Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 3

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-21, 02:18   #421
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi slengte oss på og bestilte nå for vi tror at det kan være mange som oss som tenker at de ønsker å få en skikkelig god ferie neste år. Flybilletter må også bestilles, men de ligger ikke ute enda så der må vi vente.

Det er ventet et voldsomt trykk i Florida neste år, vi ser allerede nå at det begynner å fylles opp med gjester hos oss, så jeg fikk litt panikk og blokkerte 6 uker for å være på den sikre siden. Men nå skal det sies at amerikanerne har ferier ganske "normalt" siden februar, tiltross for at det er restriksjoner mellom statene. Vi har hatt godt belegg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 09:56   #422
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Kjøpte reise med Flyr, vi tar høstferie i Trondheim og skal i konfirmasjon den søndagen. Men fly rekker barna skolen på mandag, om en trøtte, Rart å bestille flybilletter, gleder meg til både flytur, Trondheim og familie.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:05   #423
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Min svenske venninne, som jeg ikke har sett siden før pandemien, og jeg har dristet oss til å booke spahotell bare for oss to i Smögen i oktober.

Med avbestillingsforsikring, da.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:24   #424
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg fikk en tur til London i gave i løpet av pandemien. Nå lurer vi på å booke turen i slutten av november (med avbestillingsmulighet). Innrømmer gladelig at det føles både rart og skummelt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-21, 08:39   #425
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Tur til Champagne med studievenninner i månedsskiftet september/oktober. Alt kan endres/avbestilles. Den turen ble kjøpt høsten 2019 og skulle ha vært midt i september i fjor. Så ble det booket om et helt år, det tenkte vi jo var HELT trygt! DA måtte jo alt være over.

I sommer, da vi hadde fått dose en og tider for dose to, booket vi om til slutten av måneden. Nå ser vi jo at vi kunne hatt is i magen da og ventet, men etterpåklokskap hjelper ingenting.

Vi er veldig spente på hva situasjonen er når vi kommer så langt, om alt er stengt ned igjen. Det hjelper jo ikke at vi kan reise hvis vi ikke kan besøke Champagnehus og gå på fine restauranter og på matkurs og sightseeing for øvrig. Men avgjørelsen må tas seinest tre dager før avreise, så nå bare venter vi og ser.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-21, 09:13   #426
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Fargespill, 25.sept.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-21, 12:39   #427
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Enveis-billett til Milano om et år! Vet ennå ikke hvilket sted vi skal fly hjem fra, så det får komme seinere.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-21, 08:29   #428
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Det gikk litt fort, så billettene er brukt, alt. Danmark. Båt og en overnatting. Skagen og Grenen, Brugsen og Bilka, En fantastisk pita på en kebab-butikk, fikk kjøpt servietter til konfirmasjon og taxfree-sjokolade på båten (ikke fordi det var billig, men var singelpakket og fine farger til kakebordet). Dritdyrt i DK pga valutakursen, men hvem bryr seg! Vi var i utlandet!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-21, 13:53   #429
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Ingen reise på gang, men jeg har nettopp kommet hjem fra tre dager på Flø. Fjelltur på dagen, tv og stillhet på kvelden. Trenger ikke reise langt for å kose seg på tur.

Så, om to uker har jeg og mannen booket rom på 1904 her i byen. En helg for kjærleik, vin og mat.

Jeg har billett til en Jahn Teigen-tribute i oktober og jeg skal på konsert med Karin Krogh.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-21, 09:47   #430
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Enda en gang ble høstens turer avlyst. Nå satser jeg på at julebordet i Haugesund iallefall blir gjennomført. Ikke kravstor.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-21, 09:49   #431
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Helgetur til Stavanger for meg og eldstejenta i november.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 09:01   #432
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Flybilletter til Sveits i vinterferien! Skrekkblandet fryd!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-09-21 kl 09:12.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 09:49   #433
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Flybilletter til Sveits i vinterferien! Skrekkblandet fryd!

Og vi har i påskeferien.

Dessuten skal jeg til Danmark i desember i min tantes 75 årsdag. Jeg gleder meg veldig til å se familien igjen. Jeg har ikke møtt dem siden minstemanns konfirmasjon i 2019.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 11:01   #434
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Føles helt surrealistisk og skummelt å plutselig bestille reise til utlandet.

Mannen er like foretaksom som jeg er ubesluttsom, og kunne nå melde om at billettene er bestilt, så nå er det ikke mer å diskutere. Vennefamilien vi skal besøke har et chalet på et skisted, så det kommer til å bli supert. De har til og med vinterferie ("sportsferie") samtidig med oss. Har allerede begynt å glede meg, og deilig å ha en opplevelse å se fram til, som bryter opp den lange, kjedelige vinteren.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-09-21 kl 11:34.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 11:13   #435
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Vi har København på planen, men avventer litt før billetter bestilles. Gleder meg!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 11:26   #436
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Spania i høstferien og juleferien

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 11:27   #437
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Eva Weel Skram sin julekonsert i Grieghallen i desember,
og Don McLean om ett år.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 22:28   #438
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg skal på Kaleo konsert juni 2022. Har ingen å gå med, men det får så være. Gleder meg.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-21, 07:05   #439
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg skulle ha reist til Hamburg på slutten av uka, til en konferanse som har vært utsatt to ganger allerede. Den går visst som planlagt, men uten meg - for fylkeskommunen har bestemt at ingen ansatte får reise på jobbturer utenlands på denne sida av nyttår. Regner med at de kanskje modererer seg nå etter gjenåpninga, men det er uansett for seint for meg og kollegaen som skulle dratt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-21, 10:16   #440
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

London i desember. Billetter til Yayoi Kusama-utstilling på Tate Modern og til "A Christmas Carol" på The Old Vic mens vi er der.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no