Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Billig hytteutleie

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 17:04   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Billig hytteutleie

Noen som vet om steder man kan leie hytter/feriested billig? Jeg vet om Norgesbooking.

Ble litt nysgjerrig på dette da jeg så en annonse av Norsk Folkehjelp om frist om søknad for leie av hytte. Er det andre organisasjoner som gjør slikt, og ikke bare for medlemmer?

Oslos kystlag vet jeg om, og Turistfroeningen selvfølgelig.

Noen som vet om noen som driver dette som veldedighet, kanskje for at ubemidlede/syke kan få seg ferie?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:07   #2
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Norske skog som har avventert på radio en del har gode priser etter mitt eget syn ihvertfall. Gjerne en 3-5 hytter per fylke ca og mye ledig kapasitet da jeg sjekket for en mnd siden ihvertfall.

Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:14   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Der jeg kommer fra er det gode populære hytter i regi av Røde Kors.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:17   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Speiderhytter blir også leid ut rimelig mange steder.

Samme med idrettslag.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:25   #5
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Her i fylket har Fjellstyret flere enkle hytter for utleie, jeg aner ikke om det finnes i andre fylker?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:26   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Norske skog som har avventert på radio en del har gode priser etter mitt eget syn ihvertfall. Gjerne en 3-5 hytter per fylke ca og mye ledig kapasitet da jeg sjekket for en mnd siden ihvertfall.

Ser at de med vann og WC kommer opp i 850 per natt. Trodde dette skulle være billigere enn feks Norgesbooking, og det er kanskje noen hundrelapper billigere, men ikke mye.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:32   #7
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.921
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Vet ikke om det er billig i dine øyne, men du kan leie et fyr. Det er uansett veldig spesielt og fint.

http://www.visitnorway.com/no/Overnatting/Fyrferie/

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:47   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig hytteutleie

Du har en kystledhytte på Jomfruland. Utrolig flott område. Du tar rutebåt eller taxibåt over fra Kragerø.

Med Oslo kystlag, da mener du alle hyttene nedover Vestfold også? Mye fine kystledhytter for en rimelig penge der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no