Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-15, 08:40   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg har snakket så varmt om den nye taco-trenden til et par venninner, så vi har blitt enige om å ut og spise på en av disse nye spisestedene. Men hvilken velger vi? Jeg har vært på Taqueria i Paleet, men den er vel ikke regnet som den beste?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 08:45   #2
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg synes Taco Republica i Torggata hadde god mat. Men jeg skal ikke påstå at jeg er bevandret i Oslos Tacomiljø. Det er lurt å bestille bord.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 08:49   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

På taco republica kan man ikke bestille bord, men er man et relativt lite selskap får det raskt og de har gode drinker mens man venter. Tijuana i Thv. Meyersgate ksn du bestille bord hos. De har også gode drinker. Jeg syns maten var hakket bedre på taco republica. Begge stedene baserer seg på småtacos som man bestiller flere av. Hører mange sier de ikke blir mette, men jeg har blitt god og mett for 500,- begge steder, inkludert drinker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 08:51   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg har også bare vært i Paleet, og kan bidra med at jeg også ville prøvd et annet sted nå om jeg var deg *hjelpsom*.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 08:54   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Det ligger en i Sporveisgata, på høyre side av Bogstadveien når man går mot Majorstua. (Det ligger en på venstresida også, men den er mer tradisjonell og har vært der lenge)

Jeg har bare vært der alene, den ligger vegg-i-vegg med en aktivitetet jeg går på, så for meg har det vært perfekt å stikke innom og få seg en liten matbit. Jeg har typisk bestilt en eller to små retter. Det jeg har fått har vært godt. Kan tenke meg at det føles litt lite for de som er vant til å spise enorme biffstykker for å bli mett, da må man bestille ganske mange retter.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 09:05   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Hva med peruansk på Piscoteket? Har ikke testet det, men de får skryt. http://www.piscoteket.no

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 09:17   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg har veldig lyst til å prøve peruansk, men det blir ikke denne gang. Nå er det kun taco som gjelder.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 09:39   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På taco republica kan man ikke bestille bord, .

Vi bestilte bord, her: http://tacorepublica.no/

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 09:50   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi bestilte bord, her: http://tacorepublica.no/

Jøss, har de begynt med det nå. Jaja. De gikk hardt ut med at det skulle ikke være lov og holdt på det frem til i fjor høst, i allefall. Men det er jo supert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 10:05   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg kjenner at jeg må gå på Taco Republica veldig snart.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 10:13   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har veldig lyst til å prøve peruansk, men det blir ikke denne gang. Nå er det kun taco som gjelder.

Da ville jeg gått for Taco Republica.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 10:44   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det ligger en i Sporveisgata, på høyre side av Bogstadveien når man går mot Majorstua. (Det ligger en på venstresida også, men den er mer tradisjonell og har vært der lenge)

Jeg har bare vært der alene, den ligger vegg-i-vegg med en aktivitetet jeg går på, så for meg har det vært perfekt å stikke innom og få seg en liten matbit. Jeg har typisk bestilt en eller to små retter. Det jeg har fått har vært godt. Kan tenke meg at det føles litt lite for de som er vant til å spise enorme biffstykker for å bli mett, da må man bestille ganske mange retter.

Tijuana heter den - de har en visstnok en avdeling på Løkka også. Her er en omtale: http://www.osloby.no/sulten/Tijuana-...n-7789440.html

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 14:11   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Da har jeg bestilt bord på Taco Republica.

Takk for tips, alle sammen!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 14:17   #14
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Taco Republica har nyyydelig mat. Kos dere!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 15:15   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Kva er "den nye taco-trenden"?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 15:25   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg tok med ungene på Taco Republica. Jeg syntes det var veldig godt og spennende, men ungene var ikke imponert. Det var jo slett ikke "sånn taco som mamma lager".

Så bra at de har begynt med bordbestilling.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 15:25   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Jeg har ikke spist på den på Paléet, men de har usedvanlig gode drinker. Jeg hadde likevel valgt TR (og skal ganske snart).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 15:33   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva er "den nye taco-trenden"?

At det i løpet av ett års tid har poppet opp tre-fire taco-restauranter og taco trucks i Oslo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 15:59   #19
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

At det i løpet av ett års tid har poppet opp tre-fire taco-restauranter og taco trucks i Oslo.

Og de serverer mexicansk mat, ikke tex-mex.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 22:03   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?

Det høyrest fristande ut!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no