Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 11:12   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Kitty, var alt det der med i pakka da du kjøpte/fikk den eller har du kjøpt til sånt som råkostjern, foodprosessor og ismaskin siden?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:14   #22
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Ismaskina kjøpte jeg på siden, alt annet fulgte med.
KM023 heter pakka.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:20   #23
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Kjøpte den på tretti.no, men den er borte nå.
Men de har KM020 (selve maskinen, blenderen, visp, k-spade, eltekrok og flexibeater) til 3 995,-.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:25   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Som i dette? http://www.bestbuy.no/product.asp?sk...%20Mega%20Pack

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:29   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Jeg har en KA og er superfornøyd. Det sto mellom en sånn super-Kenwood og den, men når jeg tenkte nøye gjennom hva jeg skulle bruke den til, så holdt KA lenge. Jeg baker aldri mer enn to brød om gangen, og den håndterer fint bolledeig til 40 boller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:40   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Jeg har en KA med 300 watt mener jeg det er, og den fungerer utmerket. Jeg har ikke prøvd kjøttkvernen. Så det er vel ikke bare wattene som betyr noe. Fire brett boller bakte jeg i helgen, + to brød og to pizzadeignbunner. Det gikk supert!

Ekstra bolle hadde vært fantastisk. Og lokk til bollen mens jeg mikset!

Min ser omtrent sånn ut, og har hev og senk bolle, ikke sånn som man vipper bak. Den er ikke like fiiiin, men det går bra!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:52   #27
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Jeg kan ikke få skryte nok av min kjære Kenny Han kan alt! Også har han utrolig mye fint tilbehør. Kenwood Major Titan er ikke så dyr, kjøpte min (1200W, såpass må man ha) på OBS til 2990,- på tilbud

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:18   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Jeg har Kenwood Major hjemme og en kremfarget KA på hytta. Jeg liker KA'en best, den er vanvittig kul å se på og har bedre deigklo, synes jeg. med Kenwooden må jeg ofte hjelpe litt av melet ned fra kanten når jeg baker brød. Jeg baker aldri mer en et Foccacia-brød av gangen, og KA'en er mer enn stor nok til det.
Det fulgte med endel ekstrautstyr til kenwooden, kjøttkvern, blender og pølsehorn. Til jul skal jeg lage pølser med mor og lillesøster. Det blir stas!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:25   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Etter flere års vingling så gikk vi for en Kitchen Aid. Den er så vakker.

Jeg liker veldig godt å ha en kjøkkenmaskin. For to år siden ødela jeg armen min for flere måneder etter å ha bakt til en bursdag for hånd. I år var det ingen problemer.

Kitchen Aid er ikke perfekt, men det tror jeg ikke at noen av dem er. Og den er definitivt pen nok til å stå fremme hele tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:44   #30
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Dagens bollesession ble vellykket uten maskin

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 13:10   #31
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Som i dette? http://www.bestbuy.no/product.asp?sk...%20Mega%20Pack

Ser sånn ut.
Men det ser ut som råkostmaskina ikke er med.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 13:13   #32
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg elsker min Kenwood Major, og synes jeg har alt i den. Den er jo tidvis på tilbud så her kan du jo følge med (evt ønske deg gavekort på den).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 13:16   #33
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Det jeg har kommet frem til er at man like greit kan velge den man syns er finest.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 13:54   #34
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg har nettopp byttelånt min Kenwood Major (den med kraftigst motor) med min søsters Electrolux Assistent og til mitt bruk er Assistenten suverent mye bedre. Jeg baker alt brød vi spiser selv, og Assistenten klarer mye større brøddeiger enn Major'n. Jeg bruker den også til smådeiger som pizza o.l., og synes den er grei til slikt også. Jeg har et skap den står i og synes ikke det er mer pes å ta fram den enn å ta fram Major'n.

Min Major elter ikke skikkelig. Jeg har hatt den inn på service to ganger, men de får ikke fikset problemet. Det blir liggende mel igjen i bunnen av bollen som ikke eltes inn i deigen. Man kan justere litt på hvor dypt deigkroken går, men det hjelper ikke. I følge serviceverkstedet er dette et kjent problem med Major.

Jeg bruker også kjøttkvernen på Assistenten en del og liker den mye bedre enn den på Major'n.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:06   #35
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Kenwood major 1200 W her. Er svært godt fornøgd. Den står framme på benken alltid, og er faktisk pen den også. På sitt litt stramme major-vis. Det er nokre år sidan den blei kjøpt, så hugsar ikkje prisen.

Det har hendt at han ikkje tar alt mjølet med inn i deigen ja. Eg stoppar ofte maskina og vender deigen eitpar gonger for hånd. Er sikkert eit drawback som gjeld Major kanskje, men eg syns ikkje det er spesielt problematisk.

Ingen erfaring med KA, men sikkert fin den også

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:20   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har nettopp byttelånt min Kenwood Major (den med kraftigst motor) med min søsters Electrolux Assistent og til mitt bruk er Assistenten suverent mye bedre. Jeg baker alt brød vi spiser selv, og Assistenten klarer mye større brøddeiger enn Major'n. Jeg bruker den også til smådeiger som pizza o.l., og synes den er grei til slikt også. Jeg har et skap den står i og synes ikke det er mer pes å ta fram den enn å ta fram Major'n.

Min Major elter ikke skikkelig. Jeg har hatt den inn på service to ganger, men de får ikke fikset problemet. Det blir liggende mel igjen i bunnen av bollen som ikke eltes inn i deigen. Man kan justere litt på hvor dypt deigkroken går, men det hjelper ikke. I følge serviceverkstedet er dette et kjent problem med Major.

Jeg bruker også kjøttkvernen på Assistenten en del og liker den mye bedre enn den på Major'n.

Jeg byttet motsatt vei og synes kenwooden elter 1000 ganger bedre enn assistenten. Assistenten er flinkere med syltetøy da.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:35   #37
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin-hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Kjøpte den på tretti.no, men den er borte nå.
Men de har KM020 (selve maskinen, blenderen, visp, k-spade, eltekrok og flexibeater) til 3 995,-.

Den har jeg nettopp kjøpt

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:49   #38
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg har en Kenwood Major på 1500 W og jeg elsker den. Jeg elter store grovbrøddeiger i den 2-3 ganger i uka, og den elter alldeles problemfritt. Alt annet funker den fint til også. Prisen er fæl da, men jeg fikk den som gave.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:29   #39
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg veide fram og tilbake mellom Kenwood Major og Kitchen Aid Artisan. Endte til slutt opp med KA og jeg elsker den


Jeg hadde bestemt meg for å ikke la utseende bestemme, så utslagsgivende for min del ble at KA er langt mer stillegående og at jeg egentlig ikke trenger kapasitet til mer enn to brød i slengen. Jeg lager gjærdeiger med to liter mel uten problemer, og det holder for meg. Kjøttkvern og råkostjern funker helt supert, og jeg gleder meg til å teste det nyinnkjøpte pølsehornet.

At den i tillegg er pen å se på er en bonus ettersom den står framme på benken. Har ikke egnet skapplass til å sette maskinen inn i. Dessuten er den så tung at jeg er glad jeg slipper å tenke på det.

Ang kraft i disse maskinene, så er det forskjell på hvordan selve motoren fungerer, og 300W i en maskin (f.eks KA) kan ha like stor kraft som en annen motortype med mange flere watt. Det finnes en enkel måte å forklare dette på. Dvs at jeg fikk det forklart en gang, forstod det og har glemt det igjen

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:39   #40
lavendeldrøm
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 38
lavendeldrøm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg elsker Kitchen Aiden min! Den er så fiiiiiiiiin!
Og den gjør alt jeg ber om

lavendeldrøm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no