Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man ikke har fullført grunnskolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 14:44   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Når man ikke har fullført grunnskolen

Jeg prøver å finne ut av en ting i jobbsammenheng. Kanskje noen her som vet noe om dette? Når man ikke har fullført ungdomsskolen har man da muligheter til å ta fag senere? Jeg tror man kan det om man er over 26, men hva om man er yngre? Jeg vet at de har ungdomsrett og kan søke på videregående utdanning, men problemet er jo at de ikke kommer inn på noe av det de ønsker. I tillegg har de jo store hull kunnskapsmessig. Må si jeg er litt overrasket over at jeg har møtt såpass mange ungdommer som har bodd hele sitt liv i Norge som ikke har fullført ungdomsskolen. Motivasjonen til et videregåendeløp de egentlig ikke har lyst til er jo null.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no