Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Melding om kommentarer fra bloggen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 20:56   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

Melding om kommentarer fra bloggen

Da jeg lukket bloggen min var det noen som tipset meg om at jeg kunne få oppdatering eller melding om kommentarer i bloggen hvis jeg la meg selv til som kontakt. Jeg har gjort det - men jeg finner ingen plass hvor jeg får opp noe om kommentarene. Er det jeg som har misforstått?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:03   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.147
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Hvis du går inn på bloggekontrollpanelet, finner du valg for å abonnere automatisk på alle blogginnlegg du legger inn, og å få epostvarsling når det dukker opp kommentarer. Det står

Sitat:

Standard abonnementsinnstilling: Blogginnlegg Når du poster et nytt blogginnlegg, kan du velge å automatisk legge til innlegget i abonnerte innlegg listen din, med mulighet for epostvarsling om nye kommetarer til det blogginnlegget.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:07   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Det er vel snakk om hovedsiden for blogger, den har du nok sett. Det finnes det to spalter: En for nylig oppdaterte blogger du har tilgang til, og en for nylige bloggkommentarer. Når man ikke har lagt til seg selv som kontakt, vises ikke nye innlegg i bloggen din blant siste kommentarer. Siden oppdateres jo stadig, så om du vil sjekke om noen har kommentert et innlegg litt tilbake i tid må du inn i egen blogg og sjekke.

Edit: Treig ja.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:26   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du går inn på bloggekontrollpanelet, finner du valg for å abonnere automatisk på alle blogginnlegg du legger inn, og å få epostvarsling når det dukker opp kommentarer. Det står

Takk. Da ble jeg klokere. Og det er det kanskje to andre som har blitt også?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:27   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Takk for at du stilte dette spørsmålet! : også klokere, og flinkere til å svare på kommentarer:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:28   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.147
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Og dermed oppdaget jeg dessuten et par stavefeil i den aktuelle hjelpeteksten, så nå er de rettet. En veldig nyttig tråd på alle måter, altså.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:43   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Konlusjonen er at jeg er nyttig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 22:16   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Jeg abonnerer på blogginnlegg også, men det synes jeg er så tungvint å bruke ... Jeg leser stort sett alt jeg har tilgang til likevel. Jeg bruker det nå og da til å sjekke om det har kommet innlegg i andre blogger jeg abonnerer på, men i egen er det da like lett å bare gå inn på forrige innlegg, er det ikke? Jeg tenkte liksom ikke over at det var det du spurte om. Det finnes jo en boks som viser hvem som la inn siste kommentar i de fem siste innleggene i en blogg også.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 22:23   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.147
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melding om kommentarer fra bloggen

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det finnes jo en boks som viser hvem som la inn siste kommentar i de fem siste innleggene i en blogg også.

Ja, men da må man gå inn i bloggen sin og se etter. Og det kommer man kanskje ikke på å gjøre unntatt når man skal oppdatere bloggen, og hvis man ikke gjør det så ofte, kikker man neppe etter så ofte heller. (Men jeg ville ikke selv hatt epostvarsling på alle kommentarer, det høres litt voldsomt ut.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no