Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 21:53   #321
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Fikk den siste boken til Dan Brown til jul, har ikke fått begynt ennå, men til helgen, kanskje.....

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 10:47   #322
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jokeren av Lars Saabye Christensen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 10:49   #323
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg er akkurat ferdig med Rag Solstads 17. roman. Snål sak. Nå har jeg begynt på krimmen Stalins øye av Ingvar Ambjørnsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 10:52   #324
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Hundre år, Herbjørg Wassmo

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 21:17   #325
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Alberte-trilogien til Cora Sandel.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 21:20   #326
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

"Salvadoreña" kanskje? Det er den siste boka til Cecilia Samartin, og den holder jeg på med nå.

Nå har jeg sjekket, jeg holder på med Senor Peregrino.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 21:45   #327
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Nå leser jeg "Boktyven".

Tranquil er ikke aktiv  
Gammel 18-01-10, 22:00   #328
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Holder på med Isprinsessen av Camilla Lackberg, liker den kjempegodt! Nettopp ferdig med Opp Oridongo av Ingvar Ambjørnsen, den likte jeg ikke fullt så godt... Tok seg opp mot slutten da. Syns den var veldig langtekkelig.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 08:53   #329
Ingalill.
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 12
Ingalill. har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Marrying Mozart - Stephanie Cowell.
- 1700 tall tyskland/østerrike, mozart, musikk
og young jane austen love.

Meg Eier Ingen - Åsa Linderborg (lydbok)
- halvhørt og ok så langt.

Transportlektyre er Hardy og Kostova.

Ingalill. er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 09:02   #330
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Måneorkesteret av Unni Lindell, jeg kjenner jeg sliter!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 09:30   #331
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Unseen Academicals (Terry Pratchett), The Book Thief (jada, fremdeles), diverse Arthur Conan Doyle, og Six Easy Pieces (Richard Feynman), litt avhengig av sted og humør.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 09:30   #332
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

"Carpe Jugulum" - Pratchett

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 17:16   #333
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Prøver meg på "The great Gatsby" av F. Scott Fitzgerald for andre gang (sist leste jeg rundt 30 sider).

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 17:31   #334
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser alltid flere bøker samtidig. Nå holder jeg på med Isprinsessen av Camilla Läckberg og Breaking Dawn i Twilight-sagaen. Har akkurat lest ferdig Klokkemakeren av Gert Nygårdshaug.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 17:33   #335
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Neil Gaiman, Neverwhere.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 17:47   #336
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har akkurat begynt på Havfruen av Camilla Läckberg.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 17:52   #337
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Har nettopp lest ferdig "En plass i solen" av Liza Marklund, og har begynt på "Mørkemannen" av Unni Lindell.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 18:48   #338
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Heisann Ingalill, hvor har du fått tak i marrying mozart?Den skulle jeg gjerne ha lesti

Opprinnelig lagt inn av Ingalill., her.

Marrying Mozart - Stephanie Cowell.
- 1700 tall tyskland/østerrike, mozart, musikk
og young jane austen love.

Meg Eier Ingen - Åsa Linderborg (lydbok)
- halvhørt og ok så langt.

Transportlektyre er Hardy og Kostova.

kadabra er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 18:56   #339
Ingalill.
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 12
Ingalill. har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av kadabra, her.

Heisann Ingalill, hvor har du fått tak i marrying mozart?Den skulle jeg gjerne ha lesti

En bokring igjennom Bookcrossing.com.
Jeg er litt på etterskudd og nileser nå for å få den ivei - det er mulig det fremdeles går an å henge seg på ringen - rekkefølgen og hun som styrer med alt står i tråden jeg linker til ovenfor.

Jeg liker den forresten veldig godt :-)

Ingalill. er ikke aktiv  
Gammel 24-01-10, 20:37   #340
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Søstrene Gabaldon av Lorraine Lopez.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no