oj, det var da voldsomt som denne naboen uttalte seg.
Ingen problemer med å skjønne hvem han holder med.

Altså, jeg synes det er helt greit jeg å være enig med drapsmannen i forhold til en tvist. Problemet er når man begynner å la naboer uttale seg om tvistespørsmålet i media, og sause det inn sammen med drapsmotivet og offerroller. Jeg tenker at dette er to helt forskjellige saker. En tvist rettferdiggjør ikke et drap. Uansett.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:29   #26
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har det vært diskutert noe i media, dette med begrepet "familietragedie"? Jeg kunne tenke meg en politifaglig vurdering i forhold til hvorfor man fortsatt bruker dette begrepet.

Det har vært diskutert, uten at jeg kan vise til noe bestemt.

Det jeg synes var så hårreisende akkurat her, var at politiets representant "ikke kunne gi noen detaljer rundt omstendigheter" osv., på grunn av at det var tidlig i etterforskningen - men han kunne kategorisere det som en familietragedie allerede. Det må være forferdelig for de pårørende også.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:30   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Det ser ut som de har endret, Skilpadda.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:30   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

En annen ting jeg reagerte på, var nyhetsinnslaget halvannen times tid etter at dette hadde skjedd, der politiet ble intervjuet og allerede brukte betegnelsen "familietragedie". Det er provoserende. Dette ordet må ut av språket, først som sist. Det er ikke en familietragedie. Det er drap.

Enig!

Hadde gjerningsmannen vært litt mørkere i huden enn "etnisk norsk" hadde det tatt akkurat like lang tid å stemple det som "æresdrap".

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:30   #29
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Har de forandret artikkelen siden denne tråden ble startet?

Jeg kan ikke si jeg reagerer så voldsomt på formuleringene jeg leser i den nå.

(Men jeg reagerte på en overskrift tidligere i dag hvor samme nabo sa at mannen hadde truet med å skyte kona for noen dager siden. Tenkte at det var da en ganske underlig ting å briefe med at man visste uten å ha gjort noe som helst med).

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:31   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Jeg har sitatene som fikk meg til å tenne her:

- Jeg har snakket med flere som har vært tett på skilsmissestriden. De sier at både ekskona og datteren hennes har løyet i rettsaken. Dermed følte mannen seg overkjørt, sier den nære naboen, Per Ivar Mjør (47).

- Så vidt jeg vet er det som ble sagt i retten et resultat av en historie som ikke har forankring i virkeligheten.

- Etter disse opplysningene ser jeg nesten på gjerningsmannen som et offer. Han har gjort alt for å få til en dialog i saken, sier Mjør.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:31   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Den er endret ja, Skilpadda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:32   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Jeg har hele artikkelen, jeg lagret den jeg.

Her er det de tok ut:

Fikk ikke til dialog
Drapsmannen vant den første rettssaken om huset, men kjennelsen ble omgjort i Borgating lagmannsrett.

Etter den siste rettssaken skal pårørende rundt drapsmannen ha forsøkt å informere rettsvesenet om at mannen følte seg overkjørt, ifølge Mjør.

- Jeg vet at dette har vært formidlet i flere instanser. Gjerningsmannen har forsøkt å få i gang en dialog. Men ble ikke hørt, sier Mjør.

- Etter disse opplysningene ser jeg nesten på gjerningsmannen som et offer. Han har gjort alt for å få til en dialog i saken, sier Mjør.


- Jeg skal ikke forsvare det han har gjort, men det er viktig å få fram helheten i det som har skjedd, at dette ikke bare er noe han har regissert, sier Mjør.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:33   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Dette tok de ut også:

- Så vidt jeg vet er det som ble sagt i retten et resultat av en historie som ikke har forankring i virkeligheten.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:33   #34
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Det der var virkelig lavmål av Dagbladet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:36   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Jeg har ikke ord. Det er bra det finnes vaktbikkjer som dere som går til aksjon mot slike smålige idioter av noen journalister. Også de naboene da, både denne og den som hadde pratet med eksmannen da han hadde truet med å skyte ekskona.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:39   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Sånn. Mail sendt. Samme om de har endret - jeg vil kjefte uansett. :bitch:

  Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:41   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(...) "nå i ettertid skjønner jeg jo at han var ond og gal og med et fullstendig forvrengt virkelighetsbilde."

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nemlig, gjerningsmannen har jo bevist at han er en møkkaperson.


Det er jeg IKKE enig i, det er å gå for langt. En langvarig konflikt som en skilsmissesak jo virker forskjellig på folk. Klart det har klikket for den nå avdøde morderen, men at han er ond og gal... Psykisk syk - helt sikkert. Paranoid? Muligens; dersom det kommer frem at hans side av historien ikke har rot i virkelighetens hendelser, men snarere er et vrengebilde av det. Men enkelte tåler bare ikke å leve under press i lang tid, og spesielt ikke der man føler seg låst og frustert og vingeklippet. En langvarig periode der man ikke blir (eller føler man blir) hørt, eller ikke når igjennom med viktige meninger - da blir man maktesløs, og dette kombinert med depresjon og håpløshet og søvnmangel og whatnot kan helt klart føre til en personlighetsendring som man trenger mye hjelp til å få behandlet.

Men ikke OND. Syk, ja.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:42   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

- Etter disse opplysningene ser jeg nesten på gjerningsmannen som et offer. Han har gjort alt for å få til en dialog i saken, sier Mjør.

Det er jo ikke godt å vite om dette er naboens eller journalistens ord, men noen har i alle fall seriøse problemer i forhold til menneskesynet sitt.

"De løy, og da måtte jeg jo bare drepe dem."

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:45   #39
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Også de naboene da, både denne og den som hadde pratet med eksmannen da han hadde truet med å skyte ekskona.

Samme person, tror jeg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 14:46   #40
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er jeg IKKE enig i, det er å gå for langt. En langvarig konflikt som en skilsmissesak jo virker forskjellig på folk. Klart det har klikket for den nå avdøde morderen, men at han er ond og gal... Psykisk syk - helt sikkert. Paranoid? Muligens; dersom det kommer frem at hans side av historien ikke har rot i virkelighetens hendelser, men snarere er et vrengebilde av det. Men enkelte tåler bare ikke å leve under press i lang tid, og spesielt ikke der man føler seg låst og frustert og vingeklippet. En langvarig periode der man ikke blir (eller føler man blir) hørt, eller ikke når igjennom med viktige meninger - da blir man maktesløs, og dette kombinert med depresjon og håpløshet og søvnmangel og whatnot kan helt klart føre til en personlighetsendring som man trenger mye hjelp til å få behandlet.

Men ikke OND. Syk, ja.

Jeg er ikke helt enig i det. Jeg mener fullt og fast at man må ha en spire av ondskap når man reagerer på stress og psykiske belastninger på den måten. Det ligger et dårlig syn på andre mennesker et sted i bunnen. Dette er ikke noe enhver kunne ha gjort uansett styrke på belastningen, dette er noe spesielt mennesker som har dårlig respekt for andre gjør. Spesielt menn som er patriarkalske og tror på et eller annet nivå at de eier partneren.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no