Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 19:18   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Er dette greit? Jeg har laget Isets soaked chocolate cake i dag og i den anledning blogget om denne ..*host*..store hendelsen og lagt ut bilder. Da jeg gjerne ville oppgi kilden for oppskriften linket jeg til denne tråden, men er nå usikker på om dette er i tråd med forumreglene?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:12   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Fra åpne blogger er det i alle fall helt greit. Fra lukkede blogger må det jo være greit om det er snakk om å henvise til f.eks. en oppskrift eller noe, men vi synes ikke det er greit å snakke om brukere som ikke har adgang til bloggen, eller å føre bakdiskusjoner om tråder på det åpne forumet.

Tinetoff (moderator)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:18   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Takk for oppklarende svar. Jeg har en åpen blogg så da er det uansett ikke noe problem.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:10   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Er dette greit? Jeg har laget Isets soaked chocolate cake i dag og i den anledning blogget om denne ..*host*..store hendelsen og lagt ut bilder. Da jeg gjerne ville oppgi kilden for oppskriften linket jeg til denne tråden, men er nå usikker på om dette er i tråd med forumreglene?

Å lenke til FP fra din egen blogg på eget domene (eller blogger/wordpress/el.) er helt greit. Jo flere lenker, jo bedre rangerer FP i google.

Supert om du bruker noen ord i lenken, feks Soaked chocolate cake istedet for feks "oppskriften finner du her".

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:38   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Linking til spesifikke tråder på FP fra blogg

Ah! Det går kjapt å endre. *iler*

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no