Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 21:41   #261
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Eldste mi er desemberjente, og i mai var det helt slutt på bagbruk. Jeg insisterte på bag, og frøkna hyyylte så jeg endte opp med å måtte bære henne hjem. Hun kunne på dette tidspunkt ikke sitte selv, men vi måtte binde henne i bagen da hun ved to anledninger nesten klatret utav.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:41   #262
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jeg skal SÅ ha en EW neste gang.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 03:29   #263
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.


Men er det bag til den, og kan ryggen legges så å si helt ned?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... mens Snorkfrøken var 74 på 7 mnd-kontrollen, og 10 kg. Tjukk og lang, altså. Ikke mye plass til vinterpose da.

Det kommer selvsagt an på om barnet er langt og tjukt eller gjennomsnittlig eller mindre. Men selv store Snorkfrøken kunne sikkert brukt bagen til hun var 6-7 måneder? For meg holder det med 6-7 måneder, med rygg som kan legges nesten helt ned, og luke i kalesjen så mor og barn kan se hverandre hele tiden. Trenger man å kunne se på barnet og pludre og synge sammen store deler av turen, er det jo bedre med bakovervendt sittedel.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 13-03-08 kl 15:24.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 07:40   #264
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

oioioi... Nå har jeg lest til øyet ble stort og vått og til jeg ble usikker. Vi har jo termin nesten samtidig, Mim, og her har jeg egentlig bestemt meg for OTH (Urban Jungle)...

Dette med at man ikke kan ha barnet vendt mot seg i sportsvogndelen - jeg ser jo ulempene med det, men jeg så aldri noe stort problem med dette da jeg hadde tvillingene i 3-hjuling. Så tror ikke det kommer til å veie tungt for meg. Grunnen til at jeg nå blir litt i tvil er det som blir sagt om bag'en til OTH. Hadde jeg fått mai- eller januarbarn hadde jeg aldri vært i tvil...

Huff. Tror bare jeg setter på meg skylappene igjen og går for det jeg hadde tenkt...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 11:00   #265
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men er det bag til den, og kan ryggen legges så å si helt ned?

Det er ikke bag til den, dessverre. Men som sportsvogn er det ingen over - ingen ved siden - i mine øyne. Den er så lett å trille at det nesten, bare nesten, blir kjedelig, og kalesjen er en drøm. Den fungerer. Snuppa sover (ja, den har bortimot full liggestilling) som en stein i den, og jeg har kunnet trillet mot lav høstsol med henne liggende uten at hun har fått sol i ansiktet. Vognen har store hjul: forhjulet er 12'', bakhjulene er 16''. Helt nydelig. Totalvekt med hjul på er 10 kg, men den virker lettere. Sammenslåingsmekanismen er super (ligner TFK Joggster Twist sin), og vogna tar ikke rare plassen når den blir slått sammen.

Uansett hva slags vogn jeg ender opp med, kommer jeg ikke til å bytte ut denne.
Jeg innbiller meg at denne og en Bugaboo vil være den ultimate vognparken.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:23   #266
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg innbiller meg at denne og en Bugaboo vil være den ultimate vognparken.

Det er jeg helt enig i. Jeg har sett en del BOBer rundt her, og som sportsvogn ser den helt super ut. Det eneste måtte være hvis det faller en halvmeter med snø, og man har nyfødt baby, da trenger man i hvert fall vinterhjulene til Buggisen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:49   #267
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Vi skal ha en brun Kronan først:



Etterpå skal vi ha en lettere liten trehjuling. EasyWalker, kanskje.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:22   #268
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det er jeg helt enig i. Jeg har sett en del BOBer rundt her, og som sportsvogn ser den helt super ut. Det eneste måtte være hvis det faller en halvmeter med snø, og man har nyfødt baby, da trenger man i hvert fall vinterhjulene til Buggisen.

Ja, det er et godt poeng. Da er det enda godt vi har en dansk Brio Sport dypvogn også. Den kommer frem overalt, men fyller bagasjerommet på en bil fullstendig. Det er diiger!

Må bare selge unna 2 andre vogner før buggisen skal i hus.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:43   #269
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det kommer selvsagt an på om barnet er langt og tjukt eller gjennomsnittlig eller mindre. Men selv store Snorkfrøken kunne sikkert brukt bagen til hun var 6-7 måneder? For meg holder det med 6-7 måneder, med rygg som kan legges nesten helt ned, og luke i kalesjen så mor og barn kan se hverandre hele tiden. Trenger man å kunne se på barnet og pludre og synge sammen store deler av turen, er det jo bedre med bakovervendt sittedel.

Ja, nå prøvde jeg ikke det med Snorkfrøken, men som sagt; Sneipen, som jo var enda større, kunne ikke ligge i vinterpose i den da han var litt over 4 mnd. Og det er for tidlig for meg.

Har jeg nevnt hvor glad jeg er i P&T for tiden? Snorkfrøken ligger og flørter med meg hele tiden til hun sovner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 18:32   #270
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jeg har lyst på en Teut. S3. Og muligens en EW.
Men trenger egentlig ikke noen av de...

OTHen er for lang sammenslått, den går ikke inni bilen i lengderetning, må ha den på tverrs. Da tar den for mye plass, synes jeg.

Forøvrig var dette en uendelig lang trå som jeg har lest meg gjennom nå, og brukt en evighet på det. :svett:

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 19:56   #271
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Bilen vår tar OTH i bagasjen både på langs og på tvers. :blid:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:01   #272
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jøje meg som vogn engasjerer, over 270 svar!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:03   #273
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jøje meg som vogn engasjerer, over 270 svar!

Vi bare later som vi er supergrønne antimaterialister, skjønner du. :hysj:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:14   #274
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jøje meg som vogn engasjerer, over 270 svar!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Vi bare later som vi er supergrønne antimaterialister, skjønner du. :hysj:


Nå må dere slutte å lure meg inn i tråden. Jeg må alltid inn og sjekke når dere har svart.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:33   #275
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Idag har vi vært på tur med Kif sin OTH og jeg må innrømme at jeg hadde helt GLEMT hvor utrolig deilig den er å trille. Jeg har jo tross alt ikke trillet skikkelig på et år omtrent nå. Vognen var med som backup, men med en doven pudding på nesten 20 kg oppi, sparkesykkel på fanget, påmontert ståbrett, paraply pluss pluss var det likevel bare å dytte den pent og greitt med én hånd - selv over fortauskanter.

Og hjem igjen inneholdt den en DIGER espressomaskin - og puddingen stod på ståbrettet og vognen var overlesset med shoppingposer. Likevel - lydløst og effortless med én hånd.

Den er virkelig helt utrolig deilig å trille. :savner:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:44   #276
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Idag har vi vært på tur med Kif sin OTH og jeg må innrømme at jeg hadde helt GLEMT hvor utrolig deilig den er å trille. Jeg har jo tross alt ikke trillet skikkelig på et år omtrent nå. Vognen var med som backup, men med en doven pudding på nesten 20 kg oppi, sparkesykkel på fanget, påmontert ståbrett, paraply pluss pluss var det likevel bare å dytte den pent og greitt med én hånd - selv over fortauskanter.

Og hjem igjen inneholdt den en DIGER espressomaskin - og puddingen stod på ståbrettet og vognen var overlesset med shoppingposer. Likevel - lydløst og effortless med én hånd.

Den er virkelig helt utrolig deilig å trille. :savner:


Nå har du jo egentlig vist at man ikke trenger å ha barn oppi vogna. Du kan trille espressomaskiner og handleposer når som helst. :trøster:

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:02   #277
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jo men man kan ikke gå tur på ekeberg eller songsvann om det har snødd liksom.. kun inne i byen hvor det stortsett kun er slaps. Syntes det er kjipt om man skal måtte begrense seg fordi vognen ikke holder mål jeg da..

Klart man kan. Jeg har aldri hatt det problemet rundt Sognsvann når det er strødd.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:16   #278
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Nå har du jo egentlig vist at man ikke trenger å ha barn oppi vogna. Du kan trille espressomaskiner og handleposer når som helst. :trøster:

Ikke blir jeg den første heller.


__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:21   #279
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Vi skal ha en brun Kronan først:



Etterpå skal vi ha en lettere liten trehjuling. EasyWalker, kanskje.

Den var jo kjempesøt!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:48   #280
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ikke blir jeg den første heller.



Men altså, hun har ikke OTH!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no