Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lykkeland, da?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-22, 22:31   #181
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Jeg har begynt om igjen på sesong en, og koser meg så veldig med fargebruken i serien. Det var en her inne som gjorde meg oppmerksom på det, og det er så nydelig og imponerende gjort. Tror jeg melder meg av tråden frem til jeg er up to date. Mannen har ikke sett første sesong, så nå ser vi sammen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:33   #182
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nydelig serie! Gruer meg også til Alexander Kielland. Min far var med å starte OIS her i byen som hadde 123 menn ombord. Veldig mange av de døde. Husker enda telefonen min far fikk den kvelden. Det preget ham resten av livet.

Hvor er atriumshusene fra, vet du det? Er det på Auglend eller Vaulen? Kan det være i Høie sitt nabolag eller er det ut mot Hatrsfjord?

Gleder meg til fortsettelsen!

Det er i Mor Åses vei på Ullandhaug.
Bent Høie bor i noen lignende hus, men de er ved Vannassen på Auglend.

Svigerfar var på Alexander Kielland tre uker før den veltet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:36   #183
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har begynt om igjen på sesong en, og koser meg så veldig med fargebruken i serien. Det var en her inne som gjorde meg oppmerksom på det, og det er så nydelig og imponerende gjort. Tror jeg melder meg av tråden frem til jeg er up to date. Mannen har ikke sett første sesong, så nå ser vi sammen.

Jeg er helt enig! Jeg la ikke merke til det i sesong 1, men nå var fargebruken noe av det første jeg la merke til! Gjennomført. Litt som i The Durrells (det er vel en BBC-produksjon, da, men for en filming!)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:40   #184
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er i Mor Åses vei på Ullandhaug.
Bent Høie bor i noen lignende hus, men de er ved Vannassen på Auglend.

Svigerfar var på Alexander Kielland tre uker før den veltet.

Ah, Mor Åses vei, akkurat.

Jeg vokste opp i tilsvarende hus på den tiden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:44   #185
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ah, Mor Åses vei, akkurat.

Jeg vokste opp i tilsvarende hus på den tiden.

Jeg sikler på hus i Mor Åses vei. Men de koster en fot og en arm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 22:53   #186
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Som alltid er NRKs fakta og fiksjon spennende:

https://www.nrk.no/kultur/lykkeland-...e01-1.15715854

Oljedirektoratet i Vilnius, ja. Lurte litt.

For de som ikke er så kjent i Stavanger, kan jeg jo nevne at bedehuset som Toril kjøper faktisk er en bygning som var et bedehus før i tiden. Nå er det imidlertid ikke en bar, men derimot en svært kjent revyscene, Stavangeren. Både interiør og eksteriør er tilnærmet originalt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:25   #187
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Jeg har sett 1. episode i kveld. Lurte på hvor det ble av Rettedal, og nå vet jeg det. Hvis ikke de eratatter skuespilleren da. Det har de jo gjort med Christian.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:26   #188
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Og hjelp så irritert jeg ble over Anna, som nå jobber gratis og som garantert ikke får kred en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:26   #189
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har sett 1. episode i kveld. Lurte på hvor det ble av Rettedal, og nå vet jeg det. Hvis ikke de eratatter skuespilleren da. Det har de jo gjort med Christian.

Ja, han døde nå i høst. Omtrent på min alder. Fryktelig trist.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-22, 23:29   #190
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Husker jeg så oppslaget, men koblet ikke. Trist ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 07:17   #191
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Vi så også 1. episode i går, og gleder meg til fortsettelsen. Som Hyacinth, så synes jeg det er gøy med alle de flinke lokale skuespillerne, og at det er spilt inn i kjente omgivelser. Vi snakket om det i går hvor bedehuset var, og ser det jo når du sier det at det er Stavangeren. Godt å få det avklart.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 08:36   #192
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Veldig kjekk gjenforening. Vi hadde en gjennomgang av sesong 1 nylig, for sambo hadde ikke sett den.

Motorhotellet ligger på grensen mellom Haugesund og Karmøy

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:01   #193
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Har ikke sett første sesong, men såg første episode av sesong 2 i går. Likte den, og lurer på om jeg skal gyve løs på sesong 1 denne uka.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 11:10   #194
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Du må se sesong 1 først ja, for å bli kjent med karakterene!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 14:37   #195
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Kom tilfeldigvis over serien i romjula siden sesong 1 gikk i reprise på NRK 2 da. Og havnet midt inn i første episode og var så lur at jeg satte til starten. Så i jula har vi sett hele sesong 1 ble det både mannen og jeg sammen. Og skulle så kjekt begynne på sesong 2 før jeg fant ut at den først skulle starte i går. Men det var jo flott at det var så kort tid til etter jeg hadde oppdaget serien. Gleder meg til fortsettelsen på sesong 2. En må se sesong 1 først ja synes jeg også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 15:07   #196
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kom tilfeldigvis over serien i romjula siden sesong 1 gikk i reprise på NRK 2 da. Og havnet midt inn i første episode og var så lur at jeg satte til starten. Så i jula har vi sett hele sesong 1 ble det både mannen og jeg sammen. Og skulle så kjekt begynne på sesong 2 før jeg fant ut at den først skulle starte i går. Men det var jo flott at det var så kort tid til etter jeg hadde oppdaget serien. Gleder meg til fortsettelsen på sesong 2. En må se sesong 1 først ja synes jeg også.

Det ble kamp om fjernkontrollen i går, for eldste som egentlig ikke gidder se serier oppdaget plutselig Emily in Paris. Så får sette på Lykkeland etter at hun er jaget på rommet sitt om kveldene tenker jeg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-22, 09:27   #197
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Anne Regine Ellingsæter og Ole Christoffer Ertvåg er på Nitimen nå. De snakker om Lykkeland, rollene sine, oppveksten i Stavanger og oljen og amerikanernes preg på byen. Til og med jeg som har vokst opp med dette blir litt påminnet om hvordan det faktisk var. Og jeg blir også påminnet om at miljøet i min oppvekst faktisk var unikt i Norge, og ikke slik alle i Norge vokste opp, noe som jo er fort gjort å tro. Anne Regine sier at hun aldri har visst om noe annet enn den rikdommen, og at det har føltes trygt og godt. Ole Christoffer sier at Stavanger er den byen i verden med høyest Porsche-tetthet pr innbygger, og det har jo litt kvalmt å høre. Samtidig påpeker han at innbyggerne i bunn og grunn er arbeidere, og at det ikke er en by full av drittsekker.

Interessant intervju som anbefales.


Sist redigert av Hyacinth : 05-01-22 kl 09:41.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-22, 10:24   #198
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Fikk ikke med meg denne når den gikk så googlet litt Nordsjøhistorie i går så jeg skal starte på sesong1 en dag. Takk for tips.
Jeg blir så nysgjerrig på historie rundt når jeg ser sånne serier. Litt gøy og litt slitsomt for alt tar så lang tid. (Utrolig mye historie rundt The Crown-serien forresten og jeg surret meg inn i Tsarhistorien.. haha.)

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-22, 10:26   #199
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Fikk ikke med meg denne når den gikk så googlet litt Nordsjøhistorie i går så jeg skal starte på sesong1 en dag. Takk for tips.
Jeg blir så nysgjerrig på historie rundt når jeg ser sånne serier. Litt gøy og litt slitsomt for alt tar så lang tid. (Utrolig mye historie rundt The Crown-serien forresten og jeg surret meg inn i Tsarhistorien.. haha.)

Det har vært noen gjennomganger på nettsiden til NRK om hva som er autentisk og hva som er oppdiktet i Lykkeland, både av personer, steder og hendelser. Interessant ja!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-22, 23:31   #200
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Jeg elsker avslutningen på fiskepirterminalen i sesong 1.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no