Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 22:43   #121
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Noen ganger drikker jeg, andre ganger ikke, mest ikke egentlig. Jeg liker god vin, øl og gode drinker, men syntes også Farris, eplemost eller Claustaler kan være godt til maten. Eller iskald ColaZero.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:43   #122
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg hadde ikke lurt noe hvis det var en jeg ikke kjente så godt. Hvis det var en god venn som vanligvis drakk hadde jeg sikkert lurt på hvorfor. Og i den settingen ser jeg ikke helt at det skal være så tabu å spørre heller, egentlig. Altså hvis det var en jeg kjente godt, ikke bare en bekjent. Vi hadde jentekveld hos meg når en venninne var tre uker gravid, og hadde ikke tenkt å si det til noen, men når hun kom inn døra sa hun "jeg gidder ikke late som engang, jeg er gravid". Men det sier muligens mer om oss enn om vanlig kutyme.

Jeg gidder sjelden bruke penger på god vin, for jeg skjønner ikke helt greia, men jeg tar det igjen så snart GT'ene kommer på bordet. Og jeg drikker vin også altså, men gidder ikke drikke dyre viner. Og unngår helst rødvin.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:43   #123
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I mitt tilfelle ligger det en del mer bak enn akkurat det som skjedde der. Og som Tussa sier, hun kunne jo tatt bare ett glass eplejuice eller noe sånt ihvertfall.

Ta et glass eplejuice så ikke noen andre skal bli ukomfortable og flaue? Dere er seriøst rare.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:44   #124
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Hva om den andre synes det er veldig mye bedre med eplesaft enn med alkoholfri vin (som ofte er en ganske kjip fornøyelse)? Å bestille vinpakke til flere hundrelapper for å få makker til å føle seg smartere har ikke falt meg inn. Jeg har bare bestilt sånn vinpakke en enkelt gang og da følte jeg virkelig at jeg slo på stortromma.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:44   #125
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men… Hva er det egentlig som gjør deg ukomfortabel? At de ikke er like sofistikerte som deg når det kommer til mat og vin? At de velger å være sunnnere (drikke vann)? At de kanskje ikke har råd til vinmenyen?

Bare lurer.

Egentlig svarte Candy for meg i det første avsnittet sitt. Og i tillegg like jo eg ekstra godt å spise med dei som dele interessa mi eller blir like begeistra som meg over en smak i munnen. Og forøvrig betalte eg det besøket på Eik, det var ei bursdagsgåve

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:46   #126
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Men seriøst, om man blir flau/ukomfortabel/skuffet over hva andre velger å spise/drikke, da er man i så fall den soleklare eneeier av det problemet. Det blir helt sprøtt for meg å tenke at andre skal tilpasse mat/drikkeinntaket sitt til mine preferanser.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:47   #127
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg var på en finfin restaurant en gang, 7 retters middag med dyr vinpakke til, jeg kjørte, de hadde da et fantastisk utvalg av alkoholfrie juicer som passet til de ulike rettene, det burde flere restauranter kopiere. Jeg følte på ingen måte at jeg gikk glipp av noe som helst.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:48   #128
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

I den ene tråden på FP applauderes det å løsrive seg litt fra forventninger og press utenfra, og i den neste skal man bestille juice eller vin så ikke andre blir ukomfortable ved bordet. Come on.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:48   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Nei, vi har en del i vennekretsen som ikke drikker eller drikker lite, enten fordi de ikke er glad i rusfølelsen eller smaken, eller lett får bakrus eller nesten alltid skal trene hardt dagen etterpå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:49   #130
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da ville jeg sluttet å bry meg om hva andre drikker, for det er litt kjipt.

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:49   #131
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I den ene tråden på FP applauderes det å løsrive seg litt fra forventninger og press utenfra, og i den neste skal man bestille juice eller vin så ikke andre blir ukomfortable ved bordet. Come on.

Jaggu enig. (Og juice til middagen? Vann er bedre, er det fordi det evt er gratis at det er pinlig?)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:49   #132
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I den ene tråden på FP applauderes det å løsrive seg litt fra forventninger og press utenfra, og i den neste skal man bestille juice eller vin så ikke andre blir ukomfortable ved bordet. Come on.

Men juice er ett godt alternativ, og ikke et skalkeskjul for mitt vedkommende.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:50   #133
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men seriøst, om man blir flau/ukomfortabel/skuffet over hva andre velger å spise/drikke, da er man i så fall den soleklare eneeier av det problemet. Det blir helt sprøtt for meg å tenke at andre skal tilpasse mat/drikkeinntaket sitt til mine preferanser.

Ja. Jeg er jo enig. Men jeg tenkte altså sånn under det besøket. Og har litt flau over tankene mine. Men jeg tenker at det jo har mye med forventninger til hva man skal ut på å gjøre. Det er uhyre sjelden jeg går og spiser på sånne steindyre steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:50   #134
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men seriøst, om man blir flau/ukomfortabel/skuffet over hva andre velger å spise/drikke, da er man i så fall den soleklare eneeier av det problemet. Det blir helt sprøtt for meg å tenke at andre skal tilpasse mat/drikkeinntaket sitt til mine preferanser.

Sjølsagt er det vi som eige problemet! Eg har aldri sagt noko anna. Men som med andre ting her i verda så kan eg irritere meg sjølv om det strengt tatt er eg som må ta ansvaret for å ikkje gjer det til et problem.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:50   #135
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men juice er ett godt alternativ, og ikke et skalkeskjul for mitt vedkommende.

Ja, for all del, men hvis man har mest lyst på vann, så er det i mine øyne fremdeles bort i natten å bestille juice så ikke andre blir ukomfortable.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:51   #136
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Å ikkje spise det en får servert står eg derimot fast på er den som er gjest sitt problem. Det er normalt høflig å spise det en får tilbudt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:51   #137
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Men Niobe, kan du skjønne at det kan ødelegge følelsen av en kveld - eller ikke minst en gave, som det her var snakk om, hvis man helt overraskende ikke vil smake på halve gaven, som jo vinmenyen er? Det er jo ikke min sak om mannen min ikke vil ha forrett eller dessert, men det gjør jo at jeg heller ikke velger det. Det samme er det med god vin spesielt beregnet på god mat. Det har egentlig lite med alkoholen å gjøre, det er mer premisset som plutselig er endret.

Igjen, det er noe helt annet hvis man vet på forhånd at personen ikke vil ha vin eller forrett eller dessert. Jeg har selvsagt ikke problemer med at folk er avholds, det skulle tatt seg ut.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:52   #138
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I den ene tråden på FP applauderes det å løsrive seg litt fra forventninger og press utenfra, og i den neste skal man bestille juice eller vin så ikke andre blir ukomfortable ved bordet. Come on.

Det var ikke akkurat ukomfortabel jeg ble. Men jeg syntes det virket litt gjerrig å drikke vann på akkurat et sånt sted. Og jeg syntes det var dumt å ikke kunne dele den opplevelsen.

Jeg er ikke akkurat ukomfortabel med at folk ikke drikker vin til vanlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:52   #139
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Sjølsagt er det vi som eige problemet! Eg har aldri sagt noko anna. Men som med andre ting her i verda så kan eg irritere meg sjølv om det strengt tatt er eg som må ta ansvaret for å ikkje gjer det til et problem.

Når dere seriøst mener at den andre kunne tatt et glass eplejuice i det minste, for å gjøre bedre inntrykk, da fremstår dere ikke som eiere av problemet, altså. Og sier i grunn noe helt annet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 22:53   #140
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Men jeg skal være så ærlig at jeg sier at det undret meg før jeg hadde opplevd det noen ganger. Bare fordi det liksom aldri skjedde.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no