Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 22:18   #81
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg overlevde!
Noe knoting, men tror alt er bra nå.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 11:27   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Mannen har mistet alle appene, inkludert VLC, som jeg er livredd for å ikke få tilbake. Men det ser ut som alle mine er tilgjengelige, og egentlig er det jo tøys å laste dem ned på to forskjellige konti uansett. :silver lining:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 14:58   #83
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har nå bestilt 4S!!!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:07   #84
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg trodde jeg mista alle appene, men måtte bla et par hakk mot høyre, så var de lagt der.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:10   #85
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har oppgradert nå og det har gått veldig greit.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 20:44   #86
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Ha, endelig fikk jeg fikset problemene med oppgraderingen. Løsningen ble å gjøre restore, velge å sette den opp som ny og først etterpå hente inn en litt eldre backcup.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:20   #87
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Hm jeg fikk ikke nettleservisningen til å snu seg da jeg snudde ifonen, skal det være sånn?

Og så synes jeg den er blitt litt tregere? (3gs)

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:49   #88
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Du har vel fått slått på rotation lock, Katta? Har du et symbol øverst i hjørnet som ser ut som en pil rundt en hengelås?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:55   #89
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Min 3GS ble i alle fall tregere etter oppgradering. For en stakket stund er jeg raskere enn min egen telefon. :-)

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:47   #90
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Det er sånn 3G'en ble etter IOS 4. Dødstreig.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:23   #91
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg oppgraderte i forgårs, alt ser ut til å fungere som normalt bortsett fra ringetonene (musikksnutter) som jeg hadde på enkelte kontakter. Nå har jeg selvsagt glemt hvordan jeg gjorde det...
Jeg har gått inn på kontakter - rediger - men får ikke noe valg om å velge blant musikken som jeg har på Iphonen, bare de standard ringetonene. Hvordan får jeg egen ringetone/musikksnutt for en kontakt?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:03   #92
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Etter oppgraderingen opplever jeg daglig at Safari faller ned på ipad'en.

Er det noen flere med det problemet? Har dere i så fall funnet en løsning på problemet?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:05   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Min 3GS har også blitt merkbart tregere.

Men jeg ødelegger den nok snart, uansett. :klomse på overtid:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:18   #94
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Min 4 var treg i tillegg til ustabil, etter fiksen er den snappy igjen.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 11:19   #95
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg oppgraderte min 3GS i går, og synes vel den har blitt en smule tregere, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 12:23   #96
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.060
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

3GSene blir jo trege fordi de vil dere skal oppgradere til 4 eller 5.

Jeg var litt "lei meg" etter å oppgradert telefonen min, flere apps som forsvant og den fine ringetonen min var borte. Furta en stund før jeg kobla telefonen til maskina igjen, og vips. Mistenker den slitne pcen min for å være den skyldige. Uansett, nå er alt finfint og jeg er veldig fornøyd.

Ipaden lot seg oppgradere uten diskusjon eller noe som helst.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 20:47   #97
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.738
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Får bare opp feilmelding hver gang jeg prøver og oppdatere.
Ett eller annet om nettverkstilkoblingen, men jeg er jo tilkoblet hele tiden.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:36   #98
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Det tok ca en time å laste ned ny programvare, deretter begynte den å sikkerhetskopiere telefonen - og det gjør den fortsatt. Nå har den holdt på nesten 7 timer, og er kommet svært kort. Er redd for at den henger. Hva bør jeg gjøre?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 19:08   #99
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Det tok ca en time å laste ned ny programvare, deretter begynte den å sikkerhetskopiere telefonen - og det gjør den fortsatt. Nå har den holdt på nesten 7 timer, og er kommet svært kort. Er redd for at den henger. Hva bør jeg gjøre?

Det høres veldig rart ut. Hos oss lastet vi ned programvaren under frokosten i dag. Vet ikke akkurat antall minutter det tok, men det var ikke mer enn 15 min i alle fall. Sikkerhetskopien gikk på et svusj og like etterpå var jeg oppgradert. Etter så mange timer du har holdt på, må det da henge??

Jeg har ikke oppdaget noe muffens med oppgraderingen ennå, så håper det gikk bra. Mistet all musikken, men den hadde jeg heldigvis på iTunes så det ordnet seg raskt. Sikkerhetskopierte alt først etter tips herfra, det er nok lurt å gjøre i tilfelle noe forsvinner.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 19:55   #100
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Takk for svar. Men hvis jeg nå avbryter, er det ikke sikkert jeg kan sikkerhetskopiere? Hvis det går, hvordan gjør jeg det manuelt?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no