Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hoover vaskemaskin - 9 kg

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 18:21   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hoover vaskemaskin - 9 kg

Noen som har denne og kan si litt om hvordan den er?
Det høres forlokkende ut med en maskin som tar så mye klær i en sleng.

http://www.elprice.no/hvitevarer/vas...z&shopby=193;9

  Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:45   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Noen som har denne eller? vi trenger ny vaskemaskin, og denne virker jo helt genial!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:53   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Linken virket ikke. Hvilken modell er det?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:03   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Denne:
http://www.deal.no/produkt.cfm?id=118846

Vi har ikke kjøpt den, men vaskemaskina vår er snart 6 år, så jeg ser for meg at det fort kan bli et bytte om ikke lenge...

  Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:04   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Er det VHD916Z86S? Det er en helt grei maskin.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 10:50   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Jeg syntes det virket svært besnærende med en maskin som tar 9 kg tøy. NI KILO

  Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 11:00   #7
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Har den ja, kjempe fin! Helt til den ikke ville virke mere på onsdag. Null liv i den, venter på at det skal komme noen hit å fikse den. Håper det bare er småtterie somgjør at den ikke vil funke, maskinen er kun 1 år gml.

Jeg har tørketrommelen på 9 kg også, kjempe fin den også.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 12:15   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Oi da - holdt den ikke lenger nei? Ikke for det, den vi har nå, en Samsung noe, som er 6 år, har også hatt reperatør på besøk noen ganger, men de siste gangene har vi fikset det selv. Bare å lirke litt på lofilteret så har den gått igjen

  Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 13:07   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg syntes det virket svært besnærende med en maskin som tar 9 kg tøy. NI KILO

Jeg har en som tar 6 kilo nå, og det synes jeg egentlig er greit. Men da vi til stadighet har unger som spyr ned hele senga, hadde det vært greit med en som er litt større, så vi får inn overmadrasser og dyner uten styr.

Vår nåværende Whirlpool er en erstatning for en tidligere Whirlpoolmodell som tok fullstendig kvelden etter 1 år. Denne er nå 4 år gammel, men vasker ikke rent lenger. Alskens rens og tomkjøring gjør det ikke bedre, men hva annet kan man vente når man vasker mannens arbeidstøy. Så denne blir satt bort i påvente av større hus, med plass til to vaskemaskiner på vaskerommet. Så får vi få en ny, som forhåpentligvis vasker rent igjen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 13:09   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Har ei LG maskin som tar 7 kilo. Innmari deilig då me hadde ein og to unger. Med tre unger begynner kapasiteten og nærme seg maks

9 kilos maskin får det bli når denne takker for seg. Noko eg håper er lenge til enno. Den har gått sidan 04 ( 5 år no faktisk ) og går like bra enno.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 17:44   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Vår tar bare 5 kg, og det ser ikke ut som om den har tenkt å ta kvelden riktig enda. Skulle veldig gjerne hatt to 9 kilos - DET hadde vært noe

  Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 18:33   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi har ikke kjøpt den, men vaskemaskina vår er snart 6 år, så jeg ser for meg at det fort kan bli et bytte om ikke lenge...

Men en maskin skal vel vanligvis vare mer enn 6 år?

Jeg ville vært skeptisk til en maskin som tar 9 kg og bare koster 4500 (eller var det 5400?). Vi har en Siemens som tar 8 kg. Den kostet rundt 10 000. Ikke at det nødvendigvis trenger å være bedre, men man får vel hva man betaler for? Det er ikke mange maskiner som har så stor kapasitet, og jeg har et inntrykk av at de ofte er dyrere, og det er det vel en grunn til?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 21:01   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kg

Da har vi hatt denne et par uker, og er godt fornøyd! Sjelden vi har behov for å stappe den helt full, men greit å ha muligheten til å vaske overmadrasser og dyner i hvertfall.

Sentrifugen virker kanskje litt for godt på bomullsprogrammet, glemmer jeg å stille ned hastigheten, blir det veldig tørt og krøllete, men det er jo egentlig et luksusproblem.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 27-05-09 kl 21:45.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 21:08   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kg

Jeg skal ha både denne og tørketrommelen som tar like mye når vi flytter. U bet. I dag har jeg ikke tall på hvor mange maskiner jeg har vasket etter helgebesøket hjemme. Masse sengetøy etter 5 stk, og klær klær klær, og så kom plutselig sambo hjem også, og han hadde jaggu enda mer

  Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 21:35   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg skal ha både denne og tørketrommelen som tar like mye når vi flytter. U bet. I dag har jeg ikke tall på hvor mange maskiner jeg har vasket etter helgebesøket hjemme. Masse sengetøy etter 5 stk, og klær klær klær, og så kom plutselig sambo hjem også, og han hadde jaggu enda mer

Da kan jeg varmt anbefale maskinen vår, som sagt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no