Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken Mulberry-modell er dette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 16:53   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken Mulberry-modell er dette?

Det burde muligens stått "Mulberry" altså. Fant denne på Fretex i dag. Ble så nysgjerrig at jeg bare måtte finne ut om den er ekte, noe jeg sterkt betviler. Noen som har sett denne vesken før?





Den har et serienummer, men det kan vel også være fake, antar jeg.


Bak:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 10:30   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Mulberry-modell er dette?

Har du prøvd å google serienummeret?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 10:41   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Mulberry-modell er dette?

Nei, god idé. Men det er såpass slitt at jeg nesten ikke klarer å tyde det. Vesken er ganske godt brukt, det ses best på metallet. Skinnet (?) er veldig pent i forhold til bruken, mener jeg, så det tyder kanskje på at den er ekte. Eller at det i hvert fall er ekte skinn.

Jeg synes dog den virker litt "billig" på innsiden. Stoffet er liksom litt hardt og enkelt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 10:47   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Mulberry-modell er dette?

www.purseforum.com finner du herlig mange veskegale mennesker fra hele verden, til sammen sitter de på masse kunnskap om veskedesign, modeller og alle detaljer. Du finner selvsagt et Mulberry underforum der også, der kan du legge ut egne bilder og sikkert få svar på om den er ekte eller ikke.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no