Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gardiner over radiator?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 18:30   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gardiner over radiator?

Tenker at en radiator er det samme som en varmeovn og at ting dermed ikke skal henge over eller stå inntil?
Men er det sånn? Kan jeg ha gardiner hengende over?
Det er ikke sånn at de blir hengende helt over, men på siden. Da slipper jeg nemlig å sy opp så mye

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 18:32   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gardiner over radiator?

Bare så vi er helt fullstendig sikre - det er radiatorer med vann inni? Ikke noe som gårmpå strøm?
Isåfall kan gardinene henge utenpå dem uten problem. Jeg bruker radiatoren i hallen her til å tørke klær på jeg.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 18:38   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gardiner over radiator?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bare så vi er helt fullstendig sikre - det er radiatorer med vann inni? Ikke noe som gårmpå strøm?
Isåfall kan gardinene henge utenpå dem uten problem. Jeg bruker radiatoren i hallen her til å tørke klær på jeg.

Har sånne lekre rør oppetter veggen så her er vann ja. Er ikke gamle blokka detta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no