Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hytter ved Kristiansand?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-09, 19:36   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Hytter ved Kristiansand?

Hei. Noen som vet om fine steder man kan leie småhytter ved dyreparken i Kristiansand? Helst et lite stykke før, enn et lite stykke etter. (Kommer fra Oslokanten).

Har fått tips om Skottevig Familiecamping, men finner ikke noen hjemmeside til dem, mulig de ikke har?

Noen som har noe de vil tipse om? Vi skal ha to småhytter, helst et sted nære sjøen, og med lekeplass (som ikke ligger så langt unna hyttene). (Oi, neida, ikke kravstor eller noe).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 19:41   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytter ved Kristiansand?

Skottevik.

Justøya er nydelig, men jeg ville holdt meg unna bibelcampinga der, med mindre det harmonerer med livssynet ditt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 19:48   #3
Christina
Pauset
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 204
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hytter ved Kristiansand?

http://www.agderferie.no/kristiansand/hytteutleie.shtml

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 20:06   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hytter ved Kristiansand?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Skottevik.

Justøya er nydelig, men jeg ville holdt meg unna bibelcampinga der, med mindre det harmonerer med livssynet ditt.

Se der ja. Takk!

Skal sjekke Justøya. Fint å høre hva andre syns om steder. (Bibelcamping er nok ikke helt tingen for oss nei. )

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 21:06   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytter ved Kristiansand?

Vi har leid hytte på Hamresanden Camping. Ser helt greit ut men det ligger etter Dyreparken da..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:22   #6
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Hytter ved Kristiansand?

www.marivold.no

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no