Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 12:57   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Jeg har vært strandet i Mexico City. Blakk og med relativt dårlige spanskkunnskaper. Etter at de bevæpnede vaktene sluttet å sikte på meg, men skjønte hva jeg ba dem om hjelp om, fikk jeg omsider vite at neste fly gikk om en uke (!). Festlig. Etter flere timer innestengt på mørke kontorer med bare meksikanske mannfolk som satt og glante på meg, fikk jeg grått meg til hjemreise med annet flyselskap + fikk en natt på fint hotell, men det var ikke morsomt det heller, for jeg hadde bare femten dollar, og alle krevde driks fra meg bare jeg gikk forbi dem, så da jeg sa jeg ikke hadde penger, ble jeg skikkelig trakassert.

Så etter det har jeg panikk for ikke å rekke fly, uansett om det er mitt eller flyselskapets feil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 12:59   #22
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

hm... men om en ikke rekker flyet, da er det selskapet som skal betale neste fly sant? Ikke vi?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:08   #23
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

hm... men om en ikke rekker flyet, da er det selskapet som skal betale neste fly sant? Ikke vi?

Ja. Har aldri betalt det selv i hvert fall, og jeg har vært strandet en del ganger.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:09   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

hm... men om en ikke rekker flyet, da er det selskapet som skal betale neste fly sant? Ikke vi?

Hvis reiseselskapet har lagt opp ruten, ja. Hvis dere bare har bestilt på nettet, og valgt et fly som dere ikke rekker, så nei. Vil jeg tro.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:16   #25
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

ringte sas. de sa at om vi bestiller strekningen molde-orlando i ett er det opp til dem å booke om om noe går galt. Bestiller vi del for del selv, har vi samme rettigheter om vi passer på at det er minst tre timer mellom hver avgang.


Noen som vet hvilken flyplass det er best å lande i i Florida når vi skal være i området ved Disney etc?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:25   #26
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Orlando hovedflyplassen er rett ved siden av Disney (og Universal Studios, som var fabelaktig!), der er det mye mennesker, mye kø og man må stå i den eviglange immigrasjonskøen på vei inn. Bagasjeutleveringen er klønete lagt opp der, og jeg har flere ganger opplevd godt over 1 times kø i sikkerhetskontrollen på vei ut.
Orlando Sanford er vel en 50min unna tenker jeg, og er såpass liten at jeg er litt usikker på hvordan det er med leiebil der egentlig. Men det er helt køfritt og lite folk - noe som er fint

Schiphol er en flott flyplass Det er bare en schvær bygning delt opp i to terminalområder og mye fine butikker og steder å spise, jeg synes også den er barnevennlig og fin. Men det er langt å gå der, veldig langt. Hvis du reiser KLM pleier de å stå nærmere "hjertet" av flyplassen, mens hvis man kommer med SAS f.eks er det fort vekk 10-15min å gå før man kommer til bagasjeområdet f.eks. Og når da den andre terminalen er enda lengre bort bør man nok beregne seg litt tid.
Men det er åpent og lyst og fint, Starbucks tilogmed! Og KLM pleier jo å være veldig hyggelige og fine å fly med. (jeg har dog aldri flydd med dem til USA - kun t/r Nederland)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:29   #27
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Enten Orlando Sanford eller Miami. Det har vel liten betydning, siden dere skal være i begge ender av Florida anyhow. Men Sanford har nok kortest køer.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:30   #28
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Og KLM pleier jo å være veldig hyggelige og fine å fly med. (jeg har dog aldri flydd med dem til USA - kun t/r Nederland)

Jeg bestilte hos KLM da jeg fløy til USA for noen år siden. Mellomlandet på Schiphol, som var helt utmerket, og fløy videre med et amerikansk selskap de samarbeider med (Northwestern?). Veldig bra, og mye bedre enn Icelandair.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:40   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Enten Orlando Sanford eller Miami. Det har vel liten betydning, siden dere skal være i begge ender av Florida anyhow. Men Sanford har nok kortest køer.

Eller Orlando hovedflyplassen - som er nærmere Disney o.l.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 13:52   #30
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Vi reiser ofte til Usa og flyr nesten alltid KLM/NW. Superfornøyd med alt fra deres side. Eget tv i hvert sete med fjernkontroll, masse filmer, spill, radio.

Det finnes noe som heter Minimum Connecting Time (MCT) som må overholdes når det gjelder flybytte. Velger man kortere tidsinterval mellom flybyttene kan man risikere å måtte betale for den flighten man evt. mister.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 15:06   #31
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Vi fløy også med KLM/NW sist vi var i USA. Hvis man ser bort fra at KLM-flyet til Amsterdam aldri lettet fra Gardermoen, og at vi dermed ble forsinket med et helt døgn og misset Halloween-feiringen som var årsaken til at vi dro da vi dro (31 okt), så er vi veldig fornøyde.

Flighten går raskt på grunn av underholdningstilbudet ombord; Uttallige filmer, spill, og hyppige måltider.

Jeg har også fløyet t/r Oslo-San-Francisco med British Airways to ganger, og er også veldig fornøyd med det. Sistnevnte tok VELDIG godt vare på barna ombord.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 15:41   #32
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

vi ringte sas i sted som nevnt, og har nå fått pristilbud på 30 895 for 2 voksne og 3 barn fra Molde til Orlando. Det er billigere enn jeg klarte å få det med SAS. SCANDINAVIAN AIRLINES står som flyoperatør. Hvilke selskaper er under de tro+ Han jeg snakket med i SAS sa at det var skjerm på alle seter, men det betyr ikke at det er barnefilmer så og si hele tiden eller?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 15:56   #33
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vi ringte sas i sted som nevnt, og har nå fått pristilbud på 30 895 for 2 voksne og 3 barn fra Molde til Orlando. Det er billigere enn jeg klarte å få det med SAS. SCANDINAVIAN AIRLINES står som flyoperatør. Hvilke selskaper er under de tro+ Han jeg snakket med i SAS sa at det var skjerm på alle seter, men det betyr ikke at det er barnefilmer så og si hele tiden eller?


Du kan velge hvilke filmer du vil se, og ungene kan se 10 barnefilmer etter hverandre, gvis de vil det.

Hvor gamle er ungene?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 16:01   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vi ringte sas i sted som nevnt, og har nå fått pristilbud på 30 895 for 2 voksne og 3 barn fra Molde til Orlando. Det er billigere enn jeg klarte å få det med SAS. SCANDINAVIAN AIRLINES står som flyoperatør. Hvilke selskaper er under de tro+ Han jeg snakket med i SAS sa at det var skjerm på alle seter, men det betyr ikke at det er barnefilmer så og si hele tiden eller?

Hmm?

Tror (iflg. prikken jeg sendte deg) at 30895 er noe av det rimligste du kan få tak i.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 16:08   #35
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

må inn og lese prikk

De er 6, 8 og 11 ved avriese i februar neste år! Bill begynner alt å bli dyrere pga vinterferie enkelte uker der.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:08   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Avreise:Avreise:Ankomst:
Molde-Oslo
SAS-SK4515
Tor. 18. feb. 06:50 Tor. 18. feb. 07:40
Oslo-Frankfurt
SAS-SK4751
Tor. 18. feb. 09:35 Tor. 18. feb. 11:45
Frankfurt-Orlando Intl
Lufthansa-LH464
Tor. 18. feb. 14:05 Tor. 18. feb. 18:40

Hjemreise:Avreise:Ankomst:
Orlando Intl-Frankfurt
Lufthansa-LH465
Fre. 12. mar. 20:30 Lør. 13. mar. 11:25
Frankfurt-Oslo
SAS-SK4752
Lør. 13. mar. 12:40 Lør. 13. mar. 14:35
Oslo-Molde
SAS-SK4524
Lør. 13. mar. 15:45 Lør. 13. mar.
Fant denne turen etter søk. Ser ut som det er kortere og billigere enn tilbudet fra SAS. Så kanskje vi skulle ha bestilt her? Men når en bestiller selv så gjelder vel og det med garanti om gratis ombooking dersom ett fly er forsinket?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 19:26   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Super tråd. Skjønner at du er litt forvirret..
Jeg har ikke så mye tips å komme med men jeg sjekker litt løst selv på en tur selv for oss til Orlando for onkelen min har leilighet der som vi kan få leie rimelig.

Onkelen min bruker Continental Airlines med mellomlanding i NY men så har ikke han med småbarn heller da.. En på jobben var der nå i påsken og brukte Iceland Air og de hadde visstnok kjøpt seg opp til et sted i flyet med bedre plass::
Lykke til med planleggingen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 19:47   #38
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Avreise:Avreise:Ankomst:
Molde-Oslo
SAS-SK4515
Tor. 18. feb. 06:50 Tor. 18. feb. 07:40
Oslo-Frankfurt
SAS-SK4751
Tor. 18. feb. 09:35 Tor. 18. feb. 11:45
Frankfurt-Orlando Intl
Lufthansa-LH464
Tor. 18. feb. 14:05 Tor. 18. feb. 18:40

Hjemreise:Avreise:Ankomst:
Orlando Intl-Frankfurt
Lufthansa-LH465
Fre. 12. mar. 20:30 Lør. 13. mar. 11:25
Frankfurt-Oslo
SAS-SK4752
Lør. 13. mar. 12:40 Lør. 13. mar. 14:35
Oslo-Molde
SAS-SK4524
Lør. 13. mar. 15:45 Lør. 13. mar.
Fant denne turen etter søk. Ser ut som det er kortere og billigere enn tilbudet fra SAS. Så kanskje vi skulle ha bestilt her? Men når en bestiller selv så gjelder vel og det med garanti om gratis ombooking dersom ett fly er forsinket?

Hvor mye koster denne?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 20:07   #39
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

blir ca 1000 billigere enn den vi opprinnelig har.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 20:13   #40
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

blir ca 1000 billigere enn den vi opprinnelig har.


Nesten ikke noe å lure på det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no