Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Men altså, Per Sandberg-saken??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-18, 20:26   #101
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jo enda verre: han var redd for lekkasjer til ekskona. Han stoler med andre ord ikke på at SMK vil unnlate å lekke private opplysninger om ministre til uvedkommende.


Men han stoler på Iran.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:27   #102
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Men tror dere ikke at oversikten over hvilke statsråder og statssekretærer som er hvor, er tilgjengelige for samtlige statsråder og statssekretærer?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:27   #103
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det nokon sa. Jeg regner virkelig med at regjeringsmedlemmer setter rikets sikkerhet foran muligheten for at fraseparert ektefelle skal få vite ting.

(På sidelinjen: Er det i litt i overkant at ektefeller (eller kjærester) jobber i samme regjeringskollegium (eller hva det heter)?)

Jeg synes det er i overkant, men det er vel ganske så vanlig uansett farge på regjering at nær familie jobber sammen.
Skremmende mange parforhold og eks par i politikken.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:42   #104
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Sånn helt på siden, så synes jeg det er et greit prinsipp å vite i hvilket land faren til barna mine befinner seg, og jeg informerer alltid min eks om hvor jeg reiser (utenfor landet). Greit å vite i tilfelle det skulle være noe, enten med barna eller at noe skjer i det landet man er i.

Ser at det er helt på siden, og at Sandberg-paret kanskje ikke befinner seg på det nivået samarbeidsmessig om dagen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:44   #105
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Denne saken. Det er så absurd (og fascinerende) at jeg ikke får gjort annet enn å lese om den. Jeg har ikke hatt særlig høye tanker om Sandbergs profesjonalitet tidligere, men dette overgår mine dystreste tanker.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:55   #106
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men han stoler på Iran.

Ja han gjør visst det.

Ikke melde fra fordi han vil holde ekskone unna.
Iranske myndigheter vet at han er der og vil ha møte med ham.
Norske myndigheter vet ikke at han er der.

Departementet får vite dette fordi de får henvendelse fra iranere.
Har jeg forstått rett?

Hvor mye mose er det i denne uglen tro?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:56   #107
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.554
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Så bare dattera hans var 34 år og den nye dama er 28. Grøss!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 22:44   #108
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men tror dere ikke at oversikten over hvilke statsråder og statssekretærer som er hvor, er tilgjengelige for samtlige statsråder og statssekretærer?

Jeg vil tro at det kunne latt seg løse på ett eller annet vis, hvis det var en grunn for det.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så bare dattera hans var 34 år og den nye dama er 28. Grøss!

Det syns jeg er en unødvendig kommentar. En 28-åring er voksen og gammel nok til å kunne ta vare på seg selv. Det er verken umoralsk eller ekkelt å date noen som er halvparten så gammel, når den yngre parten nærmer seg 30. (Det er mulig det er litt ekkelt hvis den eldre parten er Per Sandberg, men det er noe annet.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 23:08   #109
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.934
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jo enda verre: han var redd for lekkasjer til ekskona. Han stoler med andre ord ikke på at SMK vil unnlate å lekke private opplysninger om ministre til uvedkommende.





Men allikevel poster han på FB hvor fantastisk det er å feriere i Iran?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 00:27   #110
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg håper faktisk at Regjeringen må gå på dette, det er jo helt ufattelig. Skikkelig farlig for Norge. Lurer på når denne damen sitter på et fly til Iran.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:24   #111
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Det var ikke noe for tidlig, men er det nok?
https://www.aftenposten.no/norge/pol...kker-seg-i-dag

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:29   #112
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg synes Erna har vært alt for veik. Full tillit og backing, midt oppi noe som jeg som borger steilet av. Hun burde reagert mye raskere. Men slik synes jeg hun ofte er; støtter fullt før hun sakte bøyer av. Listhaug, abortsaken mm. Ikke bra nok.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 13-08-18 kl 09:03.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:45   #113
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes Erna har vært alt for veik. Full tillit og baking, midt oppi noe som jeg som bor her steilet av. Hun burde reagert mye raskere. Men slik synes jeg hun ofte er; støtter fullt før hun sakte bøyer av. Listhaug, abortsaken mm. Ikke bra nok.

Amen.
#Ikkeminregjering, men jeg er utrolig skuffet over hvor veik hun har vært for alle krumsprangene som har vært i ministerkollegiet. Beskytte sin fantastiske samarbeidsregjering for enhver pris, skit samma i at folk ikke har tillit - bare de er i regjering med Frp.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:50   #114
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg er også preget av at jeg ikke liker den politiske plattformen til regjeringen, men jeg synes likevel Erna gjorde en god figur i første periode. Med Listhaug og nå Sandberg er jeg rystet over den manglende evnen til å si fra om når nok er nok. Hun er en hårreisende utydelig leder utad.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:51   #115
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg vet liksom ikke om det hadde spilt noen rolle om noen andre hadde sittet på makten, men jeg er svært, svært skuffet over Ernas lederegenskaper. Jeg syns ikke Støre utviser noen bedre lederegenskaper heller, det har vært nok av grums i AP den siste tiden, og jeg syns ikke det har blitt håndtert noe bra.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 08:57   #116
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Gitt at vi ikke vet alt som foregår bak lukkede dører, og hva som faktisk er informert om og hvilke råd som videreformidlet, kan jeg ikke si at Erna har gjort noe feil. MEN, hvis det faktisk er slik som det fremstilles i media, og hun har valgt å ikke være en tydelig leder og sette foten ned for ansatte krumspring, er jeg enig i at hun ikke har gjort en god nok jobb.

Om hun skal GÅ på det, vet jeg ikke. Jeg er jo fornøyd med jobben som er gjort for Norge AS de siste periodene, og ønsker ikke at vi skal rygge inn i fremtiden med Jonas. Men, det gjenstår jo å se hva utredningen for Stortinget viser og hva de mener. Det er jo det som er demokrati - heldigvis.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 09:03   #117
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg vet liksom ikke om det hadde spilt noen rolle om noen andre hadde sittet på makten, men jeg er svært, svært skuffet over Ernas lederegenskaper. Jeg syns ikke Støre utviser noen bedre lederegenskaper heller, det har vært nok av grums i AP den siste tiden, og jeg syns ikke det har blitt håndtert noe bra.

Nei, det er noko av det eg synest er vanskelegast med det politiske landskapet vi har i dag, og det kjende eg på i forkant av valet og. Det er ingen av dei to klare statsministerkandidatane som framstår som gode alternativ.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 09:04   #118
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Ser ut som farsen går inn i siste akt i dag.
Det blir spennende å se hvor lenge kjærligheten varer når Sandberg ikke er minister lengre.

Ellers er det jo dårlig spionhåndtverk å poste bilder i SoMe som skaper et slikt mediesirkus når "byttet" må gå ut av posisjonen sin.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 09:05   #119
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg synes rikets sikkerhet er alt for viktig til at statsminister kan drøye i uker (og måneder?) før hun konkluderer, muligens basert på kritikkmengde.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 09:05   #120
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ser ut som farsen går inn i siste akt i dag.
Det blir spennende å se hvor lenge kjærligheten varer når Sandberg ikke er minister lengre.

Ellers er det jo dårlig spionhåndtverk å poste bilder i SoMe som skaper et slikt mediesirkus når "byttet" må gå ut av posisjonen sin.

Med mindre jobben var å ødelegge for den norske regjeringen...

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no