Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 16:58   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i små flasker, 1,5-2 dl? De bør være små nok til å legge i en matboks.

:burde vite bedre enn å lete byen rundt før FP er spurt:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:03   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

På Saape og Handy Size.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:28   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Bodyshop og flyplasser.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:39   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Jeg ser for meg helt knøttsmå flasker på disse stedene jeg? De er vel under grensen for hva man får ha med på fly, hva er den igjen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:40   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg ser for meg helt knøttsmå flasker på disse stedene jeg? De er vel under grensen for hva man får ha med på fly, hva er den igjen?

100 ml, mener jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:46   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

De har litt større flasker også, om man vil fylle på mindre flasker til å ha med i vanlig bagasje, f eks.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:48   #7
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Hva med å kjøpe en liten tåteflaske? Og så bare bruke flaskekorken i steden for tutten? Mener MAM hadde noen små tåteflasker som jeg kjøpte i vanlig butikk.

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:56   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De har litt større flasker også, om man vil fylle på mindre flasker til å ha med i vanlig bagasje, f eks.

Ok, jeg får ta en titt. Takk for tips!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 19:57   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hva med å kjøpe en liten tåteflaske? Og så bare bruke flaskekorken i steden for tutten? Mener MAM hadde noen små tåteflasker som jeg kjøpte i vanlig butikk.

God idé, jeg får høre hva fireåringen synes om den.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 20:00   #10
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Sportsbutikker har små flasker til drikkebelter. For eksempel dette fra XXL.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 20:04   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Disse smoothieflaskene fra Bama er små og kan brukes mange ganger.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 20:05   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Disse smoothieflaskene fra Bama er små og kan brukes mange ganger.

Jeg tror vi har en vinner!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 22:28   #13
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

De små bamseflaskene med rød eller brun sukkerdrikke er fine til gjenbruk

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 22:54   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

De gode gamle flaskene med rød eller blå skrukort. De som alle hadde da vi var barn. :knirk: De finnes fortsatt og de har ganske små modeller også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 23:06   #15
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Åhlens.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 23:07   #16
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Jeg kjøper små juiceflasker hos Baker Nordby. De er 2 dl.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:32   #17
knobba
Nybegynner
 
knobba sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 12
knobba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Har ikke prøvd disse selv, men syns det så veldig smart ut. Sammenleggbar og rommer 0.5 liternår den er full.

__________________
Mamma til Knobbelobben 08 og Snuppeluppa 11
knobba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:34   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Disse smoothieflaskene fra Bama er små og kan brukes mange ganger.

De smelter i oppvaskmaskinen. :erfart:

De fra Saape og Body Shop, er de beregnet på å bruke til matvarer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:38   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De gode gamle flaskene med rød eller blå skrukort. De som alle hadde da vi var barn. :knirk: De finnes fortsatt og de har ganske små modeller også.

De er helt geniale men jeg sliter med å få tak i dem i små størrelser - hvor finnes de?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 14:58   #20
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i små flasker (1,5-2 dl)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

De er helt geniale men jeg sliter med å få tak i dem i små størrelser - hvor finnes de?

Det er en stund siden jeg kjøpte vår lille. Jeg mener den er fra Jernia. Obs har også det merket. Jeg kan sjekke hva merket heter når jeg kommer hjem.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no