Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-17, 15:37   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Jeg slår også et slag for Selbuskogen. Vi parkerer alltid på øverste parkeringsplass, og går innover mot Gråvatna. (På andre siden av veien i forhold til løypa mot Vardebu) Milelange løyper innover der!
Vi var der senest i går, og det er kjempefine forhold der nå.

Nå har jeg kikket litt og ser at det ligger ei sjølvbetjent DNT-hytte oppi der, Kvitfjellhytta ... så nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal foreslå at vi tar med soveposer og overnatter der til søndag. Lurt? Ja? Det står at det er 11 sengeplasser. Blir det fullt, siden det er vinterferie og alt tror dere? Hvor populær er den? Ser det er litt over ei mil inn til hytta, så om det skulle være overfylt burde det være fullt overkommelig å bare gå tilbake igjen. Eller? Noen som er kjent?

Tror jeg skal ha en DNT-nøkkel liggende et sted.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-02-17 kl 15:54.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 16:38   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nå har jeg kikket litt og ser at det ligger ei sjølvbetjent DNT-hytte oppi der, Kvitfjellhytta ... så nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal foreslå at vi tar med soveposer og overnatter der til søndag. Lurt? Ja? Det står at det er 11 sengeplasser. Blir det fullt, siden det er vinterferie og alt tror dere? Hvor populær er den? Ser det er litt over ei mil inn til hytta, så om det skulle være overfylt burde det være fullt overkommelig å bare gå tilbake igjen. Eller? Noen som er kjent?

Tror jeg skal ha en DNT-nøkkel liggende et sted.

Har vært der - men det er årevis siden
Men det er en veldig fin tur iallefall

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 20:46   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Nå sitter jeg og koser meg på Kvitfjellhytta sammen med mann og to av ungene (tredje er hos ei venninne) etter en flott skitur fra Selbuskogen skisenter. Nydelige forhold og flott terreng. Nå er det kortspill, smågodt og fyr i ovnen, mens vinden hyler rundt hushjørnene. I morgen går vi ned igjen, og det er meldt strålende vær. Takk for gode tips!



__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 20:57   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nå sitter jeg og koser meg på Kvitfjellhytta sammen med mann og to av ungene (tredje er hos ei venninne) etter en flott skitur fra Selbuskogen skisenter. Nydelige forhold og flott terreng. Nå er det kortspill, smågodt og fyr i ovnen, mens vinden hyler rundt hushjørnene. I morgen går vi ned igjen, og det er meldt strålende vær. Takk for gode tips!



Så bra!
På tur til Trondheim kjører dere gjennom bygda Elvran (noen km etter Selbuskogen), og det er bygda mi.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 22:41   #25
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Så bra! Ser kjempefint ut! Har aldri vært der, men det burde jeg ha vært. Mye folk da?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 22:56   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Så bra! Ser kjempefint ut! Har aldri vært der, men det burde jeg ha vært. Mye folk da?

Det er tre i tillegg til oss. Ungene spiller kort med dem akkurat nå. Og skravler hull i hodet på dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 23:19   #27
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vil vi på ski rundt Trondheim?

Heldige med været og i dag! Noterer meg tips om hytta til en annen helg

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no