Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forhold-spørsmål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 19:46   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forhold-spørsmål

...


Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 02:38.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:51   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Jeg maser.
Eller jeg foreslår ting.

Helt seriøst er vi altfor dårlige, spesielt etter at vi fikk barn.
Hyggelige middager er vi gode på, men gaver er det dårlig med.
Men da sambo hadde bursdag fikk han tur til Holmsbu Spahotell, juniorsuite og helpensjon. Fløy inn mamma fra Stavanger fo å være barnevakt.Det var en ganske romantisk gave, om jeg må si det selv. :fornøyd med seg selv:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:52   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Hva mener du med vi? Blir dere enige, hvem foreslår, hvem viser initiativ, osv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:57   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva mener du med vi? Blir dere enige, hvem foreslår, hvem viser initiativ, osv.

Jeg synes jeg er flinkest til å foreslå ting å gjøre sammen.

Men han er flinkest til å gjøre mest mulig ut av en hverdagsmiddag. Feks tenne lys, finne frem vin.

Men jeg synes han har blitt særdeles sløv med komplimenter de siste par årene.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:58   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Her er det nok jeg som forslår mest når det gjelder fellesting. Min mann er nok flinkere til å kjøpe småting, mest morsomme og ikke så romantiske i tradisjonell forstand. (Det siste jeg fikk var en bok som het "knuter" etter at han litt fortvilet hadde forsøkt å lære meg pålestikk i et halvt år (og det er ikke det samme som halvstikk).)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:58   #6
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Ja jeg kan finne på slike ting som blomster, ekstra kos, kinotur ol men mannen er dårlig på det. Glimter til innimellom men ikke ofte.
Mannen er bedre enn meg på komplimenter så han tar igjen der

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:58   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Jeg foreslår gjerne at vi skal gå ut på kino eller å spise. Og jeg fikser barnevakt. Jeg kjøper ham gaver når jeg faller over noe han trenger/ville likt. Han er flinkere enn meg med komplimenter og blomster i det daglige.

Også spiser vi middag sammen bare oss, etter leggetid for ztjerna, på onsdager. Da har vi også tid til å se en film/en tv-serie/spille et spill.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:00   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Også spiser vi middag sammen bare oss, etter leggetid for ztjerna, på onsdager. Da har vi også tid til å se en film/en tv-serie/spille et spill.

Er det da det er "sørprais" på menyen?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:01   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Er det da det er "sørprais" på menyen?

Jepp. Og på mannen sine lage-middag-onsdager er han også flinkere enn meg til å ta seg tid til å finne nye spennende oppskrifter og gjøre seg flid med maten. Men jeg er bedre på å dekke fint på, tenne lys og finne servietter som matcher duken

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:02   #10
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Sånne ting er vi ikke flinke til. Romantikken var mye mer tilstedeværende før ungene kom, og vi burde skjerpe oss!
Når det er sagt så er jeg den romantiske og mannen er uromantisk. Finfin kombinasjon.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:04   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Vi drikker vin og ser hverandre dypt inn i øynene.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:05   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Sånne ting er vi ikke flinke til. Romantikken var mye mer tilstedeværende før ungene kom, og vi burde skjerpe oss!
Når det er sagt så er jeg den romantiske og mannen er uromantisk. Finfin kombinasjon.

Hva er igjen hvis man ikke er romantiske og oppmerksomme overfor partneren? Venner som lever side ved side?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:07   #13
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Jeg tror egentlig vi er ganske så flinke begge to til å ta iniativ.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:10   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva er igjen hvis man ikke er romantiske og oppmerksomme overfor partneren? Venner som lever side ved side?

Ja. Det er nettopp derfor vi burde skjerpe oss.
Jeg savner virkelig hverdagsromantikken. Sånne ting som du nevnte til å begynne med. Har tenkt en del på det i det siste og har konkrete tanker om hva jeg bør jobbe med. Har også snakket litt men ikke nok med mannen om det.
Det skal nok bli bedre.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:16   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ja. Det er nettopp derfor vi burde skjerpe oss.
Jeg savner virkelig hverdagsromantikken. Sånne ting som du nevnte til å begynne med. Har tenkt en del på det i det siste og har konkrete tanker om hva jeg bør jobbe med. Har også snakket litt men ikke nok med mannen om det.
Det skal nok bli bedre.


...


Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 02:38.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:17   #16
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Mannen er best på det verbale; jeg på handlingene.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:19   #17
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er bare så dumt at man må si det, informere partneren om at h*n også kan ta initiativ. Da blir det mer som masing, og hvis det er noe hverdagen er full nok av som det, så er det masing.

Helt enig.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:20   #18
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Ja, vi forsøker begge to. Som regel begrenser det seg til hjemmets fire vegger, da vi ikke har noe barnevakt for Khadija eller noe sånt.

Det kan være alt ifra å kjøpe noe godt til kvelden, lage god mat, ta hverandres oppgaver i huset, eller hva det nå måtte være.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:22   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Her i huset er det mannen som er best til sånt. Han kan fint komme hjem med blomster en alminnelig tirsdag (og jeg har sluttet å spørre hva han har gjort ). Han spanderer middag ute på meg innimellom, og vi er fremdeles ofte på restaurant ellers også.

Jeg er kanskje litt bedre på kom-nå-har-jeg-gjort-klart-et-bad-til-oss-kjære og å tilby massasje og sånt. Litt. Men i sum skylder jeg nok, faktisk. :bot og bedring:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:55   #20
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold-spørsmål

Jeg foreslår ting jeg gjerne vil at vi skal gjøre sammen.
Når det gjelder andre overraskelser skjer det sjelden. Jeg var flinkere før, men mannen min er overhode ikke flink til det og det har tatt fra meg lysten til å kjøpe gaver og overraske ham. Hvor barnslig det enn er, sånn er det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no