Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Høner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-15, 12:24   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Jeg har også ønsket meg høner, men ser utfordringen da vi er på ferie på sommeren. Jeg gikk til og med til innkjøp av bok for noen år siden. Mange ferdigkjøpte hønsehus er ikke optimale for hønene, men mange er mer enn gode nok, lære jeg meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 12:30   #42
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

5 synes eg er eit fint tall, viss ein kun vil ha dei til kos og egg.

Mange av dei ferdige husene er ikkje isolert eller behandla på noko vis. Så ofte er dei boss etter eit år, dersom ein ikkje har fiksa det opp litt sjølv. Høns tåler greit kulde, men dei likar ikkje trekk.

Pelen: Ingen snille naboer som vil sjå etter hønsene mot betaling i ferske egg?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 12:47   #43
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Dette ferdighuset var isolert og hadde lufting uten at det skapte trekk! Det var rett og slett genialt. Tror jeg. Hehe. Og man kunne kjøpe utegård som kobles på!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 13:16   #44
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Det er hønsebonanza på Pinterest for tiden, spesielt på hage-sidene, så der er masse tips til hønsehus osv.

Jeg skal ikke ha høner.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 13:18   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Pelen: Ingen snille naboer som vil sjå etter hønsene mot betaling i ferske egg?

Veldig usikker på det, det er rimelig tomt blandt kjente rundt om oss i slutten av juli, men det er jo ikke en umulighet.

Det er vel ikke bare å flytte dem et annet sted heller, sammen med andre høner? Kjenner noen som har gård med høner og de kunne sikkert være der om de hønene tok greit hånd om dem.

Det finnes vel noen hønsefor- og vannautomater som man kan bruke, hvor ofte trenger de stell med dem?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:04   #46
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Me kan fint reise vekk ei helg, dersom me har fylt vannbeholdarar og forautomat heilt opp. Skal me vera vekke lengre, setter me inn meir av alt. Men, og det er eit stort men. Me har alltid nokon som kan sjå etter dei. Fordi ein veit aldri når hønsehauken, reven, mink eller mår, finner ut at han vil ha seg ei høns eller ti. Og dersom me ikkje har nokon som ser etter, risikerer me å komme heim til eit lite koselig syn. Og null levande høns. Men, ei vanleg helg frå fredag til søndag går stort sett heilt fint.

No, piper det forresten i rugemaskina. Første kylling på veg ut

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:32   #47
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Jeg synes - av hensyn til naboer og seg selv - at man skal droppe hane når man har høns i tettbygd strøk. Man kan heller enten kjøpe befruktede egg innimellom og ruge dem frem ved hjelp av hønene man allerede har eller en rugemaskin, eller man kan kjøpe kyllinger. Hane er IKKE koselig å blir vekt av, spesielt ikke når en del av dem velger å gå på Singaporetid og lignende.

Jeg planlegger å ha høner. Jeg skal ha hønsehus som står inni en metall/nettinggård. Da er hønene utenfor fare fra rever og hønsehauker. Alternativt et slikt:



Det er masse gode ideer på pinterest.

Når det gjelder høneraser, så har jeg tenkt å ha noen fredlige tunge kjøtthøns som jeg aler opp over sommeren og spiser om høsten. Da kan de spise ugress og hageavfall, matrester og hønsefor frem til jeg slakter dem. Tror jeg lander på Sussex til spising.
Gjennom året skal jeg ha gode eggleggere som feks Plymouth Rock:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:34   #48
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Det høres jo ideelt ut, legger de egg over sommeren da? Jeg vil ha egg også.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:36   #49
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høner

Harriet Vane: Jeg leste "gode eggledere", og tenkte "wow, finnes det høner med bedre eggledere enn andre, altså".

Jeg ønsker meg høner, mannen er lunken. Vi bor i tettbygd strøk, og skal ikke ha hane. Vi har hønepassere til ferier osv. Men som sagt, mannen er lunken. Kanskje tilogmed kjølig.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:39   #50
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Jeg har to naboer, og så er jeg omkranset av en brakk gård resten av arealet på tomten. D kan jeg vel ha hane, sånt må de regne med? Hehe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 14:46   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Høner kan nærmest passe seg selv. Jeg tenker å bruke fôrautomat samt ettersyn av naboer og en type vanningsanlegg.
De kyllingene jeg tenker å kjøpe om våren kommer ikke til å rekke å legge egg før de blir spist, tror jeg. Det blir vinterhønene som står for eggleggingen. Jeg skal ha 5 stykker, en for hvert familiemedlem. Det blir ca det vi bruker i uken av egg, inkl. baking, med et lite overskudd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 15:01   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Høner kan nærmest passe seg selv.

Hvor lenge regner du med at de kan klare seg?

Jeg lurer bare på hva hunden sier om vi skaffer høner. Jeg har ikke lyst å få en hund som bjeffer bestandig når han er ute i hagen og det er nok ganske mye jobb å få en hund til å ti stille når den er ute en tur alene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 15:23   #53
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Høner kan nærmest passe seg selv. Jeg tenker å bruke fôrautomat samt ettersyn av naboer og en type vanningsanlegg.
De kyllingene jeg tenker å kjøpe om våren kommer ikke til å rekke å legge egg før de blir spist, tror jeg. Det blir vinterhønene som står for eggleggingen. Jeg skal ha 5 stykker, en for hvert familiemedlem. Det blir ca det vi bruker i uken av egg, inkl. baking, med et lite overskudd.

Du har tenkt mye på dette så jeg spør videre:
Er planen din å ha høner gjennom vinteren til egglegging osv, og så kjøpe fem ekstra om våren som du aler opp over sommeren og spiser?

Er det noen her som aler opp kyllinger for å spise? Kunne egentlig tenkt meg en ukentlig selvprodusert kylling.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 15:31   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Er det lov til å slakte kylling selv?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 15:59   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

De fem hønene jeg har gjennom vinteren kan jeg skaffe når som helst, de skal jeg jo ha i noen år. Slaktekyllingene kan jeg ha mange flere av, fordi jeg har mer for om sommeren. De skal leve fra påske til høst, ca 6 mnd, og veie rundt 3-4 kilo. Minstealder for økokylling er 81 dager, men jeg skal jo ikke ha noen hurtigvoksende Ross-høner.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 16:00   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det lov til å slakte kylling selv?

Vet ikke, jeg har bare tenkt å gjøre det. Har øks.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 16:34   #57
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høner

Til eige bruk kan ein slakte sjølv ja.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 16:41   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Jeg ser frem til å befeste min rolle som gal dame litt eksentrisk. Seriøst sett så er det en temmelig enkel sak.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 16:55   #59
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høner

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg synes - av hensyn til naboer og seg selv - at man skal droppe hane når man har høns i tettbygd strøk. Man kan heller enten kjøpe befruktede egg innimellom og ruge dem frem ved hjelp av hønene man allerede har eller en rugemaskin, eller man kan kjøpe kyllinger. Hane er IKKE koselig å blir vekt av, spesielt ikke når en del av dem velger å gå på Singaporetid og lignende.

Jeg planlegger å ha høner. Jeg skal ha hønsehus som står inni en metall/nettinggård. Da er hønene utenfor fare fra rever og hønsehauker. Alternativt et slikt:



Det er masse gode ideer på pinterest.

Når det gjelder høneraser, så har jeg tenkt å ha noen fredlige tunge kjøtthøns som jeg aler opp over sommeren og spiser om høsten. Da kan de spise ugress og hageavfall, matrester og hønsefor frem til jeg slakter dem. Tror jeg lander på Sussex til spising.
Gjennom året skal jeg ha gode eggleggere som feks Plymouth Rock:

Det så veldig koselig ut

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 17:53   #60
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Tro om ungene blir sure om jeg tar og bruker lekehuset deres til hønsehus?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no