Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Prisgunstig hudpleieserie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-15, 10:08   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisgunstig hudpleieserie?

Eg skal bytte serie og vil betraktelig ned i pris. Derfor ønske eg meg tips om serie for tørr, aldrende hud. ( ) Serien må inneholde rens, serum, dagkrem og øyekrem. Makspris pr produkt 400,- Nokon med gode tips?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:17   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Kiehl's har gode produkter, og fås hos Kicks online. Ellers er apotekmerker som La Roche-Posay og Avene veldig bra, og dessuten rimelige.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:00   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kiehl's har gode produkter, og fås hos Kicks online. Ellers er apotekmerker som La Roche-Posay og Avene veldig bra, og dessuten rimelige.

Jeg kom også inn i tråden for å slå et slag for Kiehl's. Utrolig bra at merket er å få i Norge nå. På Steen & Strøm får man meget god hjelp til å finne frem til de rette produktene for deg, og de er rause med prøver.

Hilsen med-tørr og -aldrende.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:21   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Takk! Dette var heilt nye merker for meg! Skal sjekke ut

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:24   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg har dessverre ikke god erfaring med noen av apotekmerkene jeg har prøvd, men hva som funker av hudpleie er jo veldig individuelt. Nå bruker jeg Shiseido 24h benefiance som jeg er superfornøyd med, litt over prisen du nevner, men gode tilbud forekommer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:33   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har dessverre ikke god erfaring med noen av apotekmerkene jeg har prøvd, men hva som funker av hudpleie er jo veldig individuelt. Nå bruker jeg Shiseido 24h benefiance som jeg er superfornøyd med, litt over prisen du nevner, men gode tilbud forekommer.

Det er akkurat den serien eg bruke, Fili, og er superfornøgd! Men der ligge jo prisane opp mot 800 pr produkt om det ikkje er spesialtilbud.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:34   #7
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg har i et år brukt Neostrata, og er veldig fornøyd med den. Prisen er jo avhengig av størrelsen, så jeg vet ikke hvordan denne er i pris pr ml i forhold til andre serier. Den er veldig drøy, og jeg opplever at jeg får mye for pengene.

Den selges i hudpleiesalonger.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:34   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Hm, jeg har kjøpt dagkremen for under 500 tror jeg?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:38   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Her koste den 749,- og det samme gjer øyekremen. Serumet er vel enda dyrare. Er medlem i kundeklubben og får dermed rabatt etter fem produkt og doble poeng på kampanjer men det føles likevel litt dyrt i desse spare til hytte-tider.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:42   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg må ha vært heldig og funnet gode tilbud flere ganger, for jeg har med små avbrekk brukt den serien i tre år og aldri betalt de prisene der. Beklager at jeg anbefalte det du skulle slutte med!

Jeg bruker ikke øyenkrem, bare dagkrem og nattkrem og rens. Noen ganger må dagkremen duge om natten også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 10:46   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg har brukt Avène fra apoteket i flere år og er veldig godt fornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:00   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg liker godt origins-produktene. Finnes hos Kicks og på tax free
Har hørt at REN også er bra. Usikker på prisen, men finnes hos apotek1 tror jeg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:06   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

REN lukter veldig vondt og sterkt. Noe lukter sånn sterk "naturkosmetikk" og noe lukter rett og slett tran.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:21   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

REN lukter veldig vondt og sterkt. Noe lukter sånn sterk "naturkosmetikk" og noe lukter rett og slett tran.

Jeg har også brukt REN. Noe lukter vondt, men ikke alt synes jeg

Hva med Clinique da?
Jeg har testet litt derfra, og synes det fungerer bra.



Dette har fått god omtale på hjemmesiden til Kicks iallefall

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:22   #15
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Så rart, venninnen min, som bruker og liker REN er ikke av typen som liker lukter

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 11:27   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Så rart, venninnen min, som bruker og liker REN er ikke av typen som liker lukter

Det er svært mystisk. Jeg kjøpte en startpakke en gang der alle produktene hadde sterk lukt. Jeg gikk faktisk tilbake til apoteket og spurte om det virkelig kunne stemme at det skulle lukte tran, og det skulle det visst. Jeg luktet på endel av de andre produktene i andre REN-serier samtidig, og jeg opplevde det som veldig mye lukt på alt. Sjelden jeg kaster produkter, bruker som regel opp selv om det ikke er optimalt, men disse gikk i søpla.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 12:34   #17
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg sverger til Body Shop sin Nutriganics-serie. Rimelig og bra, til min hud i hvert fall.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 12:49   #18
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg har blitt forelsket i Ole Henriksen-produktene, kjøper fra BliVakker.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 13:01   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg har blitt forelsket i Ole Henriksen-produktene, kjøper fra BliVakker.

Jeg også, har handlet på tilbud hos www.blush.no, ser de har 25% nå. Billig er det ikke, og ikke særlig drøye heller.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 13:03   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg også, har handlet på tilbud hos www.blush.no, ser de har 25% nå. Billig er det ikke, og ikke særlig drøye heller.

Hva bruker dere fra denne serien da?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no