Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billig overnatting i Gøteborg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 19:53   #61
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Iset: Tror faktisk det vil lønne seg med ei natt på hotell fram for bil t/r med tanke på drivstoff, slitasje og bompenger

Ja, det tenkte jeg på også. Også alle timene ekstra i bil, samme strekning.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:59   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Nja, kanskje det. Hvor mye bensin går det tur-retur Svinesund? Bilen vår er ikke en sluker, heldigvis, men det går jo litt uansett. Om bompenger ja, det tenkte jeg ikke på, hvor mye bompenger går det? Tiden i bil er ikke noe issue, for både vi voksne og ungene (utrolig nok) eelsker lange bilturer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:01   #63
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Nå må du kutte ut da Iset.. si det til mannen at tur/retur Gøteborg-Oslo blir tilnærmet like dyrt som en natt på hotell med frokost

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:02   #64
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nja, kanskje det. Hvor mye bensin går det tur-retur Svinesund? Bilen vår er ikke en sluker, heldigvis, men det går jo litt uansett. Om bompenger ja, det tenkte jeg ikke på, hvor mye bompenger går det? Tiden i bil er ikke noe issue, for både vi voksne og ungene (utrolig nok) eelsker lange bilturer.

Det er vanvittig mye bompenger på E6 fra Oslo og ned til over Svinesundbrua bare. Resten nedover er det ikke bompenger. Ville tatt en overnatting i Gøteborg, eller utenfor Gøteborg på vei oppover til Svinesund igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:04   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Hvis jeg sier det så vil han nok droppe hele Lisebergturen pronto. Vi må jo kjøre den strekningen tur-retur uansett, hotell eller ei, men hadde vi sovet på hotell hadde vi jo kunnet ta Svinesundturen på hjemveien og sluppet DEN strekningen en gang til, hvor lang tid tar det fra Oslo til Svinesund og er det grisedyrt å kjøre dit?

Kanskje det bare rett og slett er bedre å heller ta Tusenfryd to ganger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:07   #66
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Det blir billigere å ta Tusenfryd 2 ganger, for du får kjøpt rimelig dag 2 billett. Men det er jo moro med to forskjellige parker da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:09   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Ja det er kjempemoro, men dyr moro. Frustrerende, neste år blir det mye bedre for da har jeg jobbet fulltid i nesten et år! Gleder meg!
Svinesund er i hvert fall et must, så den kjøreturen er bankers.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:11   #68
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Høres ut som Iset er blitt lovet mangen millioner i årsinntekt med tanke på alt hun skal kjøpe og gjøre.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:13   #69
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Du kan regne ut reisekostnader på http://ruteplanlegger.naf.no/veibok/

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:19   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Høres ut som Iset er blitt lovet mangen millioner i årsinntekt med tanke på alt hun skal kjøpe og gjøre.

Eh nei, men vi kommer til å merke å plutselig gå fra nesten 500.000 til nesten 800.000 i årsinntekt, det kommer vi til å merke særdeles godt. Jeg gleder meg bare til å kunne kjøpe normale ting som klær og akebrett og sånt til barna og uten å måtte telle på kronene og ofre en masse annet. Det blir deilig å ha romslig økonomi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:20   #71
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eh nei, men vi kommer til å merke å plutselig gå fra 450.000 til 750.000 i årsinntekt, det kommer vi til å merke særdeles godt. Jeg gleder meg bare til å kunne kjøpe normale ting som klær og akebrett og sånt til barna og uten å måtte telle på kronene og ofre en masse annet. Det blir deilig å ha romslig økonomi.

Jeg bare erter deg Iset. Det er vel fortjent med litt bedre økonomi.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:23   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Sorry, jeg er bare litt gretten i kveld, har ikke sovet i natt, håper jeg får sove bedre nå i natt. Urk. (Ja og så skrev jeg feil tall men endret det etterpå, så quoten blir litt feil men det betyr jo ingenting, hehe).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:24   #73
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sorry, jeg er bare litt gretten i kveld, har ikke sovet i natt, håper jeg får sove bedre nå i natt. Urk.

Må sove på nettene vet du ellers så er man ikke til å ha i trehus.

Håper at du får sove i natt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:31   #74
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Det blir ikke kjedelig i Oslo, vet du. Dere tar to dager på Tusenfryd, noen dager på Nebbursvollen, noen båtturer ut på øyene i fjorden, bytur med slottsbesøk, Akershus festning og Aker Brygge/Tjuvholmen, tur på Teknisk museum, en dag i Frognerparken, dagstur til Svinesund, kanskje en dagstur til Askerbadet eller Drammensbadet dersom været er ugreit, tur til Reptilparken, noen badeturer inn til Steinbruvann (bak Romsås, i marka) og evnt en dagstur til Amadeus dyrepark eller Skarnes lekeland dersom dere er sugne på mer parkopplevelser. Jeg hadde ikke giddet å dra helt til Gøteborg (Oslopatriot).

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:41   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Oj tusen takk! Tusenfryd, Teknisk Museum, Nebbursvollen og Svinesund, samt gåtur rundt på Grønland og Slottsparken og sånt er bankers uansett, og ostekake på Deli De Luca er også et must. Nå har visstnok Deli de Luca åpnet i Stavanger også, det hadde jeg glemt ut helt til jeg skrev dette innlegget nå?!

Nei jeg gleder meg veldig, jeg er veldig glad i Oslo.

Forresten, Steinbruvann, er det den badeplassen som ligger midt inne i blokkene oppe der? Dit skal vi, venninnen min bor der så jeg har vært der og kikket, nyydelig!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:48   #76
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Det ligger et lekeland i Nordbysenteret (5 min forbi Svinesund), der far kan drikke kaffe mens barna leker og mor harryhandler. Evt mens mor drikker kaffe og far harryhandler.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:49   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Oj, takk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:54   #78
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Det går også an å ta båten fra Sandefjord til Strømstad eller omvendt. Det koster ikke stort. Men det blir gjerne litt dyrt likevel. Har jeg hørt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:54   #79
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj tusen takk! Tusenfryd, Teknisk Museum, Nebbursvollen og Svinesund, samt gåtur rundt på Grønland og Slottsparken og sånt er bankers uansett, og ostekake på Deli De Luca er også et must. Nå har visstnok Deli de Luca åpnet i Stavanger også, det hadde jeg glemt ut helt til jeg skrev dette innlegget nå?!

Nei jeg gleder meg veldig, jeg er veldig glad i Oslo.

Forresten, Steinbruvann, er det den badeplassen som ligger midt inne i blokkene oppe der? Dit skal vi, venninnen min bor der så jeg har vært der og kikket, nyydelig!

Nei, det er Svarttjern. Sikkert fint der, jeg har aldri vært der. Steinbruvann er en liten spasertur innover i skogen fra Romsås. Veldig deilig badevann.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:00   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det går også an å ta båten fra Sandefjord til Strømstad eller omvendt. Det koster ikke stort. Men det blir gjerne litt dyrt likevel. Har jeg hørt.

Ja det gjorde jeg og mannfolket mitt i 2002 da vi var på "kjærlighetsferie" i Gøteborg, uten barn. Jeg husker ikke hva det kostet, men det var ikke noe voldsomme greier. Men nå skal vi jo kjøre strake veien fra Stavanger til Oslo da, så da er det så greit å bare ta kjøreturen til Svinesund. *godislåven*

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Nei, det er Svarttjern. Sikkert fint der, jeg har aldri vært der. Steinbruvann er en liten spasertur innover i skogen fra Romsås. Veldig deilig badevann.

Aha! Dit må vi ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no