Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Store øreringer på småbarn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 21:25   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.


Jeg har for øvrig hørt om dette programmet og jeg synes, uten å ha sett det at det virker "noe" merkelig at mennesker kan ha slike kvaliteter.

Jeg og var kjeempeskeptisk helt til jeg så et helt program av serien. Ble skikkelig overrasket over hvor mye han visste (ja han kan ha blitt matet med informasjon først, men det velger jeg å ikke tro), og kveldens episode gjorde meg IALLEFALL overbevist, når jeg så hvordan den ungen forandret seg, det var helt utrolig. Jeg er kanskje splitter pine naiv, men jeg tror absolutt han er seriøs og virkelig er synsk. Heldigvis er jeg ikke alene om å tro på slikt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:28   #22
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Det kan godt være han er synsk, men jeg syns det er umoralsk av prodjucerne å klippe sammen versting-episodene, legge på høy skjærende gråt i det uendelige og framstille en liten jævelunge.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:30   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Oj, som diskusjoner alltid tar en annen vending her inne.

Er det ikke herlig?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg er kanskje splitter pine naiv, men jeg tror absolutt han er seriøs og virkelig er synsk. Heldigvis er jeg ikke alene om å tro på slikt.

Ganske alene, vel?
Jeg tror rett og slett ikke på at noen mennesker er synske, ei heller ymse barnepsykologer.
Det er likevel ikke det jeg reagerer på i forbindelse med slike programmer. Jeg er seriøst bekymret for hvordan det å bli fremstilt som problembarn på TV vil påvirke barna i ettertid.
Jeg synes det er ordentlig fælt og betenkelig at slikt blir brukt som underholdning.

:snerpe:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:31   #24
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Oj, som diskusjoner alltid tar en annen vending her inne.

Jeg prøvde å spore den tilbake. :skrape:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:31   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Du er en dårlig påsporer, Vimsen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:31   #26
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Jeg syns folk som engang etter hull i ørene på småbarn er en smule psyke.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:33   #27
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er en dårlig påsporer, Vimsen.

Jeg liker ikke øreringer på barn.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:33   #28
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg prøvde å spore den tilbake. :skrape:

Sant nok.
Alt hestepratet overskygget liksom.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:46   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Store øredobber er IKKE pent på barn (ikke alltid like pent på voksne heller)
Sikkert kjempemorsomt for de ungene å finne ut når de er større at hele verden har sett hvor pyton de var som små......
(gjelder ikke bare denne serien, men allle disse å-så-flinke-vi-er-til-å-hjelpe-foreldre-og-barn-programmene.)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:48   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Ørepynt, hverken store ringer eller små dobber, er pent på barn.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:30   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.



Ganske alene, vel?
Jeg tror rett og slett ikke på at noen mennesker er synske, ei heller ymse barnepsykologer.

Hæ? Det er da millioner av folk som tror på synske?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:35   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Det er da millioner av folk som tror på synske?

Ikke i min omgangskrets.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:45   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke i min omgangskrets.

Kjedelige folk. :snøft:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:10   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Øreringer er vel mer vanlig i syd-Europa og sør-og mellom-Amerika enn det er i Skandinavia i alle fall.

Her har ALLE jenter det, altså dvs. alle av de lokale, dvs. antillianerne. De får hull i ørene med en gang de er født.

Jeg synes det er for tidlig inntil at barnet selv kan si at hun ønsker det, og forstår at det blir værende for alltid.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:41   #35
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Store øredobber er IKKE pent på barn (ikke alltid like pent på voksne heller)
Sikkert kjempemorsomt for de ungene å finne ut når de er større at hele verden har sett hvor pyton de var som små......
(gjelder ikke bare denne serien, men allle disse å-så-flinke-vi-er-til-å-hjelpe-foreldre-og-barn-programmene.)

Det er jo alltid foreldrene det er noe galt med, barna blir jo bare et produkt av foreldres uvitenhet/problemer.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:43   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Ja, de må bare passe seg disse foreldrene.

Vedlagte bilder
Filtype: gif muffin.gif (7,7 KB, 35 visninger)
__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:08   #37
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ørepynt, hverken store ringer eller små dobber, er pent på barn.

Helt enig.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no